Mõned sõnad kilpkonnast

Ärkasime täna ehmatuse peale. Kilpkonn oli oma akvaariumist välja kuidagi roninud ja kukkus maha. Härra ütles, et ta ei ole kunagi niimoodi teinud, seega oli see tema jaoks ka uus asi. Ma olen terve päev googeldanud, et kas selline kukkumine võib talle väga palju kahju teha, aga kõikjal öeldi, et kui kilp pole viga saanud ja kilpkonn normaalselt käitub, siis on kõik vist okei. Härra pani sinna ühe asja ette, kust ta nüüd välja ronis, mujalt ta seda teha ei saa. Island (kilpkonna nimi) on suhteliselt väike veekilpkonn, kes elab 100-liitrises akvaariumis. Paar korda kuus oleme teda natukeseks välja ka akvaariumist võtnud, aga ta väga kaua ei tohi sealt eemal olla. Härra sai selle ühe silmaga kilpkonna sõbralt umbes aasta tagasi, ta on sünnist saadik ühe silmaga olnud. Ja Härra sõber ka ei teadnud, kui vana ta on, seega pole meil aimugi, kui vana ta olla võiks. Aga kilpkonnad elavad nagunii väga kaua ja ma millegipärast ei usu, et ta väga vana oleks. Ma lihtsalt loodan, et see kukkumine teda kuidagi ei mõjutanud.

Hakkasin täna lugema, mida kõike võiks kilpkonnale veel süüa anda ja ütlesin Härrale, et ta on teda liiga üheülbaliselt toitnud. Haha, ma olen ikka naljakas naine, ise söön meeleldi rämpsu, aga kilpkonn peab korralikult ja tervislikult toituma😀 Kui termomeeter üks kord kraadi võrra vähem näitas, kui tegelikult peaks, siis ma olin paanikas, et kas veesoojendi ikka toimib nii nagu vaja😀 Või kas need lambid ikka valgustavad tema eluolu ikka nii palju, kui tal vaja on. Mulle tundub, et ma olen Islandi vaikselt nagu lapsendanud või nii😀

Härral on mingi joonistamise power peal, joonistab juba teist tiigrit, alles ühe lõpetas. Sel korral teeb veidi keerukama kui eelmise🙂 Õhtul joome selle šampuse ära, mis vana-aastaõhtul joomata jäi. Lõpuks ometi on nädalavahetus, praegu tahakski ainult sooja pleedi all olla ja mitte mingil juhul kuhugi välja minna. Ajage mind palun üles, kui kevad lõpuks tuleb, sest mul on sellest külmast juba kopp ees. Ma tean jah, et valge vaip võib tore olla, aga natukene soojem võiks väljas küll olla. Ja toas ka tegelikult.

Lisa kommentaar

