Asi, mis mind närvi ajab… /Facebooki teema

On palju asju, mis mind närvi ajavad. Üks asi neist on see, kui ma näen, et mu blogisse tuleb Facebookist 45 vaatamist, aga ma ei näe, kust see link tuleb. Ilmselt see kuskilt kinnisest grupist tuleb, seega mina seda täpselt näha ei saa. Kuna mu blogi Facebookis väga ei jagata, vähemalt mitte nii massiliselt, siis ikka tekib ju uudishimu, et mis värk on. Vahel ikka on neli-viis vaatamist, aga siis on keegi ilmselt kellegi teise FB chatti selle pannud vms. Üks kord tuli mul ligemale 200 vaatamist Facebookist, aga see oli pärast seda, kui ma olin pick-up artistidest kirjutanud, seega nende kinnine kommuun jagas mu postitust. Siis ma vähemalt aimasin, et ilmselt see sealt tuleb. Närvi ajab mind see, kui ma ei tea, kust see tuleb😀

Ego kirjutas mulle taas. Nüüd lihtsalt küsis, et kuidas mul läinud on (viimati detsembris, kui  ta mainis, et abiellumine oli viga ja küsis, kuidas mul läheb, siis lisas ka FB-s sõbraks. Ei vastanud kirjale ja sõbrakutset vastu ka ei võtnud). Mainisin Härrale ka seda ja ta küsis, et kas see oli see tüüp, kellega ma Säästu Kanget jõin. Ütlesin talle, et jah, see oli see tüüp. Ei vastanud nüüd ka ta kirjale, aga aru ma ei saa, miks ta üldse kirjutab? Üle aasta ju ei kirjutanud ja ma juba eeldasingi, et lõpuks ometi on mees oma eluga edasi liikunud. Oleks ammu juba aeg ju.

Kusjuures mul üldiselt pole selle vastu midagi, et eksid mu Facebooki sõbralistis on. Romantik ja Esimene ju on – ja las olla, jumaluke, sest nad olid normaalsed inimesed. Omakasupüüdmatut ja Võrratut pole, sest esimene neist kustutas mu ise pärast seda ära, kui ma ta maha jätsin ja teise kustutasin ma ise ära. Lisaks sellele on mul seal nii mõnigi neist, kellega kunagi ammu sai lihtsalt boonustega sõbrad oldud vms. Las olla, ma tavaliselt ei kustuta inimesi eriti hoogsalt ära. Ma tean, et mõnede jaoks on Facebook selline, et listis peavad olema ainult inimesed, kellega igapäevaselt suhtled, aga minu jaoks pole FB-l kunagi sellist otstarvet olnud.

Samas on mul Facebookis päris avalikult näha ainult kaks pilti, ülejäänud kraam on kõik sõpradele. Nii et selles mõttes olen ma natuke vastuoluline, et sõbralistis on inimesi, kellega ma pole aastaid suhelnud, aga ma ikka hoian neid seal, aga päris avalikult ei postita ma peaaegu mitte kunagi mitte midagi. Ma umbes aastake tagasi juhtusin juhuslikult vaatama (ma vahel ikka vaatan seda), et kuidas mu FB profiil avalikult välja näeb ja pidin pikali kukkuma, sest kõik mu staatused aastatest 2011 ja 2010 olid avalikud! Ma mäletan kohe kindlasti, et need olid omal ajal ainult sõpradele nähtavad. Siis läksin seadatesse ja FB oli ise mingi sellise lollaka lükke teinud, et vanad postitused muudeti lambist avalikuks, aga õnneks sai neid ühe liigutusega ainult sõpradele nähtavaks tagasi panna. Mitte et mul vahet oleks, et need avalikud on, aga ma olen kuidagi harjunud niimoodi, et kogu kraam on sõpradele. Ja kuna ma suvel 2011 postitasin ainult selliseid staatusi, et jee, Pärnus ja täis kui tinavile, siis ma mõtlesin, et las jääda ainult niimoodi😀 Haha, ma olen ikka vastuoluline inimene, ma olen siin blogis nii avameelne olnud, kui üldse saab, aga samas sellised asjad ajavad mind kettasse, kui mul FB-s avalikult väga palju infot nähtaval on (jah, ometi olen ma siia blogisse kunagi vibraatori pildi üles pannud!). Kuigi ma üldiselt olen väga tihe Facebooki postitaja, nii et mu sõbralistis olevad inimesed näevad ikka väga palju, aga avalikult ei postita midagi. Ebaloogiline värk, ma ütlen!😀 Ja ma ütlen ausalt, et mina ei suudaks mitte iial Facebookist loobuda, aga minu sõber Truu just seda mõni aeg tagasi tegi. Nüüd me kribame meili teel, sest ma ei kasuta eriti Skype.

Täna on Pihiisa sünnipäev!🙂 Palju õnne sulle!🙂 Ta peab seda küll laupäeval ja sel aastal ei saa ma kahjuks minna, sest mul on isa juubel samal ajal, aga eks kunagi saab järgi tähistatud🙂

Kuidas teil Facebook seadistatud on? Kas postitused/pildid on ainult sõpradele või avalikud?🙂

Lisa kommentaar

