Nädalavahetusest/ Linnud Emajõe ääres (vlog).

Nädalavahetusel saigi siis peretuttava juubelil käidud. Panin oma 12-nda klassi lõpukleidi selga, mis mulle veel mõned aastad tagasi kitsas oli. Vahepeal oli see tisside juurest kitsas, aga panin sellise rinnahoidja, mille puhul seda muret ei tekkinud. Aga umbes paar aastat tagasi oligi vist see olukord, kus ma seda proovisin, aga selga ei läinud (siis ei läinud keskkohast). Jätsin ikka alles, sest mul on isegi põhikooli lõpukleit alles. Ma olen üsna kindel, et ka seda viimast kasutan ma veel millalgi😀 Sest see on roosa ja mida vanem eit, seda roosam kleit ju😀

Sünnipäev oli tore, igasugused mängud olid ka. Viimati oligi mul selline mängudega suurem pidu kaks aastat tagasi, kui ma ühes pulmas lilleneiu olin. Mulle sellised mängud isegi meeldivad, kuigi nende puhul on see oht, et üle pakkuda on ka väga niru variant. Õnneks nüüd seda ei juhtunud.

Pärast juubelit läksime Härraga ühele üritusele, kuhu meid kutsuti, aga mille puhul ma olingi öelnud, et läheme siis, kui meil see sünnipäev piisavalt vara lõpeb. Ja muidugi siis, kui veel jaksu on. Kuna see lõppeski 21.30 (sest algas juba kel 17.00), siis see oligi veel piisavalt vara. See toimus Härra sõbranna juures ja seal oli suurem seltskond koos, kes kõik olid end volbriöö puhul pooleldi nõidadeks maskeerinud😀 Meie olime viisakalt riides  – Härra ülikonnas ja mina kleidis, sest tulime ju otse peolt. Selleks ajaks olime kõhud juba täis puginud ja ka mõnus sakk oli juba sees.

Mingil hetkel näitas Härra sõbranna mulle ühe tüübi Facebooki ja küsis, kust ma teda tean. Haha, seesama tüüp oli meil Härraga hiljuti jutuks tulnud. Nimelt oli ühel mu Facebooki tuttaval sünna ja ma siis õnnitlesin teda tema seinal, aga nägin ka, et Härra eks on talle õnne soovinud. Küsisin siis Härralt, et kus ta eks seda tüüpi teab, aga Härra seda ei teadnud. Siis küsis Härra minult, et kust ma seda tüüpi tean. Ma siis ütlesin, et Flirticust. Ja küsimusele, kui hästi ma teda tean, pidin ma kahjuks vastama, et liigagi hästi😀 Ja nüüd oli Härra sõbranna saanud selle mehe kontakti just nimelt Härra eksi käest (teda ennast peol ei olnud) ning nad olid omavahel kirjutanud. Tartu on ikka liiga väike😀 Mina suhtlesin selle tüübiga 2014-nda aasta lõpus ja 2015-ndal aastal ka natuke. Meil midagi olulist ei olnud, aga seda vanainimeste asja juhtusime jah mõned korrad tegema. Üks kord vaatasime sellist eesti filmi nagu “Tants aurukatla ümber”, mis kindlasti on väärtfilm, aga minu jaoks oli see nii krdi igav, et ma jäin magama sellel ajal. See kestis veel mingi kolm tundi. Ei saa öelda, et mulle vanad eesti filmid ei meeldiks, näiteks “Vallatud kurvid” on üks mu lemmikutest, aga see eelpool mainitud oli ikka nii booring, et sellist jama pole ma enne näinud. Aga kuna see tundus olevat selle mehe lemmikfilm, siis ma ei hakanud seda ütlema, sest see oleks vist samaga võrdunud, kui mulle ütleks keegi, et Sonya Smith sakib sajaga😀

Aga siis saingi sellise küsimuse osaliseks, et kas selle mehega tasub suhet otsida, et ta vist püsisuhet ei tahtvat (jaa, seda ei pidanud ma isegi ütlema, sest see info olevat juba edastatud). Ütlesingi, et tollel ajal ta tõesti ei tahtnud, aga eks selle kõige taga on tihtipeale mingi konkreetne naine. Pikk lörri läinud suhe, mis murdis südame. See, kas see haav kunagi paraneb, on muidugi iseasi. Minul ei tekkinud selle mehe puhul kunagi mingit emotsionaalset klappi ja sellel mehel ei olnud vist viimase viie aasta jooksul kellegagi mingit vaimset klappi tekkinud – nii palju, kui ma tema jutust mäletan. Aga jah, Tartu on ikka liiga väike😀 Tegelikult Eesti on liiga väike, sest see tüüp ei ela Tartuski, aga käib siin suht tihti. Sellised lood siis😀

Pärast koreripidu suundusime kõik linna. Mõned meist otsustasid jala minna, aga me mõtlesime, et läheme viimase bussiga. Aga kokkuvõttes jokutasime kõik nii palju, et jäime napilt bussist maha, seega jala ei viitsinud enam minna, võtsime hoopis takso. Kuna olime viiekesi, siis tellisime suure taksobussi, mille juht oli eriti kreisi, sest ta oleks punase tulega peaaegu üle pannud, kui Härra poleks öelnud, et punane tuli on ju. Taksojuht üritas siis nalja visata, et ta arvas, et roosa tuli on. Me olime küll kõik veits vindised, aga see küll naljakas ei olnud. Mõnel on ehk selline huumorisoon, millest mina küll mitte mõhkugi aru ei saa.

Linnas oli megapalju rahvast ja krt, külm ka! Sain oma jakile lisaks veel Härra oma ka, tema jäi ainult ülikonnaga, aga ta on mees ka, peabki rohkem külma kannatama! Suundusime Ristiisasse, kus sai tantsida, süüa, juua🙂 Olime seal umbes kaks tundi ja siis tahtsid osad kuhugi korbi üritusele minna, aga mul oli karvane tunne, et ilma teklita me küll sisse ei saa. Meie küll Härraga olime väga viisakalt riides, aga teklit ikka polnud, teistel polnud pidulikke riideidki. Mõned ikkagi läksid, aga meie Härraga väsisime nii ära, et otsustasime taksoga koju minna. Seega umbes kell 02.15 olime kodus🙂

Pärast küll meile helistati, et kus me oleme, et äkki oleme endiselt linnas veel, aga sellel ajal tegelesime meie hoopis muude asjadega😀

Reedel käisime korra Põltsamaal ka ja tagasi tulime jälle kotitäie tavaariga. Härra ema pakib meile alati palju süüa kaasa, lisaks veel magusat, sest mina olen suur magusasõber. Mul on hea meel, et Härra eriti magusat ei armasta, jääbki mulle rohkem😀 Nägime korra ka Härra lapsepõlvesõpra, kes meid õhtul kuhugi üritusele kutsus, aga kuna meil polnud plaanis ööseks Põltsamaale jääda, siis me sinna siiski ei läinud. Tulime reede õhtul tagasi.

Vot selline nädalavahetus oli🙂 Lõpetuseks üks video meie eelmisest kolmapäevast, kus me Emajõe ääres jalutamas käisime. Ning jah, võite korraks videos Härrat ka näha🙂 Ilmselgelt neid linde oli vähem kui tuhat, aga tundus küll nagu neid oleks miljon. Ning tundub, et Härras on ikka mingi peidetud edevus sees, sest ta ise ütles, et ta ei saa siiani aru, miks ma tema pilti blogis näidanud pole. Mul on tegelikult hea meel, et tal selle vastu mitte kunagi midagi olnud pole, sest blogimine on asi, mis mulle meeldib. Ja on tore, kui ta selle heaks kiidab ja on nõus siin ka osalema. Mitte et ma ta pilte nüüd siia kogu aeg lisama hakkaks, sest ma ei tee seda enda puhulgi, aga vahel mõnes videos ehk tõesti osaleb🙂 Eks näis🙂 Ja kui ma ta nime ka videos mainin vms, siis kirjapildis jääb ta alati Härraks.

6 thoughts on “Nädalavahetusest/ Linnud Emajõe ääres (vlog).

  1. Hehe, kohe näha, et kaameraga harjunud – kaamera ees nagu kala vees😀 silm kohe puhkab seda vaadates

    • Mul on väga hea meel, et meeldis🙂 Ma ennast kalaks vees kaamera ees ei pea, sest tahan oma žestikuleerimist vähemaks saada, õnneks siin videos seda nii palju ei teinudki. Aga muidu käed käivad igale poole alati😀

  2. Ma olen just selline inimene, kellele meeldivad hästi tavalised videod nagu see siin, mitte need hullult stiilselt ja monteeritud (eks neis on oma võlu ka, aga mitte minu jaoks…) Tavainimese elu on palju pònevam meelelahutus minu jaoks😀 oled üks vähestest inimestest, kelle videod ma olen lõpuni vaadanud. Üks põhjus on ilmselt ka see, et need pole niiiiii üüratult pikad. Ehket ootan veel sinu/teie videoklippe!🙂

    • Ma isegi ei oska videosid monteerida😀 Kui hästi süveneks, siis ehk õpiks jälle ära (kunagi olen midagi sellist teinud, aga enam ei mäleta, Windows Movie Makeriga oli tegelikult suht okei isegi seda teha).

      Mulle kusjuures endale meeldivad pikad vlogid, olen isegi mõnede blogijate pooletunnised ära vaadanud. Endal nii pikki plaanis teha pole küll, aga lühemaid küll jah🙂

Lisa kommentaar

