Lihtsalt niisama jutt

Ma olen vist maininud ka, et Härra ei ole eriline emotsioonide väljanäitaja. Nojaa, selliseid põhilisi emotsioone ikka näitab ( a la nälg, külm jne :D). Eile pidi ta mulle tööle järele tulema, tuli ka. Kui hakkasime juba tema juurde jõudma, siis ta mainis, et tal läks sellepärast natuke kauem, et ta pidi pärast tööd autot lumest puhtaks tegema.

Mina: Ma arvasin juba, et sul läks meelest ära.

Härra: Misasi mul meelest ära läks? Arvasid, et sina läksid meelest ära või? Kuidas sa sellise asja peale tulla saad?

Mina: Mitte et mina läksin meelest ära, vaid mulle järele tulemine. Meil enamasti ju graafikud ei klapi ja ma käin bussiga. Et selles mõttes läks meelest ära. Et arvasid, et täna tulen ka bussiga.

Härra: No minu jaoks võrduks sama asjaga ju. Kui ma hommikul ütlesin, et tulen järele, siis ma tulen ka. Mul ei lähe sellised asjad mitte kunagi meelest ära. Mitte kunagi.

Mäletan, et kui me vist kuu aega teineteist teadsime ja suhe väga värske oli, siis ta mainis mulle, et kolmapäeval tulevad talle võib-olla sõber ja tema pruut külla. Mina jõudsin just sellel päeval Tallinnast ja läksin isakoju, sest arvasin, et las veedab nendega aega jne. Härra helistas, kui ma isakoju jõudnud olin ja küsis, et kas ma ei peaks juba Tartus olema (siis ma veel ei andnud teada, mis kell ma jõuan, et ta mulle järele saaks tulla😀 nüüd kui ma tean, et ta sellel ajal ei tööta, siis ma helistan ja ütlen, et jõuan 2,5 tunni pärast ja palun ole bussijaamas autoga vastas :D). Ütlesin, et olengi, aga läksin isakoju, sest ma arvasin, et ta veedab nendega aega jne. Härra siis mainiski, et sõber ja tema kallim jätsid tulemata, aga kui ka oleksid tulnud, siis see nüüd küll poleks seda tähendanud, et mina peaksin eemal olema ja mujal ööbima. Ja nii ta siis mulle isakoju järele tuligi😀

Me oleme hetkel juba kaks nädalat järjest koos olnud. Ma homme sõidan küll Tallinnasse, aga nädalavahetuseks olen tagasi Tartus. Ja siis olen ilmselt järgmise nädala ka Tartus. Et kuigi me reaalselt teame teineteist 4,5 kuud, siis minu jaoks tundub see kõvasti kauem, sest me oleme suht algusest peale kogu aeg koos olnud. Et ajaliselt on tegelikult nii vähe, aga arvestades seda, et suht kogu aeg koos, siis tundub, et aasta oleks nagu täis juba😀 Ja kuigi mind vahel ajab Härra perfektsionism natuke närvi (aga ta pole seda kõigi asjade suhtes siiski), siis ma ikkagi hindan teda nii kõrgelt. Just seda, et ta on hästi stabiilne ja mõistlik inimene. Siiani polnud ma enda elus küll mitte ühtegi sellist eksemplari kohanud🙂

Lisa kommentaar

