Küsimused-vastused vol 2 (natuke ka blogide ja blogijate eri)

Kuna mulle hakkasid need küsimused-vastused meeldima, siis ma mõtlesin neid veel teha. Aga sel korral mõtlen küsimused ise välja, sest ma ei viitsi kuskilt ekstra neid otsima hakata. Ja natuke on see ka blogide ja blogijate eri, sest paljud küsimused on just sellega seotud.

Kohv versus tee? 

Kohv. Ma ei joonud aastaid kohvi, nüüd öösiti tööl olles ma seda teen, aga muul ajal mitte. Teed joon üliharva. Eelistan pigem vett või mahla.

Sinu suurim reisiunistus, mis on täitunud? 

Mehhiko.

Riik, kuhu sa tahaksid tulevikus kindlasti minna?

Ainult riiki konkreetselt on raske välja tuua, sest terve Lõuna-Ameerika pakuks huvi, aga kui ainult riik, siis Boliivia. Järgnevad Kolumbia ja Peruu (ehk siis ikkagi Lõuna-Ameerika riigid :D).

Kui saaksid osata ühte keelt, mida sa veel sõnagi ei räägi, siis mis keel see olla võiks? 

Hiina keelt oleks päris hea osata, midagi unikaalset. Eestis on nii palju inimesi, kes räägivad hispaania, prantsuse, saksa (inglise ja vene keelt ma ei hakanud üldse mainimagi, see on loogiline, et paljud seda räägivad) keelt, et need keeled pole midagi erilist enam. Aga vot, kui keegi eestlastest ütleks, et tead, ma oskan hiina keelt, siis see oleks juba suur asi.

Millised on need blogid, mille püsilugeja sa kunagi olid, aga enam ei ole? 

Tikri blogi. Ma vahel endiselt loen, aga nüüd pigem harva. Põhjus on vist selles, et kuna nii palju muid blogisid on peale tulnud, siis inimene lihtsalt peab oma valiku tegema. Mul ei ole selle blogi kohta ühtegi halba sõna, aga pole päris see, mida ma kogu aeg lugeda tahaksin. Siis veel Mehe blogi, aga tema puhul on asi pigem selles, et ta kirjutab nii harva ja ma lihtalt ei viitsi vaadata kogu aeg, et kas on midagi uut. Korra kolme kuu jooksul ehk vaatan. Ja ei, ma ei ole endale bloglovinit ka teinud ega tee ka, kuigi seal oleks hea jälgida, et kes kuna midagi uut postitab.

Siis veel Aili blogi, kunagi olin püsilugeja, aga nüüd loen kuus korra või midagi sellist. Jällegi ei ole mul ühtegi halba sõna blogi kohta, aga pärast neid trennipostitusi ma enam ei viitsinud lugeda. Kusjuures ma imetlen inimesi, kes end käsile võtavad, seega selles mõttes suur respekt, aga mulle endale eriti ei meeldi trennipostitusi lugeda.

Hetlini blogi. Ta lihtsalt kirjutab nii harva, et ma olen pigem unustanud selle blogi olemasolu, seega püsilugejaks mind kindlasti enam lugeda ei saa.

Millised on need blogid, mille püsilugeja sa kunagi ei olnud, aga nüüd oled?

Lipsuke, Britt, Eveliis, Marina, Marimell, Mesiliis.

Marina blogi avastasin ma üldse Malluka blogist, kus ta vist kirjutas, et millise blogijaga ta tahaks koos õhtusöögile minna – ja pärast seda hakkasin seda vahelduva eduga lugema, nüüdseks on minust püsilugeja saanud. Eveliisiga on vist sama lugu kusjuures, alguses lugesin vahelduva eduga, aga nüüd võib vist öelda, et olen suhteliselt püsilugeja.

Mesiliisi lugesin kunagi harva, aga mingist hetkest hakkasin rohkem lugema. Ma isegi ei mäleta, miks ma seda järsku rohkem lugema hakkasin, aga pärast seda on mulle see blogi väga meeldima hakanud. Tean teda isiklikult ka, sest kunagi 18-aastastena juhtusime koos töötama.

Marimelli blogisse sattusin ma alguses pigem harva, aga kuna see on blogi, mis pakub vahel skandaali ja kõmu, siis sellepärast jäin lugema, sest eks see köidab ju mind ka😀

Briti blogiga on mul alati vastakad tunded olnud. Mulle meeldis see blogi algusest peale, aga mind häiris natuke see, et tal ei ole komad alati seal, kus nad olema peaksid. Iseenesest mulle tema stiil väga meeldib, aga alguses ma siiski panin selle blogi mitu korda kinni, sest see häiris mind (mul on seda tulnud ette ka teiste blogidega, samuti mõne eelneva puhul, aga temaga oli see kõige rohkem tajutavam). Hiljem suutsin ma sellest üle olla ja hakkasin siiski seda blogi rohkem lugema. Ei kahetse, sest mulle meeldib selle blogi sisu.

Lipsukest ma ka alguses kogu aeg ei lugenud, pigem juhtusin sinna harva, aga alates mingist hetkest taipasin, et loen seda päris tihti. Kirjutasin hiljuti ta blogisse ka kommentaari, kus ma ütlesingi, et ta on minu meelest nii tubli naine! Ja ta ongi. Olen seda blogi lugenud piisavalt kaua ja saan öelda, et progress on märgatav, ka kirjutamise mõttes.

Milline blogija(blogi) on sinu jaoks natuke igavaks muutunud? 

Haha, mina ise😀 Kuna ma loen nii mitmeid blogisid, siis ma tean, kuidas lugeja seda asja näha võib. Ehk kui mina oleksin lugeja, kellele meeldisid Printsessi skandaalid ja tema detailne avameelsus seksi kohta, siis nüüd… oleksin ma väga pettunud, et enam sellist asja lugeda ei saa. Boooriiiiiiing!😀 Ristist kinni ja minek!😀

Merje ka tegelikult. Ja mitte sellepärast, et mulle ta postitused enam ei meeldiks, aga ta sunnik kirjutab nii harva!😀 Marss kirjutama, Merje!😀 Ja varem olid kuidagi natuke huvitavamad postitused ka.

Sinu uued avastused blogide hulgas?

Ebapärlikarp näiteks. Ma ei ole mitte teps nõus kõigega, mida ta kirjutab, aga ometi ta teeb seda suhteliselt tabavalt, vahel küll natuke ülbelt, aga ju ta selline ongi. Olen nüüd hakanud ka seda blogi rohkem lugema. Ja täitsa meeldib (muidu ma seda blogi ju uuesti ei avaks!).

Kuus sidrunit – See on vist suhteliselt uus blogi? Ma olen avastanud, et olen sinna aina rohkem juhtunud. Kui tagasi lähen, siis järelikult meeldib.

Varikasblog – Tema ma avastasin niimoodi, et ta kommenteeris mu blogi ja pärast seda hakkasin teda lugema, isegi kommenteerisin ühe korra😀 Ja see viimane on sellepärast märkimisväärne, et ma kommenteerin blogisid väga harva, heal juhul kuus paar korda, vahel isegi harvem. Ma olen laisk blogide kommenteerija lihtsalt.

Mis sind sinu kaaslase juures närvi ajab, aga samas ka meeldib? 

Härra pedantsus! Ta nädalavahetusel viskas nalja, et hommikusöök voodis oleks päris tore, aga ma tuletasin talle heaga meelde, et ta vihkab sängis söömist😀 Ta hiljuti ütles mulle mingi asja kohta midagi sellist: “Jaanika, mina ei ole see mees, kes sulle kõik ette-taha ära teeb. Ma tean, et sa oled sellega minevikus natuke harjunud, aga mina ei ole selline. ” Ma ütlesin talle, et sellest ma olen aru saanud jah, et tema ei ole selline mees😀

Ühtpidi ajab see mind veits närvi, aga teistpidi on see midagi, mida ma nii kõrgelt hindan. Iseenesest need tema mainitud laused kõlavad suht koledatena, eksole, aga arvestades seda, et mulle meeldib tegelikult teiste inimeste peal vahel liugu lasta (kui mul seda lastakse), siis on see omadus selline, mis paneb mind paremini oma asju tegema. Ma küll olen suht vähe kellegagi reaalselt koos elanud, aga kui ma ka olen seda teinud, siis on enamasti mees ikka ainult koristanud ja süüa teinud. Nüüd võin ma sellest ainult und näha, sest mõlemad teeme asju suht võrdselt. Ja mitte et mulle minevikus pole öeldud, et ma võiksin ikka rohkem sellistesse asjadesse panustada, aga minu jaoks on see alati olnud kas lihtsalt vingumine või mõttetu hala, millel pole loogilist põhjust olnud. Nüüd on kuidagi teistmoodi… Vbl on asi selles, et ma olen ise ka rohkem täiskasvanulikumaks muutunud, ei oska öelda.

Kas su kaaslane väljendab oma emotsioone pigem sõnades või tegudes? 

Kindlasti tegudes. Härra on mulle meie koosoldud aja jooksul viis korda esimesena öelnud, et ma talle kallis olen (no põhimõtteliselt siis kuus korra). Mina olen rohkem öelnud ja ta siis on öelnud vastu. Need viimased kaks korda, mis ta esimesena ütles, juhtusid viimase kahe nädala jooksul, seega progress😀 Naised vajavad ikka sõnu ja eks ta selliseid nunnusid asju on ikka vahel öelnud, aga et ma söögi alla ja söögi peale neid kuuleksin – seda kindlasti mitte😀 Samas ma ise ka just eriti agar ilusate sõnade ütleja ei ole, kuigi temast ilmselt rohkem siiski.

Härra on pigem selline mees, kes kingib mulle pipragaasi või õpetab enesekaitset, et mul turvaline olla oleks… kui et toob mulle lilli. Neid on ta toonud ühe korra, aga siis oli mul sünnipäev ka😀 Samas ta joonistas mind ja see tähendas mulle palju, sest ta tegi seda lausa neli korda, sest esimesed kolm olid veits mööda ikka.

Mida sa praegu tahaksid? 

Kevadet! Kopp on ees sellest sügisest talvest, kus soppa on nii palju.

Seks hommikul versus seks õhtul? 

Mõlemad, aga kui valima peab, siis pigem hommikul. Ma küll pole hommikuinimene, aga seksida mulle hommikuti meeldib jällegi😀

Mis su lemmiksöök on? Ja lemmikjook?

Kodune kartulisalat. Ananassi-ja tomatimahl, ei oskagi öelda, kumb rohkem meeldib. Kunagi mulle tomatimahl üldse ei maitsenud, aga nüüd on üks lemmikutest.

Lemmiklinn Eestis?

Tartu. Ja Haapsalu meeldib ka, kuigi ma seal ainult ühe korra käinud, aga nii sügava mulje jättis see linnake mulle.

Kas “Titanic” on sind nutma ajanud? 

Ei. Mitte kunagi.

Kui tihti sa pisaraid valad? 

Eks ikka tuleb vahel ette, aga hetkel ei mäletagi, millal ma viimati nutsin. Järelikult piisavalt ammu.

Kui saaksid üheks päevaks oma sugu vahetada, siis kas teeksid seda? 

Üheks päevaks jaa, aga rohkemaks ei taha. Aga korraks tahaks teada küll, kuidas oleks meheauga elada ja kuidas oleks mehena seksida😀

Aga hetkel head ööd🙂

17 thoughts on “Küsimused-vastused vol 2 (natuke ka blogide ja blogijate eri)

    • Britt, see polnud üldse halvaga mõeldud🙂 Mulle meeldib väga, kuidas sa kirjutad, eriti su humoorikad kirjeldused erinevate situatsioonide puhul. Sellepärast ma su blogi nii väga naudingi🙂 See meeldib ka, et sa oled nii mõistlik inimene, selliseid võiks rohkem olla🙂

      • Ma ei võtnudki halvaga! Ma tegelikult ka tahaks oma komamajanduse üle vaadata, sest ma praegu tuginen suuresti ikka sellele vanale heale “mäletaks, et oli justkui niiviisi”.. ja see pole kuigi tulemuslik😀

        Aitäh komplimendi eest ka! Selliseid asju on alati tore kuulda🙂

  1. Ma satun Sinu blogisse ka.🙂

    Minu blogi saab aprillis aastaseks, läheb vist veel värske alla.🙂

    Aga nüüd näppan need küsimused ja vastan ka nendele. Tsau!

    • Näppa-näppa🙂

      Ja see on nii omapärane, et sa oma abikaasat Härraks nimetad, ma juhtusin su blogisse esimest korda siis, kui ma ise olin oma kallima juba Härraks tituleerinud – naljakas kokkusattumus😀

  2. Mul sulle 3 küsimust.🙂
    Millal lapsi tahad?
    Kas on võimalik, et seksiblogist(algas sellega, enam pole) saab lõpuks beebiblogi?😀
    Mis rasestumisvastast vahendit kasutad, selle + ja -?

    • Lapsi tahaks enne 30ndaid🙂

      On ikka võimalik, aga niipea see beebiblogiks ilmselt ei muutu🙂

      Kasutan kondoomi, aga plaanin plaastrite peale üle minna. Kuigi mäletan seda, et kunagi, kui neid suhtes olles kasutasin (mis oli küll megaammu), siis võtsin ikka veits juurde😀 Aga noh, tuleb leppida sellega või siis trenni tegema hakata. Ma kahjuks pille ei saa võtta, sest ma ei suuda tablette neelatada, pole kunagi suutnud, seega neid ei saaks kasutada.

      Pluss ongi see, et juurde ei võta😀 Aga miinus püsisuhtes on kindlasti see, et mõnikord, kui kirg on laes, siis tahaks… teadagi, aga siis peab veel selle kondoomiga jamama hakkama😀 Sellepärast lähengi plaastritele üle, eks näis, kas võtan juurde sel korral või mitte.

  3. Pingback: Jälle vastused | KUUS SIDRUNIT

  4. Sa oled olnud juba piisavalt kaua suhtes ja ikka seksid kondoomiga? Oh jeebus, miks😀 Kondoomiga seks on nagu lille nuusutamine läbi gaasimaski ju…

    • Hmm, kummaline arvamusavaldus… kui inimesed lapsi ei taha, aga pillidega ka keha mürgitada ei soovi, siis on imelik, et kasutatakse kondoomi? Me oleme mehega 7 aastat koos olnud ja ikka seksime kondoomiga, sest lasteks pole valmis ja mingit keemiat ka näost sisse ei taha ajada… kuidagi imelik kommentaar.

      • Ma ka ei mõista, sama siin. Ma ei saa aru, mida mõni mees vingub, et ei taha kondoomiga. On mõni neist selle pärast orgasmita jäänud või? Naisel on aiult parem, mida kauem vahekord kestab ju… keskmiselt, st, mitte alati.

Lisa kommentaar

