Surmaga lõppevad unenäod, jätke mind ometi rahule!

Ma tahan olla jälle see normaalne inimene, kes tavaliselt ei mäletanud oma unenägusid… või siis vähemalt nägi unes midagi sellist, et Üllar Jörberg saadeti Eurovisioonile. Ehk siis kokkuvõttes sellised suht mõttetud unenäod, mille puhul ei ärka higimull otsa ees üles (nojah, see Jörpa saatmine Eurovisioonile on ka natuke õudne lugu, aga minu elu sellest vähemalt ei muutuks).

Ma siin kirjutasin ka, et natuke aega tagasi nägin ma seda bussiõnnetust unes (ise samal ajal bussis magades!). Nüüd pärast seda, kui kilpkonn akvaariumist välja ronis, ärkasin ma eile hommikul higimull otsa ees – sest ma nägin unes, et ta ronis sealt uuesti välja, aga sel korral hoopis õnnetumalt, sest ta kukkus ennast surnuks😦 Ehk siis kilp oli katki. Unes üritasin Härrale helistada, aga tal oli telefon välja lülitatud. Ja siis ärkasin üles ja olin suhteliselt hirmul… Ilmselt oleksin Härra kaissu pugenud, aga ta oli juba tööle läinud. Oeh…

Ma tean, et paljud inimesed näevad tihti selliseid unenägusid, aga ma pole üldse harjunud, sest ma enamasti ei mäleta oma unenägusid. Ja kui ma ka mäletan, siis need on sellised igavad ja tavalised, keegi kunagi surma ei saa jne. Bussiõnnetuse unenäos jäin ma ainukesena ellu (mis iseenesest on ju hea märk!), aga siiski – laibad olid ümberringi, samuti ei saanud ma ennast liigutada. Seega ma nägin surma unes. Ja nüüd ka.

Kui ma ka kunagi mõtlesin, et päris tore oleks rohkem oma unenägusid mäletada, siis ma nüüd võtan oma sõnad tagasi. Ainult sellisel juhul on tore, kui te saadate mulle Ashton Kutcherist või Matthew Mcconaughey’st erootilisi unenägusid, aga mitte sellist kräppi. Ei, aitäh! Ma ei soovi seda jama.

3 thoughts on “Surmaga lõppevad unenäod, jätke mind ometi rahule!

  1. Sa pead vähem lõpp punkti vaatama, ehk siis jätavad surma unenäod su rahule. Ega ma olen ka näinud une lennuõnnetust ja mõni hetk hiljem ongi lennuk alla kukkunud. Ma ei tahaks seda uskuda, et ma mingit õnnetust ette nägin, ehk oli juhus.

    • Ma ainult ühte “Lõpp-punkti” olengi näinud😀 Ega ma ka ei usu, et nüüd mingi õnnetus tulekul, öeldakse, et unenäod annavad muudest asjadest märku (eriti sarnase alatooniga). Vbl mingid hirmud vms. Samas vbl hoopis kaitsevad mind mingi asja eest, kes teab.

      • jah võiks kül mingi ingel olla kes sosistaks kõrva ära täna välja mine sind tullakse röövima. Aga jah on inimesi kes on pääsenud laevaõnnetusest, lennuõnnetusest. see on seletamatu miski aga kõik siin elus on 50:50 pool õnne pool ebaõnne.

Lisa kommentaar

