Blogimine versus sport

Kui ma Härraga blogimisest rääkima juhtun, siis on päris hea kasutada võrdluseks seda, et mulle meeldib blogimine täpselt sama palju (või isegi veel rohkem?) kui talle sport. Härrale on alati sport meeldinud, ta teeb kodus trenni, samuti käib ta jooksmas. Jõusaalis on ta ka kunagi käinud. Lisaks sellele ei söö ta rämpstoitu, magusat ka mitte (viimati ta ema saatis meile mitmeid kommikarpe, ma olen kõik juba ära söönud :D). Eks ma ikka olen näinud, kuidas ta hantleid kodus tõstab ning mingeid muid imelikke harjutusi teeb. Võinoh, minu kui spordikauge inimese jaoks on need natuke naljakad, aga igale inimesele jäägu tema hobid. Ja tegelikult sport on ju kasulik, ma tean seda. Aga samamoodi ma ju tean, et rohelist võiks rohkem süüa, sest see on ka kasulik… Ometi ma ju ei tee seda.

Mina sporti ei tee. Ei üksi ega koos temaga. Tegelikult ühte füüsilist tegevust teeme me väga tihti, aga see siiski spordi alla ei kvalifitseeru, seega jah😀

No eile mainis Härra, et tal tuli tuju lihtsalt oma päevast kirjutada. Kuna ma olen reaalselt bloginud kokku kuskil üheksa aastat, avalikult sellest neli (enne seda oli mul kinnine blogi, mis mul endiselt alles, on, aga mida said tol ajal lugeda mu parim sõbranna ning Esimene. Pärast Esimesest lahkuminekut võtsin talt selle loa ära), siis mulle üldiselt sellised päevaplaani kirjeldused ei meeldi. Pole kunagi meeldinud.

Ega seegi kord erinev polnud😀 Ta saatis mulle selle faili ning loomulikult küsis mu arvamust. Ma ütlesin, et paneksin 5,5 punkti 10-nest, et esimene kord ja üritas vähemalt😀 Härra siis ütles, et no ju siis oli väga halb ikka. Ma ütlesin, et mitte just seda, sest ta oskab komasid õigesti kasutada, aga mulle endale lihtsalt ei meeldi sellised detailsed päevaplaanid. Siis ta ütles, et ma võiksin punasega alla tõmmata need osad, mis halvasti on. Ma ütlesin, et ma tahaksin tervet teksti muuta juba sellisel juhul, aga see poleks enam aus ju. Pealegi, miks tal seda vaja on, ega ta nagunii blogi ei kavatse avada😀 Ta ütles, et loomulikult mitte, sest selle 1,5 leheküljelise asja peale läks juba nii kaua aega. Kui mina blogin, siis ma ei pea sõnu vägistama, sest need lihtsalt tulevad. Vahel küll mööda, aga mis see loeb, ise tulevad😀

Õnneks Härra ei ole eriline solvuja, seega südamesse ta seda asja ei võtnud, et ma niimoodi arvasin. Pealegi on see puhtalt mu isiklik arvamus. Grammatika on tal õnneks suht hea ning see asi on mind mehe juures alati võlunud🙂 Ma kujutan ette, et sama kriitika tuleks siis, kui ma ise hakkaksin lambist trenni tegema, sest ma teeksin nagunii seda valesti ju😀

Lisa kommentaar

