Milliseid vigu inimesed tutvumisportaalides teevad? (Video)

Umbes kolm nädalat tagasi Pahades Poistes käies tegin ka mingi video, kus rääkisin tutvumisportaalidest (ja sealsest tutvumisest). Muidugi segasid sõbranna kallim ja tolle sõber mu jutule vahele, aga kuna ma ei oska videosid töödelda, siis ma ei saanud seda välja lõigata. Kuigi ma kunagi olen midagi Windows Movie Makeriga teinud (ühe reklaami, mida ma kutsekas tegema pidin), aga hetkel küll ei mäleta, kuidas seda kasutatakse. Taustaks on müra – nii nagu pubides ikka😀

6 thoughts on “Milliseid vigu inimesed tutvumisportaalides teevad? (Video)

  1. Mehed võivad ka aastatega muide kaalus juurde võtta ja valetada ükskõik, mille kohta. Eeldan, et 90% meessoost isikutetest on (netis) niikuinii puhtalt seksi peal väljas. Ja pealegi kõik mehed ei põgeneks kohe minema kui naine talle oma kümnest lisakilost pilti pole näidanud.
    Sellest videost jääb mulje, et välimus on ainuke tähtis asi ja nagu sul oleks lausa isiklik vaen ülekaaluliste naiste vastu, kuigi ma seda ei tahaks eriti uskuda.
    Aga ju siis see välimus on ka tutvumisportaalis esikohal? Ega ma ei tea😀 ei oma kontosid sellistes kohtades.

    Kas see on su esimene video blogis? Tee neid rohkem!🙂

    • See on mu teine video blogis, kaks postitust tagasi on esimene (rääkisin seal püramiidskeemidest).

      Kusjuures mul pole mitte midagi ülekaaluliste naiste vastu, absoluutselt mitte. Ma olen seda lihtsalt meeste käest kuulnud, et naised on niimoodi valetanud oma kaalu kohta. Minul endal on ka kunagi juhus olnud, kus ühel mehel olid vanad pildid tutvumisportaalis, aga ta unustas mainida, et vahepeal USA-s elatud aeg on ta kaalunumbrile ikka oma 40 kg lisanud. Ja mulle endale ka selline valetamine ei meeldi. Ma ei ütle, et välimus oleks kõige tähtsam, ei ole, aga just see valetamine ajab närvi. Ma arvan, et iga inimene peaks ikka õiged pildid panema, sest siis kirjutab just selline inimene, kellele see vaatepilt meeldib. Ja kunagi valetas üks mees oma pikkusega. Jah, ma saan aru, et kui ma oleksin 165 cm, siis poleks mul eriti vahet, aga kui sa ütled, et sa oled 182 cm (ehk siis minupikkune), aga tuleb välja, et sa pole isegi 170 cm, siis… no sa kas ei tunne numbreid või sa valetasid. Ja ma tean, et pikkus pole nii oluline, aga ka parima tahtmise juures ma ei vaataks endast 12 cm lühemaid mehi – ma lihtsalt ei saa. Kui ma ei oleks ise nii pikk neiu, siis poleks muidugi vahet, aga õnneks või kahjuks ma olen😀

      Ma ise olen ka kunagi 20 kg raskem olnud kui praegu (pärast Mehhikost tulekut olin ma tõesti suur) ja kui ma siis netis tutvusin, siis panin ka õiged pildid endast üles. Ma arvan, et see on õige tegu lihtsalt. Ehk siis ma arvan, et vahet pole, palju inimene kaalub, aga lihtsalt just see oma vanade piltidega mängimine, kus inimene kõvasti noorem/saledam oli. 5 kg pole jah mingi eriline vahe, aga 20-30 juba on.

      Eks välimus loeb mingil määral ikka, aga see ei ole esikohal (sellega lihtsalt ei tohi valetada!). No naistel on tutvumisportaalides nagunii lihtsam, sest neile kirjutatakse nagunii😀 Mehed on need, kes peavad rohkem vaeva nägema, sest naised ise esimesena tihtipeale kirjutama ei kipu. Samuti ei vasta naised paljudele kirjadele, sest neid tuleb lihtsalt nii palju.

      Mina isiklikult pooldan tutvumisportaale väga, aga seal peab jah lihtsalt mõned põhireeglid selgeks tegema, kuidas see suhtlemine käib. Härraga tutvusin ma ka Flirticus🙂

      • Tinderist olen ma ka ainult kuulnud, aga kuna mul pole nutitelefoni, siis ma pole seda kunagi kasutanud. Flirtic oli aastaid tagasi palju normaalsem koht, sest seal ei olnud neid tasulisi asju, mis nüüd on, tasuta asju jäi aina vähemaks. Hetkel ma muidugi ei tea, aga ma kujutan ette, et tasuta ei saa seal enam suurt midagi teha.

  2. Et… kui sul nüüd see videote tegemise asi nagu meeldima hakkas, siis PALUN keera telefon filmimise ajal õigetpidi ka.

Lisa kommentaar

