Mulle ikka meeldib võita! :D

Üks nädalavahetus on jälle möödunud! Kuhu see aeg küll kaob? Aru ma ei saa. Tegelikult võikski juba soojemad ilmad tulla, mul on nii kopp ees sellest lumest. Tahaks juba soojemaid kevadõhtuid, sest siis oleksid piknikud vägagi teemakohased – need mulle meeldivad!🙂

Nädalavahetus möödus toredalt, käisime Härra, mu sõbranna ja tema kallimaga väljas. Alguses olime Härraga kahekesi, siis liitusid nemad ka. Hiljem läksime bowlingut mängima, üks inimene liitus meiega veel – seega kokku oli meid viis. Kaks tundi mängimist ja ma võitsin!🙂 Alguses läks mul suht keskmiselt, aga hiljem hakkasid striked aina tulema, seega tegin ülejäänutele pähe (kolmele mehele ja ühele naisele). Härra jäi teiseks. Lõpus oligi see asi, et me tahtsime üldvõitjat teada, et kes kogu punktisumma puhul liider on, aga seal oligi suht napikas värk – ma võitsin Härrat 17 punktiga. Kuna meile mõlemale ilmselgelt meeldib võita, siis lõpus oli kõva rebimine😀 Ta mängis küll alles teist korda elus bowlingut (eelmisel korral võitis), mina olen kõvasti rohkem seda teinud, aga nüüd enne jaanuari ei olnud vist oma 9-10 aastat seda mänginud. Minu puhul on tavaline see, et kui ma olen milleski keskmine või kehv, siis mul on asjadest suva, aga kui ma juba näen, et ma hakkan võitma, siis mulle see meeldib😀 Eriti meeldivad mulle väljakutsed, a la midagi sellist, et kui näiteks Härraga kahekesi minna mängima, siis võitja ei pea nädal aega süüa tegema jne (või mõni veel parem auhind :D). Sellised asjad motiveerivad mind ja panevad mind rohkem tegutsema.

Härra on viimasel ajal rohkem joonistama hakanud ja iga pildiga areneb ta natuke edasi. Ma rääkisin talle oma kuu aega, et ma tahaksin, et ta Sonya Smithi joonistaks, aga kuna ta ei tea, kes see naine üldse on, siis ta ignoreeris mind alguses. Nüüd umbes nädalake tagasi ma küsisin, et keda ta järgmiseks joonistab ja kui ta siis lihtsalt ütles, et Smithi, siis eeldasin, et ehk Will Smithi. Ta siis mainis, et Sonyat hakkabki. Nii vähe on õnneks vaja!😀 Nüüd on see pilt valmis ja noor Sonya on joonistatud. Kes ei peaks teadma, siis Sonya Smith on parim seebikastaar maailmas ja meile tuntud on ta sellistest 90-ndate seebikatest nagu Tahmanägu, Maria Celeste ja Rosangélica. Hiljem mängis ta mõnedes seebikates, mis ka meie telekanalitele jõudsid, aga need polnud nii populaarsed (Milagros näiteks). Nüüd ta küll endiselt saab rolle seebikates (meie telekanalitele need kahjuks ei jõua), aga just emade omasid, sest ta on liiga vana peategelase jaoks. Hetkel joonistab Härra esimest korda kahte inimest korraga – ehk siis üritab meid koos pildile kuvada (oktoobris tehtud pilt, mis meil mõlemal ka raamis on). Mind on ta kaks korda joonistanud, ennast ka ühe korra.

Ma olen kirjutanud ka, et Härra on suht sportlik noormees. Käisime siis eelmisel nädalavahetusel niisama jalutamas ja jõudsime Anne kanali juurde, kus need treenimisasjad on (ega neid seal eriti palju pole, aga natuke ikka). Istusin ka mingi trenažööritaolise asja peale siis (samal ajal tegi Härra mingeid oma harjutusi vms). Kuigi me tegelikult läksime niisama jalutama ja ta oli sel päeval trenni teinud juba. Mu vaesed jalad😀 Pole ma harjunud ju selliste asjadega!

Lisa kommentaar

