Joonistamine viib omapäraste vestlusteni…

Pärast mitmeid tunde joonistamist sai Härra minu pildi valmis. Ta küll kinnitas, et see pole eriti minu moodi, aga kuna ta jääb alati tagasihoidlikuks, siis ma mõtlesin, et ehk ta liialdab. Tuli välja, et tal oli siiski õigus😀 Kuna ma ta eelmisi joonistusi olen näinud, siis olid ootused natuke kõrgemad.

Mina: Ee…. vist pole jah nagu mina…. Ma natuke ootasin midagi sellist nagu sa seda näitlejat joonistasid.

Härra: Sulle siis ei meeldi… Ma ütlesin ka, et pole väga sinu moodi vist.

Mina: Pilt on okei, aga pole üldse minu moodi tõesti. Vbl harilikuga on parem ainult? Sa need eelmised oled ju ka niimoodi teinud.

Härra: Seda küll.

Mina: Seda vist jah Facebooki ei pane😀 Ära saa valesti aru, kui ma poleks su eelmisi pilte näinud, siis oleks see ka suht okei, aga mul oli silme ees see näitleja, kes tuli päris sarnane. Eeldasin midagi sellist, aga seda pilti sa joonistasid kauem ka.

Härra: Kuskil viis tundi joonistasin seda näitlejat, seega suht sama aeg vist.

Mina: No ma arvan, et ehk mustvalge parem jah. Silmad on muidu päris ilusad, aga nii suurt lõuga mul vist pole😀 Ja kleit ei ole ka eriti nii, nagu ma ehk ette olin kujutanud.

Härra: Teen uue siis, ainult näo (praegu tegi kleiti ka natuke).

Mina: Ei pea uut tegema. Kunagi teed🙂

Härra: Ei pea, aga tahan🙂

Natukese aja pärast, kui ta juba uut pilti on alustanud…

Mina: Ega sa ometi ei solvunud? Ma ise ei oskaks kriipsujukutki joonistada, aga ma lihtsalt jah olin oma ootused rohkem üles kerinud😀

Härra: Ei solvunud, mis valesti, see uuesti🙂

Mina: Sa oled ikka nii armas mul!🙂

Vot selline lugu siis. Ja ausalt ka ma ei ole mingi bitch, kes niisama kritiseeriks, mul on lihtsalt võrdlus ta teiste piltidega ja tean, et ta tegelikult suudab paremini. Ma ei hakka valetama ka, et see mulle täiega meeldis, kuigi tegelikult nii ei ole. Kuna Härra on ise samasugune, siis küll ta mind mõistab. Ega tema ka midagi ei ilusta, kui miski ikka ei ole päris see, mis võiks, siis see ei ole ja kõik😀

Mina: Oot, kui mulle järgmine ka ei meeldi, siis sa ei hakka ju ometi kolmandat pilti joonistama?

Härra: Joonistan, siis ma jäängi joonistama.

Mina: Oh sind küll…

Härra: Mis teha, ma olen selline mees.

Mina: Jaa, seda ma olen märganud jaa, et sa nii endalt kui teistelt väga palju nõuad, eelkõige endalt. Et sa ennast piitsutad ikka kõige karmimalt.

Härra: Tõsi. Nii ongi.

Vot kuhu joonistamine jutu viis. Tegelikult ma olen Härralt küsinud ka, et miks ta just enda suhtes nii nõudlik on. Et ehk võib vahel mitte seda olla. Aga ta ei oska teistmoodi. Ühtpidi on see ülitore, aga samas… vahel tahaks, et ta ei oleks nii poliitkorrektne. Küsisin ta käest, et kas ta kunagi endale toitu on sülle ajanud. Härra hakkas naerma ja ütles, et täiskasvanuna küll ei mäleta, et ehk kunagi ammu tõesti on ajanud.

No sellised lood siis😀 Seega burksised lõuad jäävad ära, kus pool kapsast on süles. Mitte et ta burksi üldse sööks😀

10 thoughts on “Joonistamine viib omapäraste vestlusteni…

    • Haha😀 Ta joonistas teise samuti, mis polnud ka päris see. Oleks vist kolmanda ka joonistanud, aga öö tuli enne kätte😀 Ütles, et proovib veel. Samas, vbl asi selles ka, et see pilt, mille järgi ta joonistas, ei olnud fotona nii hea kvaliteediga kui see näitleja oma näiteks, mis ta tegi (mulle ei meenu selle näitleja nimi, ei ole eriti tuntud). Et iseenesest täitsa okei pildid ja näha on, et naine pildil, aga mina see küll pole😀

  1. Ei tahaks küll haiget teha ega kedagi solvata. Aga kui on tegemist avaliku blogiga, siis ilmselt tohin natuke sappi pritsida? Nimelt tekitas uudishimu see noormees. Jaanika räägib temast kui mingisugusest haruldasest überinimesest… postitusi lugedes tundub idüll üha veenvam ja noormees oma suure andepagasiga üha enam ja enam kogu meessoo etaloniks pürgivat. No kaen siis Feisspukist perra – ja suu jäi imestusest pärani! Laksasin enesele käega vastu otsmikku ja pomisesin: ” Ära iial usu armund naise loba.”
    Need joonistused pälviksid ka lasteaia kunstiringi kasvatajalt tõsist kriitikat. Nooremas kooliastmes ei saaks selliste töödega rahuldavat hinnet kätte!
    Selge on see, et kõik siin blogis kirjeldatu on Jaanika tõlgendus tegelikkusest ja seda kõike ei saa pärisellu 1:1-le üle kanda. Aga milleks kiskuda see pisut kohtlane poiss siia blogisse, kus on ju teada, et 50% lugejaid ei arva Jaanikast just kuigi hästi?

    • Mõmm, sa oled vist natuke totu? Millal ma olen temast kui üliinimest rääkinud? Ja kas ma olen öelnud, et ta joonistab überhästi? Pole ju.

      Tegid oma statistika, et tead, et 50 protsenti lugejatest ei arva minust just hästi?🙂 Tahaks ka seda statistikat näha.

      Ja ära muretse, mulle saavad haiget teha ainult need inimesed, keda ma isiklikult tean, sina nende hulka ei kuula. Peace!🙂

      Ja joonistamine joonistamiseks, aga päris omapärane, et sa piltide järgi otsustad ära, milline inimene iseloomult on. Väga vahva oskus iseenesest, õpeta mulle ka😉

    • Mõmm ei ole kahjuks ainuke kellele see noormees väga lihtsameelse ja lapsiku mulje on jätnud oma avalike üllitiste põhjal nii facebookis kui ka youtubis. Nii see on ja midagi pole teha…

    • Paar asja: 1. Oled ilmselt väga innuka lugemise käigus asju ise juurde mõelnud – siin on minu mäletamist mööda korduvalt rõhutatud, et tegu on algajaga. 2. Lasteaias ja isegi nooremas kooliastmes mängitakse tihti alles plastiliiniga ning inimese kujutamiseni on veel aega küll.. niiet jah, saan aru, et lahmiv liialdamine on sul siin teemasse.

      Mina arvan, et joonistagu keegi nii hästi/halvasti kui tahab, peaasi, et endal lõbus ja teistele liiga ei tee… (pinda käima hakkaks sellise tasemega tüüp alles siis, kui tekiks järjekordne fb leht “eesnimi+perekonnanimi+art” :D) Aga kes oled sina keelama teisel enda lõbuks joonistamist? No ei ole kena ju.. kõik alustavad kunagi algusest.

  2. Selle tüübi iseloomust ei tea midagi, aga välimuselt tundub päris kena, kõvasti parem kui see üks, kes sul kunagi oli😀

  3. Näh, kas te olete kõik jaanika facebookisõbrad või kust te neid pilte näete?😀 mul tekkis nüüd hull uudishimu, aga ma küll otsida ei oska😀

Lisa kommentaar

