Lugu sellest, kuidas ma Härrale klubis joogi pähe valasin…/ Väike pettumus, aga eks aeg parandab haavad…

Ma olin nädalavahetusel veendunud, et tuleb väga tore ajaveetmine Härra, sõbranna ja tema kallimaga, aga kui ma oleks teadnud, kuidas see kõik lõpeb, oleksin ma lihtsalt koju jäänud. Ehk siis etteruttavalt võib öelda, et väga sitt õhtu oli.

Algus oli muidugi tore, istusime Pahades Poistes, rääkisime juttu ja tundus, et tuleb väga hea õhtu. Kui me sinna ehk oleksime jäänud, siis vbl olekski nii läinud, aga me otsustasime Ati retrosaali edasi minna – just selle hea muusika pärast. Sel korral oli palju rohkem rahvast kui eelmisel, istusime lauda, tantsisime paar tantsu neljakesi. Mehed muidugi jõid rohkem kui tavaliselt ja kuna Härra pole harjunud nii palju jooma, siis jäi ta kergelt purju. Ta vist unustas, et jääb palju rohkem purju kui sõbranna kallim. Mina jõin ka, aga vähem – ja purju eriti ei jäänudki.

Mingil hetkel otsutasid mehed peasaali minna ja kui nad juba 40 minutit ära olid olnud, läks sõbranna vaatama, et mida nad seal teevad. Ma jäin lauda, sest ei tahtnud seda valveta jätta. Kui sõbranna tagasi tuli, mainis ta, et nad räägivad nurgas meestejuttu ja me mõlemad olime õnnelikud, et lõpuks ometi on mul peika, kes meeldib nii talle kui ta kallimale (nad on kuus aastat koos olnud ja teavad mu eelmisi peikasid ka) ning kes on eestlane! Mingil hetkel tulid nad tagasi ja tellisid meile shotid, aga kuna nad enne jõid mitmeid siidreid(nad võtsid gini tegelikult, ma vihkan selle lõhna isegi). Mõlemad olid juba päris purjus, aga noh, mis seal ikka – ma olen ka päris kapsas olnud, ma Härrat nii purjus varem näinud ei olnudki, tavaliselt olen ma ikka rohkem, kuigi talle hakkab ka kergelt pähe.

Kui sõbranna kallim on muidu ka selline elavaloomuline, kes räägibki väga palju, siis Härra selline pole, ta hakkab purjus peaga megalt vatrama. Nad siis ühel hetkel läksid jälle teise saali ja me jäime jälle kahekesi. Kuna mu sisetunne ütles, et need kaks joovad ennast täna väga täis, ütlesingi sõbrannale, et ma parem täna nii palju ei joo. Nüüd järele mõeldes ehk oleks võinud ka ennast sama täis juua.

Kui nad jälle kadunud olid, siis ütles sõbranna (kes oli ka suht kaine), et nüüd on minu kord neid otsima minna. Läksingi, aga alguses ma ei leidnud neid. Leidsin täiesti juhuslikult hoopis Härra sõbra (selle sõbra, kellesse Härra sõbranna armunud oli, aga neil ei tulnud midagi, sest mees ei tundnud sama). Siis tuli Härra sõber ka mulle appi neid otsima, alguses käisime retrosaalis uuesti ja siis läksime tagasi peasaali, kus ma Härra ja sõbranna kallima leidsin. Ma ei tea, kuidas ma neid enne baarileti ääres ei näinud, aga vaatepilt ei olnud üldse meeldiv: nad istusid seal mingite naiste seltskonnas ja käristasid neile välja. Okei, Härra ei käristanud, vaid sõbranna kallim tegi seda, aga mis vahet seal on. Tundsin, kuidas ma sain sekundiga täiesti kaineks ja sõimasin neil näo täis. Sõbranna kallim läks kuhugi ära, ma ütlesin Härrale tema sõbra juuresolekul, et mida vittu nad oma arust teevad, jätavad oma naised lihtsalt ootama ja lähevad teisi sebima – või nende jutu järgi lihtsalt suhtlesid. Utlesingi, et mind ei koti, aga ma olen tõsiselt Härras pettunud ja läksin minema. Kui sõbranna juurde läksin, jôudsin vaid öelda, et ta kallim käristab teistele naistele jooke välja – sellest piisas ja sõbranna jooksis nagu tuulispask sinna, seega jäin ma asjade valvesse. Minuti pärast tuli sõbranna purupurjus kallim, ütlesin talle, et jäägu lauda ja oodaku sõbranna ära. Läksin siis ise peasaali uuesti ja Härra oli sama baarileti juures – see sõber oli ka seal, keda ma enne juhuslikult nägin. Teisel pool oli aga ilmselt samast seltskonnast brünett, kellele sõbranna kallim oli välja teinud. Nad rääkisid millestki ja mul nii sitt kees kogu olukorrast, et ma lihtsalt võtsin Härra gini ja valasin selle talle pähe. Tal oli seda tema õnneks alla veerandi alles (ja minu kahjuks). Naine oli kohe kadunud ja ma ütlesin Härrale, et räägin temaga siis, kui ta kaine on, aga ma olen temas ja selles õhtus väga pettunud, sest ma polnud varem mitte kunagi ühelegi mehele jooki pähe valanud – ja ma poleks uskunud, et tema on see mees. Eriti nõme oli aga see, et selle sõbra juuresolekul ma sellise skadaali tegin, sest ma kujutan ette, et ega see tore pealtvaatamine ei olnud. Enne kui Härra midagi öelda jõudis, läksin teise saali tagasi, kus ootas mind vihane sõbranna, kes ütles, et me ära läheksime. Hakkasin siis Härra jopetaskust, mis seal oli, tema korterivõtmeid otsima, aga ei leidnud. Läksin uuesti teise saali, kus Härra sõbraga oli ja ropendasin vist nagu voorimees, et andku mulle kohe vôtmed. Ta siis tuli retrosaali ja võttis need jopetaskust (ju ma ei osanud kõiki vahesid vaadata). Midagi see Härra kobises seal, et a la miks ma nii vihane olen, aga võtmed andis õnneks kohe. Ütlesin, et ma pole kindel, kas ma teda hommikul sisse lasen üldse ja lasin jalga, jätsin ta sinna.

Sõbrannaga läksime edasi Poolde Kuude, tema kallim oli ka klubist ära läinud, ilmselt koju. Kindlad me polnud, aga meid ei kottinud ka. Kui sõbranna oli pigem vihane, siis ma olin pettunud. Mu esialgsest vihast sai pettumus. Okei, kui meestel on poisteõhtu ja nad nii väga tahavad naistega rääkida, siis jumal sellega, aga nad lähevad enda naistega välja, kaovad teadmata ajaks ära, teevad võõrastele naistele jooke välja ja isegi siis, kui nad näevad, et nende naised on tulivihased, ei saa nad ikka aru ja mängivad munni edasi. Ja kui neile öelda, et minge tehke poisteõhtu väljas, siis nad hakkavad ikka ajama, et musi, tule ikka kaasa. Ma tean, et vana Jaanika oleks sinnasamasse Härra kõrvale mingi mehe sebinud ja näidanud, milleks endine seksiblogija võimeline on. Just nimelt, endine! Vallalisena võibki seda teha, suhtes olles võiks nagu natuke aru saada, mida sa teed. Sõbranna ütles ka, et krt, viimased kaks nädalat on ta väljas käinud ja mehed on teinud tutvust ja tahtnud jooke välja teha, aga ta pole lasknud, nüüd ta enda mees teeb teistele jooke välja. Või mina, kes ma olen keeldunud teiste meestega tantsimast, aga nüüd nähes, et natuke alkoholi ja Härra on liiga jutukas. Võõraste naistega ja samal peol, kus sa ise viibid. Väga tore ju! Not.

Istusime seal kahekesi, kui mingi tüüp tuli juttu rääkima. Me vihkasime sel hetkel kõiki mehi ja ütlesime, et kõik on sitapead. Rääkisime kogu loo ära ja mees arvas, et me reageerime üle. Mulle ta lausa ütles, et kuidas ma saan nii pohhuist olla, et mõtle, kui mu mees läheb nüüd koju ja tal pole võtmeid ja ehk vajubki purjus peaga lumehange magama ja külmub ära. Ma ütlesin, et ma pole ta lapsehoidja ja suure tõenäosusega jäi ta klubisse edasi. Lõpuks sai mees aru, et me tõesti vihkame kõiki isaseid – ja lasi jalga.

Läksime siis ise minema, ma võtsin takso ja sõbranna samuti. Kui olin koju jõudnud, siis 10 minuti pärast helistas Härra, kes oli nüüd ukse taga. Lasin ta sisse, kuigi alguses ehk mõtlesin, et ei vasta üldse telefonile, aga siis meenus, et väljas on külm ja arvestades, et ta on päris purjus, siis vbl olekski lumehange vajunud. Härra oli küll nüüd juba veidike kainem, aga siiski purjus. Ta jäi Atti sõbraga Nancyt kuulama ja arutama ning nad leidsid, et see olevat isegi hea, et ma niimoodi käitusin. Ma ütlesin, et nii lolli juttu pole ma varem kuulnud, sest kuigi tema oli täielik sitapea, tegin mina endal margi täis sellise räuskamisega. Ma lisasingi, et kui ta ei oska isegi siis purjus peaga käituda, kui mina olen koos temaga peol, mis siis veel, kui lähebki poisteõhtule. Mainisingi talle, et kui ta mind üks kord veel nii tundma paneb, siis läheb tal halvasti. Ta lubas enam mitte kunagi niimoodi käituda ja isegi vabandas, aga ma ei usu, et ta reaalselt aru sai, et ta valesti käitus, ta lihtsalt tegi seda kodurahu huvides.

Enne magama minekut me rääkisime väga pikalt ja ma ütlesingi talle, et kui mina lepin tema pedantsuse ja ta ekside paraadiga, keda ma aeg-ajalt ühistel pidudel taluma pean (viimati 31.detsi ööl), siis tema lepib sellega, et minuga niimoodi ei käituta, mitte iial.” Kui sa lähed minuga välja, siis saan ma 100 protsenti su tähelepanust. Kui lähed meestega välja, siis võid ju naistega rääkida, kui sa oskad ja tead, mida see tähendab, aga ma praegu küll kahtlen, et sa  seda tead. Ja kui sa oleksid üldiselt ka nii sotsiaalne mees, siis mind ehk ei häirikski, aga kainena sa poleks niimoodi iial käitunud. ”

Härra lubas, et ta ei käitu enam nii. Ma ütlesin, et eks me näe.

Ma järgmisel hommikul hakkasin vaikselt üle saama, aga siis läksin FB, kuhu mu sõbranna mulle terve eepose oli kribanud. Lugesin seda ja läksin jälle närvi. “Ma pettusin Härras isegi rohkem kui oma mehes. Sa ju tead, et minu kallim suhtlebki alati kõigiga, kui ta purjus on, aga Härrast ma poleks seda uskunud. Ta tundus palju mõistlikum.”

Lugesin selle Härrale ka ette ja ütlesingi, et nüüd me ilmselt niipea neljakesi välja ei lähe. Ja lisasin talle, et mina pettusin temas veel rohkem, sest ma poleks kunagi uskunud, et just tema on see mees, kellele ma joogi pähe valan. Ja ütlesingi, et me lõpetame selle teema ja ma südamest loodan, et ma enam nii tundma ei pea, sest järgmine kord ei vala ma mitte ainult gini pähe, vaid… ja ma ei taha mitte kunagi enam end niimoodi tunda.

Sõbranna veel kallimale andeks ei andnud, aga ta ongi pikema vihaga. Ta ütles, et järgmine nädalavahetus teeme sõbrannade õhtu :”Ja Jaanika, sa paned selle mini ja kontsad, mille puhul Härra ütles, et ta sind niimoodi ainult sõbrannadega küll välja ei laseks, laseme kõik joogid endale välja teha ja suhtleme ka meestega.”😀

Mind isiklikult ei häiri see, et nad naistega suhtlesid, mind häirib see, et nad tegid seda siis, kui me ka olime. Jah, see väljategemine on sitt ja ma ütlesin Härrale, et kui ta oleks sama teinud, oleks ma talle oma pea täis õlu ka pähe valanud. Mis ei tee teda muidugi puhtamakas poisiks, sest ta vestles nendega ju ka. Ja no krt, me pole iial neile keelanud poisteõhtut, aga nad sunnikud ei lähe ju. Ikka, et tulge kaasa – ja siis suudavad nagu mölakad käituda. Küsimus tekibki siinkohal, et mida nad siis niisama poistega väljas teeks, kui nad juba koos meiega oskavad suure alkoholikoguse tõttu munnid olla?

Härra mainis järgmisel päeval kaine peaga, et ta ei riskiks kunagi minust ilmajäämisega, et ta ainult rääkis selle naisega, sest ta peaks olema idioot, kui ta kõik selle perse keeraks, mis meil on. Ma mainisin, et idioot on ta nagunii, et minusuguse naise end üldse nii tundma pani. No ta lubas, et enam ei tee. Ma loodan.

Nüüdseks on meil rahu majas ja asi unustatud ning elu läheb edasi, aga väike pettumus on ikka sees. Eks läheb üle.

31 thoughts on “Lugu sellest, kuidas ma Härrale klubis joogi pähe valasin…/ Väike pettumus, aga eks aeg parandab haavad…

    • Kusjuures, väga põhjendatud küsimus. Ka mulle jättis see osa väga lapsiku ja nõmeda mulje:

      “”Ja Jaanika, sa paned selle mini ja kontsad, mille puhul Härra ütles, et ta sind niimoodi ainult sõbrannadega küll välja ei laseks, laseme kõik joogid endale välja teha ja suhtleme ka meestega.”

      Et alati peab ikka tagasi tegema? Nagu lasteaias?

    • Novot, ei tea. Üldiselt ta ju eriti ei joo, paar õlut ehk kuus, kui väljas käime. Kodus mitte iial, kui me just mõnel nädalavahetusel ei veinita, aga seda pole ka viimasel ajal juhtunud.

  1. “Ainult rääkis selle naisega” – igati normaalne jah oma naisega välja minna, ta üksi hoopis teise ruumi jätta ja ise teiste võõraste naistega rääkima minna.😀 Kui oma naisest nagunii savi on, siis ehk tõesti, normaalse suhte puhul ei kujuta hästi ette.

    • No eks järgnev aeg näitab, nagu ma ütlesin, siis teist korda sellist käitumist ei tule. Kuna ta varem nii käitunud ei ole, siis ma ühe sellise asja pärast küll kõike kukele saatma ju ei hakka.

      • Ma ei ütlegi, et saada kukele, aga see, et sa ise ütled, et ega ta aru ei saanud, mis ta siis nii väga valesti tegi, on murettekitav. Seda enam, et rääkisite sellest uuesti, kui ta kaine oli – kui kaine mees aru ei saa, et ei ole normaalne võõraste naistega aega veeta, kui oma naisega juba kord välja mindud sai, siis millest ta üldse aru saab?

      • Mind ajab ka närvi. Oleks olukord vastupidine, ta oleks ka sitaks närvi läinud. Kui ta juures ja mingi mees peaks rääkima tulema, siis ta kohe küsib, et kes see oli (isegi kui vana klassivend vms). Aga rohkem ta siis end nii täis ei joo, minu juuresolekul vähemalt mitte (ta polnud seda varem teinud ka). Õnneks sellest ta saab vähemalt aru, et nüüd käivad asjad pikalt ainult minu pilli järgi, kui ta tahab, et ma selle jama täiesti unustaksin.

  2. Kehtesta end muidugi! Anna teada kui oled vaba ja vallatu jälle. Olekski vahelduseks endast tiba vanemat neiut vaja.

  3. Seda enam, et tema sulle nii tegi, ta pidas normaalseks ka seda, et su sõbranna kutt oma naisele nii tegi. Naisele, kellega ta on aastaid koos olnud. Mul vanaema alati õpetas, et kui tahad näha, milline mees võib olla, siis jooda ta purju ka üks kord. Sa küll ei jootnud ise, aga maru nõme olukord. Järgmine kord läheb välja ja sa istud kodus muretsedes. Ja kui nüüd lähed sina välja eesmärgiga teiste meestega suhelda ja paned oma mini, siis see on ju tagasitegemine, mis omakorda ei vii kuhugi. Siis on tema vabandus järgmine kord, et sina ju tegid ka. Sorri, aga tundub järjekordne nõme isend, kes ei tea ise ka mida tahab. Samas olen kahe käega selle poolt, et peale esimest eksimust ei pea kohe ukse taha viskama. Eks aeg näitab, aga siiralt usun, et see ei tee midagi head, kui sa nüüd omakorda selliste mõtetega klubitama lähed…

    • Ei lähe ma kuhugi selliste mõtetega. Ma olen liiga vana selle jama jaoks.

      Mina olen kôige rohkem pettunud üldse. Sõbrannal ja sõbranna kallimal ongi need kuus aastat vahel päris draamadega möödunud (viimasel ajal küll mitte eriti, aga algusaegadel küll vähemalt). Aga jah, lambad mõlemad nagu näha.

      • Sõbranna ei annagi niipea andeks, sest neil vahel muid probleeme ka olnud, aga Härra esimene viga poole aasta jooksul. Mina nii karm ei ole, sest ma ei taha. Kui peaks veel juhtuma, siis jah. Ma tahan rahulikult edasi elada ja selle ôhtu unustada.

  4. Korralik Võsapeetri episood räuskavatest ja labastest inimestest, kes ei oska avalikus ruumis käituda.

    • Õnneks oli kõigil oma tegemised, seega keegi teine ilmselt ei märganudki. Aga jah, ei suuda mina kogu aeg korralik ja viks olla, emotsioonid keevadki vahepeal üle. Ja ma räuskasin asja eest, sellepärast ma ütlesingi Härrale, et ma ei taha iial enam tema lolluste pärast niimoodi käituda.

    • Ma ise naersin ka, kui hiljem lugesin, aga siis meenus, et see juhtus minuga. No ma valin ka nüüd juba naermise, mis seal ikka!

  5. Hästi tegid. Enda väärtust peab teadma. Aga loodetavasti sai ka Härra oma õppetunni – ja kui nii, siis pole põhjust viha pidada.

  6. Hale ju. Ja ise veel väidad, et sa pole üldse armukade. Misasi see siis on? Mingid 15-aastastele omane käitumine, jook pähe valada. Tõesti väga madalalaubaline käitumine. Enda väärtust saab ka muudmoodi teada, kui mingeid pubekalollusi tehes. Ja so what, et nad teiste naistega rääkisid? Jäid ilma millestki? Ei.

    • Nojaa, mina olen selline naine, et kui minuga välja lähed ja sa juhtumisi mu kallim oled, siis pole võimalik, et mind jäetakse niisama ootama, eksole. Kui sul nii toimib, siis palju õnne sulle. Üks kord oli vôimalik, teine kord mitte. Võta vôi jäta. Härra ütles, et nüüd teab sellega arvestada ja enam iial nii ei käitu.

      • ma saan aru, et olukord oli nõme. aga oma viha või solvumist saab teistmoodi ka väljendada, mitte nagu 1-aastane, kes veel rääkida ei oska. see joogi pähekallamine on väga alatu tegu ja seda ei õigusta mitte miski. miks peaks inimesele, kellest hoolid sellist julmust tegema? ma oleks hingepõhjani solvunud. ma saan aru et sa olid ka, aga see ei ole õigustus sama junn olla… öelnud paar krõbedamat sõna ja lihtsalt tuimalt minema läind oleks paremini mõjunud ma arvan. kuigi ausaltöeldes ma sinu solvumist ka 100% ei mõista – ok jookide välja tegemine on väga nõme, aga kui nad niisama oleks suhelnud, siis võid ju ka minna seltsi? vaevalt ta mõtles et jätab su ootama, kui ise nii täis et kainelt mõeldagi ei suuda. minu jaoks sinu loos jäi suuremaks kannatajaks härra, sorri. olen vb imelik😀

      • Eks järele mõeldes saan ma aru jah, et reageerisin ka veits üle, aga no… Ju ma lihtsalt ei osanud muudmoodi käituda. Mind ajas vist kõige rohkem närvi see, et muidu alati nii mõistlikult käituv Härra nüüd niimoodi käitus.

        Ära ei oleks keegi ajanud ja alguses nad rääkisidki kahekesi meestejuttu nurgas, need naised olid ümber hiljem (siis kui mina neid otsima läksin).

        Nüüdseks on see meil unustatud teema ja elu läheb vanaviisi edasi.

  7. Uuuh, ma hoidsin su blogi lugedes alati hinge kinni, et, millal see esimene krahh Härraga tuleb. Voilaa.
    Aga loodan, et edasi läheb sama ilusti nagu seni oli läinud🙂

  8. Ma pole küll tavalugeja, aga aeg ajalt piilun. Mulle on jäänud selline mulje , et te olete veel suhteliselt värske paar. Ja värske paarina ei ole veel kõik asjad lihtsalt paika loksunud. Vanad harjumused on sisse kodeeritud ja vajavad veidi aega, et kaduda. Eks te alles kombite üksteist ja ilmselt on võmalik, et see, mis ühe inimese jaoks võib olla supersolvav, on teise inimese jaoks teema, mida ta pole isegi veel lahti mõtlema hakanud. Truuduse või tähelepanu mõisted võivad erinevate inimeste jaoks väga erinevate piiridega olla. Selle asemel, et esimesel korral kohe lahkuminemise peale mõelda, ongi parem nende asjade üle rääkida ja selgitada, milline mõlemate arvamus on. Sealt saate juba edasi areneda. Vahepeal on nii, et inimesed ei korda oma käitumist mitte sellepärast, et nad ise midagi halba arvavad, vaid lihtsalt sellepärast et teavad , mida teine pool tunneb või asjast arvab.

  9. njah, mul ka kahju pigem mehest siin…
    Jook pähe valada, no kui madalale veel annab langeda. Mis varsti ei või enam vastassugupoolt ka vaadata, kallatakse uuesti jook pähe?

  10. Sattusin nüüd su blogi lugema ja iga postitusega veendun et me oleme kuradi sarnased.
    Ma oleks samamoodi reageerinud ja vb isegi suurema draama teinud.😀 Üldse oled sa selline sõjakas ja kangekaelne täpselt nagu mina. Ja ma mõistan absoluutselt iga su tegu. Mõtlesin, et ma olen ainuke selline inimene aga näed ei olegi.
    Olen oma Härraga 1,5a koos olnud ja oi kuidas ta on mu tujusid, jonnimisi jms pidanud kannatama. Mõnikord ausalt tunnen kaasa talle, et ta minusuguse hulluga kokku juhtus. Aga samas tema on suutnud mind natukene leebemaks muuta ja enam iga asjaga nii palju ei jonni.

Lisa kommentaar

