Miks mul küll vahel selline bitch mode on peale läheb? Kui järele mõtlen, siis saan aru, et tegelikult mulle vahel lihtsalt meeldib vinguda…

Ja ongi käes aasta 2016. Ma ikka vahel mõtlen, et alles oli ju 2013 jne, et juba 2016. Kuhu see vahepealne aeg küll kadus?😀 Alles oli ju suvi ja ma mõtlesin, et talveni on nii palju aega ju. Aga ma ütlen ausalt, et mulle meeldis see jaanipäeva ilmaga talv rohkem, sest see praegune külm ei ole teps minu teema. Nojah, vähemalt on valge vaip maas, see on küll hea.

Minu aastavahetus tuli üsna vaikselt. Magama sain juba 00.50. Kella 19.30ks kogunesime Härra sõbranna juurde istuma, kuhu kokku tuli üheksa inimest: viis naist ja neli meest (koos meiega). Seal seltskonnas oli ka Härra eks ja see kunagine boonustega sõbranna, kes mulle bussis teda paar kuud tagasi kiitma hakkas. Ma olin mõlemat naist varem näinud ka, aga eraldi, ühises seltskonnas polnud me kunagi olnud. Ma eeldasin, et nad sinna tulevad, sest nad kõik on ju ühes seltskonnas. Ma ütlen ausalt, et eks see natuke omapärane olukord ole minu jaoks, aga noh… Ma lihtsalt ei ole mitte kunagi sellises situatsioonis olnud. Eks ma ju olen minevikus ikka teadnud, kes on kellegi eks või piltide pealt näinud, aga konkreetselt niimoodi, et kõik on ühes seltskonnas, polnud ma kunagi varem olnud. Ma valetaksin, kui ütleksin, et see minu jaoks üldse ebamugav ei olnud, sest eks see ikka oli. Ja mitte sellepärast, et need naised oleksid halvad inimesed, nad on väga toredad, aga no see olukord iseenesest.

Niisama veetsime toreda õhtu ja tegime pilte. Mingil hetkel läks jutt habemete peale ja Härra mainis, et ta ei aja sellepärast habet ära, et Jaanika ei luba😀 No mulle lihtsalt meeldib selline natuke pikem habe, aga õnneks see kasvab suht kiiresti, kui ta ilmselt varsti jälle selle ära ajab😀 Ja siis läks jutt sellele, et mõned mehed eeldavad, et naised peaksid neid niimoodi ümmardama ja neile kõik ette-taha ära tegema. Härra eks arvas, et paljud mehed ongi sellised ja loodavadki seda, ma ütlesin sellepeale, et minult saaks mees panniga vastu pead, kui sellist asja ootaks😀 Ma küll võin nüüd rohkem süüa teha jne ja olla parem inimene sellest, kes ma ehk kunagi olin, aga ma ei ole mitte kunagi selline emalik naine, kes viitsiks midagi kellelegi ette-taha ära teha.

Enne väljaminekut tekkis dilemma, et kas minna kesklinna rakette vaatama või mitte. Mina muidugi ei viitsinud eriti, sest ma pole eriti selline rakettide armastaja, kes tahaks kesklinnas paugutamist vaadata/kuulata. Ja ma olin vist kõige häälekam kisaja ka, kes laitis kesklinna maha. Härra eksile see aga ei meeldinud, sest tema just elab kesklinna lähedal nagu ma aru sain, seega talle oleks see paremini meeldinud, et hiljem sealt koju minna. Õnneks oli teisi ka, kes kesklinna poolt ei olnud, seega ma polnud ainuke. Aga kõige kõvem kisaja olin ikkagi😀

Juhtus aga niimoodi, et kaotasime Härraga ülejäänud seltskonna väljas olles ära ning siis otsustasime koju minna. Teised olid hiljem veel seltskonnaga kella 04.30ni hommikul kaarte mänginud, aga noh, ma nagunii pidin 1.jaanuaril vara ärkama, seega see 00.50 tuttu magama minek oli väga hea otsus🙂

Kui Härra juurde jõudsime, siis läks mul millegipärast see bitch mode on tööle, mis mul vahel ikka läheb. Ütlesingi talle, et miks ma pean alati seda taluma, et mõnikord on seltskonnas üle poole neid naisi, kellega ta maganud on (no viiest naisest kolm ju oli hetkel, koos minuga siis). Ja et mida tema minu olukorras tunneks jne. Nagu ikka, jäi ta hästi rahulikuks ja ütles, et talle mitte teps ei meeldiks, kui oleks vastupidine olukord. Ma ütlesin ka, et no shit, Sherlock. Ütleme nii, et sel ööl me eriti sõbralikult magama ei läinud, sest ma ikka salvasin päris korralikult. Ma vahel mõtlen, et kuidas suudab Härra sellises olukorras nii rahulikuks jääda ja mitte sama rada pidi minna nagu mina. Mina oleksin tema asemel kasutanud mu enda blogi relvana ja öelnudki, et Jaanika, kas sa ei arva, et sa oled natuke ebaõiglane. Aga ta ei teinud seda. Ma veel ütlesin, et miks ta mulle üldse ütlema pidi, et tal nende naistega midagi olnud on, et kui ma oleksin arvanud, et lihtsalt sõbrannad, siis poleks mul üldse selliseid emotsioone. Härra aga arvas, et see oleks ilmselt nagunii välja tulnud ja ta ise hindab ausust eelkõige. Nojah, tegelikult küll. Kui ma sellest hiljem oleks teada saanud, siis see oleks vist veel halvemini mõjunud.

Öösel ma aga mõtlesin järele ja sain aru, et ma olen ikka tropp. Ma olen ise endine “seksi-ja suhteblogija” (jutumärkides sellepärast, sest ma ise tituleerisin end kunagi niimoodi, aga hiljem sain aru, et ma pole iial mingi tõeline seksblogija olnud, sest selline inimene peaks olema paljusid asju proovinud, mida ma ilmselt iialgi teha ei kavatse). Minu kogu minevik on vaid ühe hiirekliki kaugusel ja ma ise vingun sellepärast, et ma pean nende inimestega samas seltskonnas viibima. Võib-olla minu jaoks tekib vahe selles, et reaalselt kohtumine on minu jaoks natuke teine asi kui virtuaalmaailmas. Kuid siiski, pada sõimab katelt, ühed mustad mõlemad (ja mina ilmselgelt rohkem tegelikult).

Hommikul ütlesingi Härrale, et mõtlesin järele ja sain aru, et kuigi ma endiselt pole sellest kõiges sillas, siis ma enam ei tee sellest mingit teemat, et ma neid vahel nägema pean. Nojah, teine variant oleks ju kõik sellised üritused üle lasta, aga see oleks minu poolt ju nii nõme käitumine, sest seal seltskonnas on teisi inimesi, kes pole sellega üldse seotud. Ja need, kes ka on, pole ju ka halvad inimesed tegelikult. Lepi sellega ja saa üle juba, Jaanika!😀 Seega ma otsustasin, et saan ka. Ütlesingi Härrale, et ilmselgelt minust ja neist naistest sõbrannasid just ei saa, aga ma elan selle üle.

Eile sain veel ühe prohmakaga hakkama, nimelt ma ajasin Härra tahvelarvutile vett peale. No kohe ikka nii hullult, et see ei võtnud enam üldse pilti ette. Härra võttis selle ise lahti ja toimetas seal niimoodi, et sai lõpuks pildi ette, mingid mullikesed on küll näha, aga täiesti toimib. Oleks see läpakas, siis saaks aku tagant ära võtta, aga tahvelarvutite puhul on see asi natuke keerulisem. Härra eriti õnnelik ei olnud muidugi ei olnud, et ma ta tahvlile vett ajasin…Ma hakkasin just sõbrannadega linna minema ja tundsin end ikka eriti näruselt, sest kartsin, et nüüd ongi täiesti pekkis. Kuid siis ta helistas mulle ja ütles, et toimib ikka. Mul langes kivi kohe südamelt ära.

Linnas nägin oma vanu klassiõdesid ja hiljem oli lausa nii hea juhus, kus mu üks parim sõbranna saatis mu bussile ja teine parim sõbranna kõndis samal ajal meist mööda!🙂 Kuna teine on ka nüüd uuesti Eestis tagasi ja enamasti Lõuna-Eestis, siis ta juhtub vahel Tartusse ka ikka. Läksime siis uuesti kohvikusse istuma ja juttu jätkus veel paariks tunniks!🙂 Mu kaks parimat sõbrannat teavad teineteist väga hästi ja kui mina Mehhikos kunagi olin, käisid nad kahekesi lausa väljas ka. Tegimegi tüdrukutega diili, et millalgi teeme Tallinnas ühe korraliku tüdrukuteõhtu, kus me lähme kolmekesi välja. Sõbrannad olid nii nõus, sest meil pole kellelgi ammu ühtegi tüdrukuteõhtut teinud!🙂 Ikka on alati mehed kaasas olnud ju (või pole lihtsalt ammu väljas käinud, sest üks sõbranna oli ju nüüd kolm kuud välismaal) Võinoh, viimasel ajal, sest enne olin mina ju alati suht üksinda ikka.

Hiljem tuli Härra ka meie juurde, sest me pidime Tallinnasse sõitma hakkama. Läksime ikka bussiga, sest Härrale ei meeldi Tallinnas väga sõita. Saime mingi eriti loksule bussile, sest kõik teised olid väga täis, pühapäeva õhtu ju. Muidugi turvavöösid polnud ja minu lollakas unenäofoobia tuli mulle jälle meelde. Istusime viimases reas ja arutasime maailmaasju, Härra näitas, et tahvel toimib.

Mina: Räägi, kuidas sa suudad alati igas olukorras nii rahulikuks jääda? Ma kujutan ette, et kui sina minu tahvlile oleks vett ajanud, siis ma oleksin karjuma hakanud ja päris pahane olnud😀

Härra: Ma olengi selline rahulik inimene, pealegi… mis see karjumine aidanud oleks. Nägin ise ka, et sa just eriti õnnelik ei olnud, karjumine oleks asja veel hullemaks teinud. Ma lihtsalt kujutan ette, et teine kord oled natuke hoolikam. Ega ma ise õnnelik just ka ei olnud muidugi.

Mina: Vahel ma ikka mõtlen, et kuidas sa oskad nii käituda alati. Alati nii mõistlikult ja rahulikult. Ilma vastu nähvamata jne.

Härra: Ma olengi selline lihtsalt. Ma lihtsalt ütlen, kui tahan midagi või arvan midagi. Ei ole väga nähvaja inimene🙂

Rääkisime veel üldse inimsuhetest ja ma küsisin Härralt, et kas ta vahel minevikus ei mõelnud, et miks kõik suhted pekki läksid (ka tema kõige pikem suhe on olnud kaks aastat, aga see oli aastaid tagasi juba, minul oli samamoodi – esimene suhe oli pea kaks aastat, aga hiljem on lühemad olnud ju). Härra ütles, et ju polnud õiged inimesed. Ma ütlesin ju, et ju tõesti polnud, aga eks viga oli ju meis endis ka. Kuigi mina minevikus arvasin alati, et kõiges olid ainult mehed süüdi, sest kuidas siis mina milleski süüdi saan olla – nii jumalik Printsess ju😀 Yeah right, eksole. Hiljem kukkusin pilvepiirilt alla ja sain aru, et kallis naine, üks asi on see, et sa ei tee mehe eest kõike ära, teine ja hoopis erinev asi on aga see, et sa ei tee üldse mitte midagi, sest sa oled ju arvamusel, et mehed võiksid kõik sinu eest ära teha. Koristada, süüa teha, sest noh- sina ju ei tee, sest sa oledki selline. Aga miks see teine inimene peaks kõik ise tegema? Sest sina oled jumalik naine, täiesti täiuslik ju😀 Kui vaid nii oleks, eksole😀

Ma olen seda postitust nii kaua kribanud, sest Härra siin kõrval tahab kogu aeg tähelepanu ja küsib mitme asja kohta (Mitu sõna juba on? 1517 :D). Ahjaa, sellest tahtsin ka kirjutada, et nädalavahetusel nägin oma geisõpra Truud, keda ma polnud nii pikalt näinud. Nüüd jälle pool aastat ei näe, sest enne ta Eestisse ei tule. Aga väga tore oli teda näha üle pika aja🙂

Homme sõidame koos Tartusse tagasi, sest mul jälle veab, et saan ülejäänud saated Tartust teha🙂 Ja tal siis eksamid sel korraks läbi ka (kuigi ta hetkel küll ei õpi, on paharet alles!😀 ai-ai! :D). Mul on juba endal peas pooled asjad, mida ta siin täna õppinud on😀

Seda ka, et üks kord, kui ma öösel veel arvutis olin ja Härra küsis, et millal ma magama tulen, siis ma ütlesin, et ma ei tea veel. Kui ta siis mainis, et ta mõtles mulle massaaži teha, siis sama kiiresti oli mul meelest läinud, mida ma veel arvutis teha tahtsin😀 Sama trikki saab ilmselt meeste puhul ka kasutada ju🙂

Ilusat uut aastat teile🙂 Veel vist võib soovida, sest pärast 7-ndat peaksin teile šampuse tooma😀

11 thoughts on “Miks mul küll vahel selline bitch mode on peale läheb? Kui järele mõtlen, siis saan aru, et tegelikult mulle vahel lihtsalt meeldib vinguda…

  1. Kirjutasin pika kommentaari, aga Ipad jooksis kokku, seega teen nüüd lühidalt😀

    Noh, olgugi, et täiskasvanud peaksid olema täiskasvanud, siis minu meelest vingusid sa täiesti asja eest. Ma olen ka ilmselt armukade-tüüpi, ei seediks iialgi seda, et mees paneks mind olukorda, kus seltskonnas on tema eksid. Loogiline, et keegi peab sellisel juhul teesklema ja end ebamugavalt tundma. Täiesti nòme olukord. Leidub vast paremaid lähedasi- sòpru- tuttavaid jne, kellega vana-aasta ära saata… Edu su mehele, tahtiski vist sinus selliseid emotsioone esile tuua.

    • Jaa, leidubki, aga sealt seltskonnast saan mina ju ka teistega jumala hästi läbi. Ja nende naistega ei ole ka mingit vihavaenu vms, lihtsalt awkard on. Aga noh, kord kolme kuu jooksul saan vast hakkama🙂 Päris nõme ju ka, kui ainult sellepärast minemata jätaksin või ütleksin Härrale, et kle, sina ka ei tohi. Oleks, et mingi vihavaen vms… siis muidugi ei läheks kuhugi.

  2. Väga sama masti on su mees, mis mu Viikingki😀 Ta samamoodi säilitab igas olukorras rahu. Ja mina imetlen seda. Ise ta vahest mõtiskleb, et huvitav miks loodus naised sellisteks tujukamateks (kui mehed) teinud on😀

  3. Minu jaoks on sellised armukadetsemised täiesti mõistmatu ja veider teema. Tundub selline puberteedivärk olevat..võinoh, eks olen ise ka selliseid täiskasvanud naisi eemalt näinud ja imestanud.

    Saan ise oma eksidega hästi läbi ja samamoodi ka mu abikaasa. Pidasime suvel suured pulmad ning kutsutud oli nii minu eks (kahjuks teine ei saanud tulla, elab välismaal ja ei saanud töölt vabaks) kui ka mu abikaasa 4 endist kaaslast. Kahega neist nüüd küll nii palju enam ei suhtle aga teatud eluperioodidel olid nad ju siiski lähedased ning toonased sõpruskonnad olid muidu ju kutsutud. Kaks tema viimast eksi koos oma uute kaaslastega on meil aga tavapärases sõpruskonnas ja saaame kõik väga hästi läbi, veetsime ka just aastavahetuse üheskoos.

    Ei ole mina olnud koos mingite tõbrastega, kellega ei kõlbaks nüüd suhelda ja ka tema eelnevad naised on väga toredad inimesed, lahku on mindud rahumeelselt ja täiskasvanutena. Ilmselgelt ei oleks temast ka saanud minu abikaasat kui ta oleks hakanud silmi pööritama, et mu eks oma uue kaaslasega tuleb meile õhtusöögile või ka vastupidi.

    • Jah, ma ise saan ka aru, et niimoodi mõtlemine olekski kõige täiskasvanulikum käitumine. Ju ma siis veel ei oska. Aga õpin🙂

  4. Tahtsin siin mainida, et Comedy Estonia all tegutsev Sander Õigus on Night Chatist sketši teinud. Ehk tekib mingi hetk youtube’i või on võimalus uuesti vaatama minna nende stand upi, aga päris naljakas oli🙂

Lisa kommentaar

