Mida mina püramiidskeemidest arvan (ja hästi igal juhul ei arva!).

Ma olen alati arvanud, et ma olen natuke kergeusklik inimene. Aga kui Härra täna mainis, et keegi pakkus mingit imelist diili ruttu raha teenida, taipasin ma kohe, et tegemist on püramiidskeemiga. Kuna ma tahtsin kindel olla, siis uurisin Pihiisalt järele, kes nendest asjadest teab vägagi palju – ja mul oligi õigus. Iga asi, kuhu sa 1500 sisse paned ja pärast mingit imeraha loodad, on püramiidskeem – ja teenivad vaid püramiidi tipus olevad inimesed. Nemad võivad sulle muidugi palju head juttu rääkida, aga need tipus olevad inimesed teenivadki selle pealt, et sa nende iba uskuma jääksid.

Tegin selle kohta lausa video, et mida ma sellisest pullikakast arvan! Härra filmis tahvliga ja kuna ma ei saa seal eriti aru, kuhu vaadata, siis vaatasingi ilmselgelt mööda. Kuna Härra kipub selliste asjade suhtes natuke kergeusklik olema, siis olen mina alati see, kes ta maa peale toob. Ma rääkisin talle sama juttu, aga ta uskus seda alles siis, kui Pihiisa mu juttu kinnitanud oli, et see on mõttetu bullshit (ja sedagi suure surmaga). Novot siis, video on selline: (oi, oi, ma polegi varem blogisse ühtegi video lisanud😀 ).

23 thoughts on “Mida mina püramiidskeemidest arvan (ja hästi igal juhul ei arva!).

  1. Püramiidskeem on tõesti ainult lollidele. aga sina jaanika, oled tore ja ägeda iseloomuga.

  2. Issand kui õudne! Misasja sa muudkui korrutad ja korrutad selles klipis ühte ja sama asja ja appi kui jubeda kileda häälega ja miks niimoodi karjuma peab? Ja miks neid põlvi peksma peab vahepeal omg? Kohutav…
    Ammu pole midagi nii jubedat näinud…

    • Sest ma kiljungi kogu aeg, selline ma olengi🙂 Oleksin võinud ju veits vaoshoituma video teha, aga see poleks ju mina ise, sest kui mind ikka miski närvi ajab või köidab, siis just niimoodi ma alati reageeringi🙂 Ja teades mind, siis on veel endiselt mõni inimene, kes arvab, et ma hakkan end ekstra tagasi hoidma, kui ma olengi selline?😀 Jaa, see maailm on ikka kirju😀

  3. Ah et püramiidskeem ajab närvi?
    Kle., see pole küll põhjus teha mingi nõme kanakaagutamise avalik video, saad ikka aru ju, et tegelikult kedagi ei koti, et sind mingid suvalised püramiidskeemid närvi ajavad…pealegi maailmas on kordades sitemaid nähtusi.
    Enesekriitikat üldse ei ole? Mis see “operaator” ka ei näe, et see klipp on lihtsalt veits nõme..
    Tahad hirmsasti videot teha, siis mõtle enne natuke MIDA ja KUIDAS rääkida ja kui oma rumaluses selleks võimeline ei ole, siis küsi targematelt nõu.

    • No näed, sind ju huvitas, kui viitsisid nii pika kommentaari kirjutada🙂 Sitemaid nähtusi on muidugi, aga kes neist kõigest jõuab rääkida, sest siis tuleks homne päev enne kätte.

      Kui ma midagi tahan, siis ma teen seda kohe. Ei küsi kelleltki midagi, sest kõik, mis seostub mu blogiga, on minu teha.

      Rumalad oleme me kõik milleski, nii et selles mõttes oleme kindlasti samas paadis😉

    • No ja mis siis et ta video tegi? Kas keegi sundis sind seda vaatama voi? Ja kui nii pika kommentaari kirjutasid, siis ma arvan, et sind “kottis” see jutt kull, ja voib-olla isegi mitte vahe!

      Minu arust on age, kui inimesed julgevad ja tahavad isemoodi olla. Blogisid kaivad inimesed tavaliselt vabatahtlikult lugemas kah, nii et ei saa isegi suudistada pealetukkiv olemises…
      🙂

  4. Sa oled mulle alati ülbe tundunud aga nüüd oled sa kuidagi viisakamalt ülbe. Kuidagi meeldivamalt. Oled arenenud, ei lahmi enam nii palju.

  5. Miks just selline teema nagu püramiidiskeemid?😀
    Neid lolle leidub nii või naa ka edasi, kes nendega kaasa lähevad.

    • Sest Härrale pakuti liitumist sellega ja kuna ma arvan, et see on mõttetu, siis tahtsin video ka teha sellest😀 Ta muidugi ei liitunud, aga et ta üldse lasi sellest endale pikemalt rääkida.

    • Haha, ei😀 See olen mina🙂 Mis sa tõesti arvad, et kui selline joonistus temast ja ta eksist eksisteeriks, siis see oleks niimoodi nähtaval või?😀

Lisa kommentaar

