Kui mingi teema on sinu jaoks aktuaalne, tuleb see jutuks ka mujal.

Ma nüüd vaikselt harjun koos elamisega. Sest ega ma ju eriti kellegagi koos polegi elanud (ma mõtlen siis just suhte näol). Esimest ma vist väga ei arvestaks, sest kuigi ma temaga ka elasin koos (suvel 2007, kui ma Tallinnas elasin), siis olin ma siis ju veel 17 – seega kui suvi läbi oli, kobisin Tartusse kooli tagasi – ehk siis nägime jälle ainult nädalavahetustel. Seega ei lähe eriti arvesse.

No tegelikult oleme me Härraga põhimõtteliselt algusest peale kogu aeg koos olnud ja umbes jaanuarist juhtusin ma üha vähem Tallinnasse, aga päris koos ju ikka veel ei elanud, sest kogu kraam oli ju päälinnas. Ja ma ise juhtusin sinna ka vahel.

Ja üleeile nagu tellitud, näitas “Radaris” püramiidskeemitajate kavalaid trikke. Vaatasime seda koos Härraga ja see oli küll nüüd väga õigel ajal😀 Nii naljakas, et vahel räägid mingist teemast ja siis üsna pea tuleb see kuskil mujal ka jutuks. Ja veel eriti sellises kontekstis, mida just vaja on! Ehk siis sellises kontekstis, et see on täiesti mõttetu jama. Halleluuja selle auks! P.S: “Radar” on üldse väga hea saade. Kuid mu lemmiksaade võiks tagasi tulla, ma isegi ei mäleta selle nime enam, aga see jooksis reede õhtuti ning seda juhtis Roald Johannson (sügishooajal oli, no mis selle nimi oli?😀 No ei meenu). Et selline saade, kus ta saatekülalistega erinevatel teemadel vestles, kestis tunnike ning igas saates oli kaks inimest. Nüüd hiljuti tegi ta selle erisaate Ida-Virumaast ja sealsest lokkavast tööpuudusest ning see oli ka väga hea, aga kui ma kuulen, et Roald on saatejuht, siis ma nagunii vaataks seda, sest mulle ta lihtsalt imponeerib. Aga see tema jutusaade võiks tagasi tulla!🙂 Aa, meelde tuli! “Viis aastat hiljem” oli selle saate nimi! Ja sinna just kutsuti neid inimesi, kellega viis aastat tagasi oli intervjuu tehtud, nüüd küsiti siis samade teemade kohta, et näha, kas arvamus on muutunud või samaks jäänud. No kui just see saade tagasi ei tule, siis midagi seoses temaga võiks küll tulla. Ma usun, et millalgi ikka tuleb🙂

Eile kutsus peretuttav meid Härraga oma juubelile, mis on aprilli lõpus. No see sama juubel, millest mu isa sünnipäeval juttu tehti, aga siis oli selleni veel üle kahe kuu aega. Nüüd on juba ukse taga. Kui juba sünnipäevadest rääkida, siis mu geisõbral Truul oli vahepeal sünna. Aga kuna ta enam Facebooki ei kasuta ning mind näeb Skypes megaharva, siis ma saatsin talle meili ning soovisin talle õnne (see oli 4.aprill). Ma loodan, et ta ikka seda meili kasutab, sest vastust ma siiani pole saanud, aga veebruaris ta veel täiesti kasutas seda, seega usun, et nüüd ka. Ja kuna ma tean, et sa loed mu blogi, Truu, siis kas oled ikka elus seal Islandil?😀

Vot sellised lood siis hetkel. Väljas muudkui kallab, ei tahaks üldse end sinna vedada, aga peab… Ehk selleks ajaks läheb üle, kui ma ka lõpuks end püsti pean ajama. Loota ju võib!🙂

Lisa kommentaar

