Härra pedant ja preili tohuvabohu

Eile käis sõbranna mu juukseid värvimas. Nägi ka kilpkonna ja kalad ära😀 Rääkisime siin naisteasju ja jutt jõudis selleni, et kellele tuuakse hommikusöök voodisse jne. Mina siis ütlesin, et meie suhtes pole see väga võimalik, sest Härra on kohati natuke pedant ning ta vihkab puru jne voodis. Härra ka mainis kohe, et tema jaoks on söömine siiski köögis ja nii ongi😀 Seega ei vaeva ka mina ennast kunagi hommikusööki voodisse viimast, sest ta ei söö mitte kunagi voodis. Meie suhtes ongi nii, et mina olen see tohuvabohu, kes jätab kõik asjad vedelema ning siis Härra kas paneb ise õigele kohale või loeb mulle moraali, et Jaanika, mida sa küll jälle korraldad😀 Tegelikult ta moraali väga ei loe, vaid lihtsalt mainib. Kolmandal korral jääb mulle ehk meelde ka. Kui veab. Ma küll olen talle maininud, et kuigi mulle võib see vahel pinda käia, et ta kohati nii korrafriik mõnede asjade suhtes on, siis samas mulle ka see meeldib, sest kui me mõlemad oleksime nagu mina, siis oleks küll üks suur kaos lahti. Mu sõbranna mainiski, et ilmselt ma sellepärast teda enda isakoju nii pikalt ei viinudki, sest ma olin maininud, et ma pean enne seal veits koristama😀 Ma näiteks arvasin, et kaotasin oma isakodu võtmed ära, aga nad olid mul lihtsalt nii käekoti põhjas, et ma ei suutnud neid leida, paar nädalat hiljem siis juhuslikult avastasin. Ja kui me mu isakodus olime, siis olin oma saapad keset koridori jätnud, siis isa kohe mainis, et Jaanika, jälle jätsid oma saapad keset koridori😀 Härra siis mainis, et ta räägib mulle kogu aeg sama juttu😀 Aga mis mulle Härra juures meeldibki, on see, et ta ei vingu ega hädalda, et ma kogu aeg selline tuulepea olen, vaid lihtsalt võtabki seda kui paratamatust, kuigi jah, ikkagi meenutab, et rohkem võiks korda hoida.

Kui mulle mingi asi pinda käib, siis ma olen pigem selline vinguja. Ma tean, et see on kohutav, aga ma lihtsalt olen selline vahel. Näiteks reedel rääkis Härra mulle ühte asja, millega ma üldse ei nõustunud, aga mis mind kuidagi ei puuduta, aga ma ikkagi hakkasin vinguma ja ütlesin, et see on ikka väga jama jne. Samas polnud see minuga üldse seotudki. Lõpuks pärast mu pikaajalist epistlit sellel teemal, ütles Härra: “Oleks tore, kui sa mind selles asjas toetaksid.” Ta ise küll vist seda ütlust väga tõsiselt ei võtnud, aga mulle läks see hinge küll. Sest mu probleem võibki vahel olla selles, et ma ei oska teatud hetkedel normaalselt käituda, vaid hakkan lihtsalt halama ning vinguma.

Kui me öösel tuttu jäime, siis mul oli rahutu uni (väljas möllas torm ka), sest ma tundsin, et olen kuidagi valesti käitunud. No ja siis ma ütlesingi talle, et tegelikult ma toetan teda alati, ma lihtsalt vahel ei oska seda välja näidata. Ja nii ongi.

Aga nädalavahetusel vaatasime “50 shades of Grey” ära. Härra oli seda küll näinud, mina ei olnud. No… film on selline ajaviide, et halb kindlasti pole, aga samas päris nii eufoorias ma sellest küll pole, kui paljud on. Nii mulle kui Härrale palju silmailu, sest tüüp on ju megaseksikas seal filmis ja Härra arvates naine on ka väga hot😀 Hoopis suuremas eufoorias olen ma india filmist “Jab Tak Hai Jaan” (“Seni kuni elan”), milles on lihtsalt nii palju tantsu, kirge ja üldse sügavamõttelisi ütlusi!🙂 Ma muidu selliseid Bollywoodi filme ei viitsi vaadata, aga see on küll ülimalt hea. Räägib ühest mehest ja tema väga võimatust armastusest, vahepeal veel teisest naisest, kes ta ellu tuleb jne. Lugu ise vbl ei olegi nii ülihea, aga mulle meeldisid need romantilised tantsud ning laulud, mis seal olid. Nii et seda viimast filmi küll soovitan🙂

Aga ma nüüd lõpetan, kohe algab “Su nägu kõlab tuttavalt” finaal, mille Juss kindlasti võita võiks!🙂 Ma vist hääletan ka mitmeid kordi, sest seda jama küll lubada ei saa, et ehk jääb teiseks😀

3 thoughts on “Härra pedant ja preili tohuvabohu

  1. Sa siin kiidad oma teist poolt – aga mida sina vastu pakud? Füüsilisest poolest jääb pikapeale väheks.

    • Ma enda kiitmiseni pole veel jõudnud lihtsalt😀 Mida sa üldse mõtled selle küsimuse all? Ma annan palju vastu, ei räägi absoluutselt füüsilisest poolest. Ma võtan Härrat väga tõsiselt.

Lisa kommentaar

