“Minimisside” vanemad on tropid!

Ma olen juba mitu nädalavahetust juhtunud vaatama sellist saadet nagu “Minimissid.” Ma olin sellest varem kuulnud, aga näinud polnud. Lisasin paar nädalat tagasi sellega seoses ka ühe oma Facebooki postituse:

Ma ei suuda uskuda, et tegelikult on ka olemas selline saade nagu “Minimissid”. Mis nende vanemate peas küll toimub, kes oma 3-aastaseid lapsi niimoodi meikida lasevad? Lapsed nutavad ja vanemad muudkui sunnivad edasi osalema, lava peale minema jne. Kusjuures veider asja juures on fakt, et see on nagu vanemate enda kompleks, sest nende laste emad on enamasti ülekaalulised peletised, kes tahavad vist oma laste näol “teist võimalust ilusaks saada.” Süda läheb pahaks seda vaadates. Tänapäeva tüdukud hakkavad nagunii meikima juba 10-aastaselt, seega laske neil vähemalt natukenegi oma lapsepõlve nautida.

Ma olen seda saadet vaadanud edasi ainult sellepärast, et ma endiselt ei suuda uskuda, et mõned lapsevanemad võivad sellised tropid olla. Eelmisel nädalal tuli “parim” kommentaar ühelt emalt, kes ütles, et tema kolmeaastane tütar näeb palju parem meigitult välja, et ta hakkab teda niisama ka igapäevaselt meikima. Palju õnne, kallis naine! Sa oled tropp ega peaks rohkem lapsi saama. Tegelikult ka.

Ja asja juures on hämmastav tõesti see, et neil emadel tundub endal mingi kompleks olevat, sest 90 protsenti neist ongi ülekaalulised peletised – ei tea, kas tahavad oma laste abil end ilusaks mõelda? Ei, ma ei solva sellega pakse naisi, aga no krt  – laske oma põngerjatel normaalset elu nautida. Tänapäeval tõesti hakkavad neiud end meikima juba 10-aastaselt, mis on niigi kohutav, milleks veel rohkem kõike pekki keerata?

Lisaks emadele on selle lollusega läinud kaasa ka mõned isad. Teie ei peaks ka rohkem lapsi saama, sest te pole väärt olema vanemad.

Kuigi jah, alati on ju olemas variant, et see saade on väljamõeldud, et lihtsalt inimesi traumeerida ning skandaale tekitada, et tegelikult selliseid vanemad ei eksisteeri, vaid nad on lihtsalt näitlejad. Kui see veel nii oleks, siis oleks isegi hästi, aga ilmselt siiski mitte. Ma ei teagi, kummad on rohkem end segi kamminud, kas saates osalevad vanemad või selle saate produtsendid? Ma arvan, et suhteliselt võrdselt mõlemad.

Idioodikari.

2 thoughts on ““Minimisside” vanemad on tropid!

  1. See saade on nagu maiuspala pedofiilidele, ehk siis jah, ülihaige saade ja haiged vanemad. Jumal tänatud, et Eestis (vist?) midagi sellist veel ei korraldata.

Lisa kommentaar

