“Ma lugesin su blogi nüüd pikemalt…”

Homme (ajaliselt küll juba täna) sõidan Tartusse ära. Kolm päeva olen Tallinnas üksinda olnud. Ja siis üsna varsti algab Härral juba koolinädal Tallinnas ka, seega oleme jälle pikalt järjest koos.

Härra mainis mulle täna telefonis, et ta luges esimest korda natuke pikemalt mu blogi. Et päris algusaegadest. Ma siis küsisin, et miks ta seda pattu küll tegi, poleks vaja olnud😀 Ta ütleski, et võrreldes tolle ajaga olen ma küll kõvasti kirjutamise stiili muutnud. Jaa, olen tõesti😀 “Ma juba kujutan ette, mis su järgmise postituse pealkiri oleks, kui sa seksist veel kirjutaksid.” Haha😀 Samuti mainis ta, et jõudis aastani 2013, aga päris kõiki postitusi ei lugenud, vaid ainult neid, mille pealkiri tundus huvitavam. Ma küsisin, et miks ta just nüüd luges, ta ütles, et ei oska öelda, et hakkas mõtlema, et millest ma siis kirjutanud olen. Aga ta mainis samuti, et arvestas, et umbes midagi sellist seal on ka, seega midagi üllatavat ta teada ei saanud.

Aga võiks juba täna õhtu olla🙂 Täna videochattisime ka ja krt, teda nähes on igatsus ikka veel suurem ju. Mitte et muidu ei oleks.

Lisa kommentaar

