Suvaline postitus

Käisin reedel juuksuri juures ja lasin pea tumedamaks värvida. Täna leidsin korterist tumedaid juuksekarvu ja mõtlesin, et oot, oot, kellega see Härra siin aega veetis, kui ma sõbrannaga linnas eile käisin?😀 Ime et veel Härrale seda mainima ei hakanud, aga siis taipasin, et need minu enda juuksekarvad ju😀 Härra ütles, et nüüd oleks tal nagu uus naine. Et tumedad juuksed teevad mu hoopis kurjemaks. Küsisin huvi pärast, et kas ma siis muidu ei ole kuri. Ta ütles, et vahel ikka olen, aga üldiselt siiski mitte. Ja mina veel arvasin, et ma olen kogu aeg ikka kuri naine! Pettumus missugune😀

Eile linnas liikudes nägin lausa kaks korda teist blogijat – Rentsi. Üks kord sõitsin temast bussiga mööda ja hiljem nägin linnas ka, aga ta oli nii kaugel, et ta mind ei näinud. Ega siin Tartus väga teisi blogijaid polegi võimalik näha, sest ta on vist ainuke tartlane, kelle blogi ma loen. Tartus on üldse see, et ükskõik, kuhu sa ka lähed, siis peaaegu alati näed mingit tuttavat. Kui ma ka juhtun näiteks peole, kus ma isiklikult mitte kedagi ei tea, siis üsna tihti on nii, et mind ikka teatakse, sest keegi on telekast näinud. Tallinnas ei juhtunud seda peaaegu üldse. Või siis vähemalt ei tuldud seda mainima. Aga üldreegel on ikka see, et mind ei nähta mitte raamatupoes vms, vaid ikka kuskil kohas, kus ma juba natuke vindine olen. Eks see on vist elu mingisugune reegel, et just siis juhtuvad inimesed sind nägema, kui sa just kõige paremas vormis pole. Kuigi ma hetkel isegi ei mäleta, millal ma viimati alkoholi jõin… Hmm, pärast Riiat ikka vist ühe korra olen veini joonud? Jaa, kui sõbranna külas käis, siis sai veini joodud. Sellest on ka juba mitu nädalat möödas.

Lisa kommentaar

