Unenäod ei jäta rahule… / Kui sa oled väga õnnelik :)

Mina ei saa aru enam, mis nende unenägudega viimasel ajal toimub. Olgu, sel korral ma ei näinud surma unes, aga ma nägin unes, kuidas Härra mu maha jättis. No alguse sai see unenägu niimoodi, et ta tööl olles kribas mulle Facebooki, et ta läheb õhtul ühe Liisa-nimelise naisega välja. Ma siis küsisin, et kes too Liisa on, sest ma tema sõbrannasid tean ja ühtegi Liisa-nimelist tüdrukut nende hulgas ei ole. Ta siis vastas midagi umbmäärast, et ah, on mingi naine. Ma läksin muidugi närvi ja helistasin talle, et uurida, et mis värk on. Ta siis mainis, et ta on Liisaga varemgi väljas käinud, aga midagi nende vahel veel ei ole. VEEL. Ma siis viskasin toru ära, sest solvusin.

Aga helistasin suht ruttu tagasi ja hakkasin karjuma, et nii küll teha ei tohi. Härra ütles, et räägime siis, kui ta kodus on. Ja ma siis terve selle aja närisin küüsi, kui ta lõpuks koju tuli. Ja ta siis mainiski, et tal on mingi Liisa, et tegelt neil midagi veel ei ole, aga jah, et nad on koos väljas käinud jne. Ma siis ütlesin, et mis mõttes, et mul on kuu aja pärast isa juubel tulekul (päriselus on ka tegelikult, me peame seda ühes restoranis, kuhu tuleb ka Härra, näeb mu paljud sugulased ja peretuttavad ära, keda ta siiani veel näinud pole) ja kuidas ma nüüd sinna üksi peaksin minema, et mis ma ütlen. Härral oli selle jaoks aga lahendus olemas – nimelt ta leidis, et avalikult oleme me ikka paar edasi, sest tema mingit skandaali ei taha, pealegi ma meeldin ta perekonnale ja milleks hakata asju seletama. Seega ta ütles, et mu isa juubelile tuleb ta ikkagi ja pealtnäha oleme õnnelik paar, et Liisal olevat sellest suva. Teades mind ja minu iseloomu, saatsin ta muidugi pekki pärast seda ja ütlesin, et jääb ära selline nali😀 Ja noh, nii mind siis maha jäetigi. Ma veel unes ütlesin, et ma olen isegi nendele meestele sitta keeranud, kellega ma pole suhtes olnud ja kes mulle sarvi on teinud, siis ta isegi ei taha teada, mis teda ees ootab😀 Härra mainis, et ta teab niigi, et mingi jama sealt tuleks, seega ta ütleski enne ära, et ta plaanib mind maha jätta ja et ta tegelikult mind petnud veel polegi üldse, et ta polevat selle Liisaga isegi suudelnud. Vot tak unenägu siis.

Ja siis ma ärkasin üles. Rääkisin Härrale ka oma unenäost ja ta esimene küsimus oli: “Kas see Liisa oli vähemalt ilus naine?” Mehed, ma ütlen😀 Ütlesin, et kust ma tean, sest ta mulle tema pilti ei näidanud. Tegelikult kunagi Romantikuga suhtes olles nägin ma ka unes, et tüüp läks Rentsiga välja ja siis viimane uuris minult, et mida ta peaks selga panema ja pärast tuli välja unenäos, et nad olid hommikuni pidutsenud ja samas voodis magama jäänud😀 Ma kirjutasin sellest ka blogis.

Nüüd täna hommikul rääkis Härra, et ta nägi imelikku und. Ohjumal, mis siis veel😀 Et mind polnud unes olnud, aga oli mingi neiu olnud, kes istus kuskil pubis ta kõrval ja tahtis talle kätte püksi hakata ajama, aga Härra mainis, et ta on hõivatud ja suhtes Jaanikaga. Ma siis küsisin: “Kas see neiu oli Liisa?”😀 Härra seda aga ei teadnud, sest siis ta ärkas üles.

Aga muidu läheb elu ikka vaikselt ja koduselt. Teen süüa selleks ajaks, kui Härra töölt koju jõuab (kui ma juhtun siis kodus olema). Vähemalt söögitegemise suhtes pole ta üldse nõudlik, sest ta ise pole ka eriti suur kokkaja, seega tal suva, peaasi et midagi laual on😀 Esmaspäeval lähen mõneks päevaks Tallinnasse ka.

Ma vahel mõtlen, et kas see on normaalne, et ma olen ikka nii õnnelik. Nojah, vbl siis ma just seitsmendas taevas pole, kui Härra oma pedantsusega mulle natuke pinda käib, aga kui see osa välja jätta, siis… kui ma Härrale mõtlen, siis ma tunnen sellist sõnuseletamatut rahu, mida ma mitte kunagi varem tundnud ei ole. Et ma ei ole nagu selline:”Appi, ma olen nii armunud, et see võtab silmanägemise lausa ära.” See on kuidagi teistmoodi. Kuidagi rahulikum, aga kindlam?

5 thoughts on “Unenäod ei jäta rahule… / Kui sa oled väga õnnelik :)

  1. Unenägu ei ole midagi muud kui teispoolsus teises maailmas. Teispoolsus ei pruugi alati tähendada surma ja paradiisi. Unenägudes on inimese hinge hoopis teises maailmas siis kui füüsiline keha puhkab tegeleb hing oma asjadega. Mõni inimene ei näe üldse unenägusid, ole õnnelik et sul see võimalus on🙂

    • Siinkohal pean sinu väite ümber lükkama. Teaduslikult on kindlaks tehtud, et kõik inimesed näevad unenägusid ja mitte ainult REM-uneajal, vaid kogu öö. Lihtsalt teistes unefaasides unenägusid ei pruugi hommikuks enam kõiki mäletada. REM-unefaasis unenäod võivad tunduda realistlikumad ja samas ka ebarealistlikumad. Uneekspertide sõnul määrab unenäo meeldejäämise see, kas inimene ärkab unenäo ajal üles või mitte. Kui sa ei ärka unenäo ajal üles, siis tõenäoliselt ei jää see unenägu sulle ka meelde.

Lisa kommentaar

