Kui eks lisab Facebookis sõbralisti…/ Kui inimesed soovivad väga võita/ Kui enam nii edev pole, kui mõned aastad tagasi olin…

Ma tahan nii paljudest asjadest kirjutada, aga kõigepealt mainin ära, et ma ei mõista, kuidas mõned inimesed ei taipa, kui nendega suhelda ei taheta. Nimelt tulime eile Härraga peolt ja siis logisin Facebooki. Mul oli uus sõbrakutse ja hakkasin vaatama, et kes see on. Ja Ego tahtis mind Facebookis sõbraks lisada. Ta oli mulle kirjutanud ka, et elab nüüd Helsingis ja on abielus, aga saab aru, et see oli viga, samuti küsis, et kuidas mul läheb. Kunagi oli mul blokk peal tal, aga mingi 1,5 aastat tagasi tahtsin näha, et ehk ta on lõpuks minuga pildid ära võtnud, hiljem vist enam blokki uuesti peale ei pannud, sest siis ta enam ei käinud mulle pinda ka. Nüüdseks polnud ta üle aasta minuga kontakti otsinud. Minu õnn algaski siis, kui ta abiellus ega enam helistanud ega smse saatnud. Näitasin Härrale ka, et pea neli aastat pärast lahkuminekut ikka kirjutab, Härra ütles, et ju pole endiselt veel päris ära unustanud.

Ma eelmises postituses kirjutasin ka, et on olemas eksid, kelle puhul tekib tunne, et kas ma olin kogu suhte jooksul purjus, Ego on üks neist. No kui ma 2011 suvi Pärnus olin, siis ma tõesti olin kogu aeg purjus, seega ega see väga vale polegi (siis me olime veel boonustega sõbrad). Ego on selline eks, keda ma ei taha isegi Facebooki sõbraks, sest mehed, kes naisi lüüa tahavad ja nii haiglaselt armukadedad on, on minu silmis nagunii mölakad. Kustutasin sõbrakutse nagu niuhti.

Kusjuures eile väljas olles tuli suvi 2011 jutuks, mille ma veetsin Pärnus. Ütlesingi Härrale, et see oli periood mu elus, kus ma olin kas purjus või mul oli pohmakas, isegi mu sõbranna ütles, et kui ta mulle helistas, siis ma olin täis. Härra mainis, et seda on küll raske ette kujutada, et ma Säästu kanget jõin. Ma ütlesin, et mul endal ka. Kui ma lõpuks Tartusse tagasi tulin, sain aru, et ma olen liiga palju joonud terve suve, seega lubasin endale, et enam iial ma niimoodi igapäevaselt ei kaani. Pole seda teinud ka ja Säästu kanget ei maitseks enam iial. Härra küsiski, et miks ma nii palju jõin, ütlesingi, et ju ma arvasin, et olen niimoodi Ego jaoks lahe. Sest suvel 2011 olin mina veel see, kes temast väga huvitatud oli, aga tema veel minust polnud. Hiljem juba suhtes olles panin ma Ego jaoks paika, et ta ei tohi enam nii palju juua, aga ilmselgelt mul selles väga suurt autoriteeti polnud, sest olin ju suvel temaga koos kaaninud. Mu sõbranna ütles ka, et Ego ei meeldinud talle juba esimesest silmapilgust peale (ta oli siis koos minuga, kui me Big Benis tutvusime). Härra ütleski, et seda ma talle rääkinud polnudki – ju see on selline suvi, mis paneb mindki mõtlema, et tegelt ka, Jaanika, mis sul arus oli.

Siis tuli jutuks veel see, et me olime sõbrannaga umbes kaks aastat tagasi niimoodi tülis, et me lausa kolm kuud ei suhelnud. Kuna mu sõbranna on veel kangekaelsem kaljukits kui mina, siis olin mina see, kes uuesti ühendust võttis. Aga kaks aastat tagasi ta mulle mu sünnal õnne ei soovinud. Härra siis küsis, et miks me tülis olime, sõbranna ütleski, et kuna ma panin Facebooki profiilipildiks sellise foto, kus mu ülakeha oli võrksärgi all täiesti paljas – kõik oli läbi näha.

Härra siis küsis, et kas see pilt, mille ma fotograafi juures teha lasin, oli tegelt ka mu profiilipilt, siis ma noogutasin. Härra arvates oli sõbrannal õigus, sest tema poleks mul lubanud sellist pilti niimoodi Facebooki panna. Sõbranna ütles, et nii hea, et keegi teda mõistab😀 Enam ma sellist pilti profiilipildiks ei paneks, aga ma olin siis vallaline ka. Mul on see album nende piltidega endiselt Facebookis alles, aga ainult mulle nähtavad, selle profiilipildi panin ka ainult mulle nähtavaks. Nüüd kui Härra minust Tallinnas pilte tegi, siis mõned olid sellised avara dekolteega ja veidike rinnahoidjat oli näha, mida ma ehk vallalisena oleksin Facebooki pannud, aga nüüd ei pannud, üks oli selline, kus ma ise oma dekolteed imetlen – ehk siis pilk oli tissidel (mitte et mul suured rinnad oleks, aga push-up teeb imet). Vaat siis, kuidas suhtumine muutub, kui hõivatud oled😀

Eile käisime seltskonnaga piljardit mängimas. No tegelikult mehed mängisid, sest mulle ja sõbrannale ei meeldi piljard. Härra võitis kõik mängud, mis ta mängis, sõbranna kallim oli end päris kõvaks käeks pidanud, seega Härra võitmine polnud talle eriti südamelähedane😀 Arutasime sõbrannaga, et küll need mehed on ikka võiduhimulised, aga samas… mina oleks ka, kui me bowlingut mängiks, sest ma olin kunagi selles päris osav. Härra pole bowlingut mitte kunagi mänginud, peakski minema, siis ma tahaksin küll talle ära teha😀 Ma olen vist varem ka maininud, et ma muidu olen selline chill inimene, aga kui ma juba näen, et mul on suur võimalus kuskil parim olla, siis ma teen kõik endast oleneva, et see nii ka läheks. Ma pean sellisesse faasi jõudma, sest kui ma näen, et nagunii ei võidaks vms, siis ma ei viitsi lillegi liigutada. Aga kui ma juba märkan, et see võimalus on täitsa olemas, siis ma tahan võita. Kui ma müügitöös neljast auhinnast neli kinni panin (parim telefonimüüja kuu lõikes, parim tõusja võrreldes eelmise kuuga, parim suhtleja, mille valisid teised töökaaslased, parim kirjalik müügikõne), siis teised ka ütlesid, et mis mõtet on üldse osaleda, kui Jaanika nagunii kõik kinni paneb😀 Alguses mul oli suva ja eelmistel kuudel ma polnud nii edukas, aga just võistluskuu algas hästi, seega ma pidin teistest ka ülejäänud kuu parem olema. Järgmisel kuul enam võistlusi polnud ja minu võitlusvaim lahtus ka. Et kui ma näen, et algus ei ole nii hea, siis ma ei viitsi pingutada, vot see ongi kogu selle asja miinus. Kui ma oleksin kogu aeg nii sihikindel, siis oleks palju parem ju. Aga kahjuks pole.

Eile päeval oli väike istumine ka mu isakodus, kus me eriti varakult mu sünnat tähistasime, sest 23 olen ma nagunii Tallinnas. Härra ütles, et ta arvas, et mina räägin palju, aga nüüd nähes, et oma peres olen ma suht kõige vaiksem, siis sai ta aru, et mu õde räägib veel rohkem😀 Ja nii on tõesti🙂 Seda õde polnud ta veel näinudki. Mina näen Härra kõiki sugulasi 25-ndal, kui me Härra vanaema juurde koguneme (elab seal samas linnas, kus ta emagi).

Mu sõbranna mainis, et üks asi meeldib talle Härra puhul eriti (Härra oli siis eemal, kui ta seda mainis). Et näiteks, kui rääkisime, et varsti saab meil juba neli kuud tutvusest, siis Härra ütleski, et ega see aasta enam kaugel pole. Või et kui sõbranna küsis, et mis me ķõik viie aasta pärast teeme, siis Härra mainis, et raudselt istume kõik samamoodi Ristiisas ja räägime samu jutte. Mu sõbranna ütleski, et on kohe näha, et ta võtab mind väga tõsiselt ja kui tulevikust räägib, siis on näha, et Jaanika on alati neis olemas. Kui ma pärast Härrale seda ütlesin, siis ta mainiski, et aga nii täpselt ongi🙂

Ma hetkel lõpetan, kirjutan seda postitust Härra tahvlist, aga ma siiani ei ole selle kasutamises eriti osav veel. Mu enda läpakal läks juhe pekki, sain nüüd uue, seega Tallinnas oli meil ainult Härra läpakas (ta ei võtnud tahvlit kaasa). Kuna ta pidi õppima, siis ma lugesin rohkem raamatuid – nii kasulik oli see netipaus😀 Hetkel oleme Tartus ja ta õpib, aga ma istun tahvlis. Ma oma läpakat ei viitsi iial kaasa tassida, sest Härral on see tahvel ja kui ma ka Tartus olles peaks isakodus olema, siis seal on mul tavaarvuti ja nett olemas.

2 thoughts on “Kui eks lisab Facebookis sõbralisti…/ Kui inimesed soovivad väga võita/ Kui enam nii edev pole, kui mõned aastad tagasi olin…

    • Härra on kaalud🙂 Ja ta ongi väga kaalutlev mõnede asjade suhtes, aga samas teiste aspektide suhtes on ta väga kindel. Ja selle pealtnäha tagasihoidliku noormehe sisemuses peitub suhteliselt otsusekindel mees, kellel on väga kindlad veendumused teatud asjade suhtes. Korralagedust ta ei salli ja voodis süüa ei luba, ise ka kunagi ei söö😀 Ropendamine talle ka ei meeldi.

Lisa kommentaar

