12-ne küsimuse TAG

Leidsin Katri-Helena blogist 12-ne küsimuse tagi ja kuna mulle meeldib neid teha, siis vastan neile ise ka.

1) Millised on su lemmikjalanõud? 

Baleriinad või madalad saapad, olenevalt siis aastaajast. Kõrgeid kontsi kannan ma aastas heal juhul kaks korda.

2) Mis on su veider komme? 

Ma pean mobla äratuskella vähemalt kolm korda kontrollima, et kas ma ikka olen selle endale tirisema pannud. Vahel ka lausa viis. Aga kolm vähemalt. Ja noh, siputamine ka ikka – ma ise olen sellele taolise nime pannud. Ehk siis kui ma arvutis olen, loen või telekat vaatan, siis mul on vasakus käes üks nöör, millega ma kogu aeg nii-öelda siputan😀 Ehk siis mängin sellega. Aga seda teen ma ainult kodus, avalikus kohas mitte iial. Ja ma olen seda oma 20 aastat küll teinud vist. Ma kujutan ette, et selle tõttu on mu vasak käsi umbes sada korda nõrgem ka😀 Ma ei tee seda siputamist mitte kunagi parema käega. Ja ma olen üritanud sellest harjumusest ka lahti saada, aga no ei õnnestu. Ju siis tahtejõud pole piisav olnud, seega ma usun, et see jääb mind mu elupäevade lõpuni saatma.

3) Mis on veider söögikombinatsioon, mis tundub imelik/rõve, aga sulle ikkagi maitseb?

Hmm. Raske küsimus. Hetkel küll ei meenu, et midagi sellist üldse oleks.

4) Kas sul on mõni veider komme või oskus, mida sa oma kehaga teed?

Konkreetselt mitte, aga ma üldiselt žestikuleerin väga palju. Räägin kellegagi ja käed alati liiguvad samal ajal😀

5) Kellega ja mida sa viimati rääkisid Facebookis/sõnumites? 

Saatsin Härrale sõnumi ja mainisin, et kui ta töö lõpetab, siis ta võiks mu peale võtta. Olin korraks isakodus.

6) Mida sa teed, kui sa oled närvis/ärevil?

Närin küüsi. Aga seda ma teen vahel niisama ka.

7) Mis on su lemmiklõhn?

Konkreetselt lemmikut polegi, aga hetkel kasutan Guessi Seductive´t.

8) Mida sa tahaksid teha oma elus?

Raamatu välja anda. Idee on juba olemas ka🙂 Kui see nüüd ainult teostuseni ka jõuaks ainult!

9) Lemmikäpp?

Polegi, sest ei kasuta äppe, mul pole nutitelefonigi. Sellega seoses üks naljakas lugu ka (kopitud mu Facebooki staatusest): Minult küsis üks välismaa tuttav Facebookis, et kas Eestis kasutatakse ka Periscope´i. No ja ma siis ütlesin, et ehk observatooriumites jah, aga ma pole nii kursis sellega. Ja siis ta sai vist küll naerda, sest ta mõtles ju seda appi :D Ehk siis lugu sellest, kuidas vanamoeline Jaanika appidest midagi ei tea. 

10) Mis laul sind alati kaasa laulma paneb? (ei pea olema lemmiklaul)

Terminaator – Juulikuu lumi

11) Kes on su lemmikyoutuber? 

Jenna Marbles. Kuigi tal on nüüd vist teine perekonnanimi, sest ta abiellus?

12) Lemmik inspireeriv ütlus või mõttetera

Vaid kindlameelsed avastavad oma tõelise olemuse (Christopher Paolini). 

7 thoughts on “12-ne küsimuse TAG

  1. Jenna Marbles on ikka täiesti mitte-abielus. Ta esinejanimi ongi Jenna Marbles, mille ta kunagi endale pani, et kõik tuttavad kohe ei näeks tema videosid. Pärisnimi on tal Jenna Mourey, millega ta lihtsalt viimasel ajal rohkem figureerima on hakanud.😀 Minu üks lemmikyoutuber ka.🙂

  2. Huvitav, mida periskoobiga observatooriumis tehakse?😛 Pigem ikka sõjanduses, sh allveelaevadel see kasutuses.

  3. Pingback: 12 küsimust – Mul ei ole blogi

  4. Offtopic, aga kas see Guess Seductive on pigem magus lõhn või värske? Isegi kuulnud mitu korda soovitusi, et hea lõhn on.

Lisa kommentaar

