Kui valid klienditeenindajaid kõhutunde järgi/ Väiksed tülid, mis kiiresti lahenduse saavad :)

Ma vahel mõtlen, et ei tea, kas mina olen ainuke, kellel niimoodi on, et kui ma kuhugi esindusesse lähen ja seal on mitu teenindajat, siis ma alati loodan, et mulle satub see sõbralikum? No ma täna käisin Elisas ja lõpetasin oma Mindi lepingu ära (mul pole seda Tartus vaja enam). Ja siis seal pidi numbri võtma ja kaks teenindajat oli, aga mulle millegipärast tundus üks palju sõbralikum. Ma isegi ei tea, miks mulle tundus, et üks oleks nagu sõbralikum😀 Ja siis ma täiega lootsin, et mulle satub see sõbralikum teenindaja, aga no muidugi sattus see teine. Ja ega sel teisel ka midagi viga ei olnud, aga kaugelt tundus ta selline tõredam. Mul on tegelikult tihti niimoodi, et näiteks pangas käies vms, siis ma kaugelt näen, et mis teenindajad on tööpostil ja loodan siis, et minu number satub alati konkreetse inimese juurde, kes mulle kuidagi sõbralikum/sümpaatsem tundub. Jumala imelik loogika ikka, aga ma tahaksin teada, kas keegi teine ka oma peas niimoodi neid teenindajaid genereerib? Või ma olen ainuke imelik?😀

Aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida. Nimelt eile me Härraga veits vaidlesime. Me vahel vaidleme ka ikka, aga enamasti on umbes poole tunniga asi lahendatud. Eile läksime niimoodi tuttu, et olime mõlemad vait, sest olime pahased. Ehk siis üks magas ühes voodi otsas ja teine teises ja kuna meie armupesa on megasuur, siis jäi sinna veel umbes kilomeeter vahet. Tavaliselt on ikka niimoodi, et oleme nii kaisus, et kolmveerand voodist on kasutamata. No ja mina magan alati seina pool, ükskõik, kus me ka ei ööbiks (enne Tallinnas, Põltsamaal, Riias jne). Kui ma üks kord küsisin, et miks see niimoodi on, siis ta ütles, et kui midagi juhtuma peaks, siis tema peab mind kaitsma – ehk siis peab ukse pool magama! Iseenesest ju armas žest, kuigi mis ikka juhtuda saaks😀

No öösel siis me ronisime teineteise kaissu ja hommikul leppisime ära. Et kuigi me olime teineteise peale pahased ja ma öösel tema poole seljaga olin, siis ta mingil hetkel võttis tagant ümbert kinni (mu lemmik kaisusolemise poos!). Ja me tudusime rahulikult edasi niimoodi, aga hommikul leppisime ära, kui ärkasime.

Aga eile käis mu parim sõbranna siin külas (see, keda Riias ka nägime, ta juba ühe korra oli siin käinud), homme tuleb Härra üks sõber külla, kellega ma viimati detsembris väljas käisime. Mulle nii meeldib Tartus elada! Tunnen ise ka end palju õnnelikumana, eks sellepärast ka muidugi, et Härraga saan nüüd kogu aeg koos olla, aga ka see on oluline põhjus, et Eestis pole minu jaoks paremat kohta, kus elada – Tartu is da best!🙂

One thought on “Kui valid klienditeenindajaid kõhutunde järgi/ Väiksed tülid, mis kiiresti lahenduse saavad :)

Lisa kommentaar

