Kui sa tegelikult ka ei taha targutada…

Juss Haasma võitiski näosaate🙂 Ma hääletasin samuti, aga mu sisetunne ütles ka, et ta nagunii võidab. Mulle üldse see viimane hooaeg väga meeldis ja Märt Avandi on superhea saatejuht. Esimene saade oli natuke konarlik, aga mis mulle Avandi puhul väga meeldib, ongi see, kuidas ta oskab enda üle ka nalja visata. Võiks juba järgmine hooaeg alata!🙂

Ma eelmises postituses kirjutasin ka, kuidas ma ühe asja suhtes olin väga skeptiline, mille kohta Härra mainis, et ma võiksin teda selles toetada. See polnud küll minuga üldse seotudki, aga jah – no see asi läks väga halvasti igal juhul. See oli vist esimene kord, kui ma Härrat meie koosoldud aja jooksul nii masenduses nägin. Ja kui ma teda nii nägin, siis lihtsalt kallistasin teda ja mitte kordagi ei tulnud pähe, et tahaks öelda: “Ma ju ütlesin sulle.” Ja mitte isegi sellepärast, et mulle endale ei meeldi, kui mulle seda öeldakse, vaid endal käis ka südamest selline valus jõnks läbi, kui teda niimoodi nägin. Olime pikalt teineteise embuses olnud, kui Härra järsku pea tõstis ning ütles: “Aitäh sulle, Jaanika.” Kui küsisin, et mille eest, siis ta ütleski, et selle eest, et ma nii toetav olen, et ta hindab seda nii väga, et see on nii armas minust. Ütlesingi talle, et ta ei peaks ennast selles süüdistama ja ma tõesti toetan teda alati. Härra on vahel selline, kes kipub ennast väga palju süüdistama ja eriti sellisel juhul, kui ta teab, et keegi teine on temaga eriarvamusel olnud. Pakkusin hoopis, et teen seljamasaaži, mille ta rõõmuga vastu võttis. See olukord lähendas meid. Hiljem vaatasime “Naabriplikat” koos ja naersime. Ma olin alati arvanud, et see on mingi tõsine sari, aga et seal nii palju nalja saab – seda ma küll ei osanud ette kujutada. Nüüd olen seda mingi kuu aega vaadanud ja alati kõht kõveras naernud.

Mina võin vahel väga suur targutaja olla, sest mulle meeldib üldiselt, kui mul õigus on. Ikka tekib ju hea tunne, et näed, mul oligi õigus. Aga mitte sel korral. Härra on üldiselt selline rohkem introvert, seega ta oma emotsioone alati välja näitama ei kipu. Ja nüüd, kui ma teda niimoodi nägin, oleksin tahtnud kuu ja tähed taevast alla tuua, et ta end natukenegi paremini tunneks. Kuna Härra on teatud asjade suhtes hästi perfektsionist (aga mitte kõigi asjade suhtes), siis ma tean, et see annab talle veel mõnda aega tunda.

Lisa kommentaar

