Niisama mula/ Reketi uus laul “Hommik” on lihtsalt super (ja üldse Reketi laulud on head!)

Olen nüüd Tartus. See on nii naljakas, kuidas vanasti tähendas nädalavahetus alati mingit väljaminekut või ikka mingit sotsialiseerumist, nüüd tähendab see aga enamasti teleka ees uinumist, sest ma lihtsalt ei viitsi välja minna. Kuna Härra on ka pigem kodulembeline, siis ta ka ütleb, et ei viitsi😀 Kunagine Jaanika oleks kindlasti pigem eelistanud väljaminekut, aga nüüd tundub kord kahe kuu jooksul pidutsemine täitsa piisav, pole rohkem vajagi.

Härra sai neljandal katsel lõpuks sellise joonistuse minust valmis, millega me mõlemad rahule jäime. Need eelmised olid nagu mingi naabri-Jutad, mille ta lõpuks minema viskas. Pärast kolmandat korda ebaõnnestumist joonistas ta vahepeal Taylor Swifti, mis tal kõvasti paremini välja tuli. Ja eile siis tuli selline pilt minust ka, millega ma rahule jäin. Algaja kohta väga okei, nüüd ripub see meie voodi kohal ka🙂 Mina olen igal juhul väga rahul sellega ja tegelikult meeldib mulle selle juures see, et ta ikka nii kaua üritas, kui normaalne tulemus tuli. Naised on ikka kummalised, sest noh… ikka ütlevad, et pole vaja enam, aga sisimas endiselt loodavad, et ega sa enne ju ometi ei loobu, kui midagi normaalset tuleb. Ma ka ütlesin talle, et tegelikult ma ikka ootan, mis siis, et ma vbl seda välja ei näita, aga ta teadis seda nagunii😀 Ehk küll ma poleks seda kohe oodanud, aga millalgi ikka.

Ja muidu läheb ka vaikselt, teen süüa ja üritan ikka veits mitte nii lohakas naine olla, nii et edusammud. Ja muide, Reketil on uus laul “Hommik”, mis on ülihea, soovitan kuulata! Nimelt ma avastasin Reketi siis, kui kuulasin laulu “Kõik”, kus temalgi oma roll on. Parim osa oli tal seal! Samas Beebilõust ajab mul südame pahaks, õnneks seal laulus on tema osa viimane, seega ma siis alati panen algusesse tagasi. Mulle väga meeldib see laul ja Inese roll ka selles, aga Beebilõust rikub kõik ära. No ja pärast seda hakkasin ma rohkem Reketi loominguga tutvuma ja nii hakkas meeldima, seda kõige uuemat laulu olen ribadeks kuulanud, kuigi see tuli alles paar päeva tagasi välja. Reket osales ka ühes Liis Lemsalu videos ja see osa, et pole teinud Liis Lemsalu, ei vasta enam tõele😀 Naljakas, sest ma tavaliselt ei kuula sellist muusikat, aga Reket on alates juunist mu üks lemmikuid, sest siis kuulsin temast esimest korda üldse. Superhea avastus!

3 thoughts on “Niisama mula/ Reketi uus laul “Hommik” on lihtsalt super (ja üldse Reketi laulud on head!)

  1. Noh, oleme siis ausad ja ütleme, et mina küll sellise pildiga rahul ei oleks. Kahjuks pean tõdema fakti, mis ka siin eelmiste postituste kommentaarides välja öeldi: mees joonistab nagu algklassilaps.

Lisa kommentaar

