Solvumisest/ Kui copy-paste on suur sõber

Ma ei ole kunagi olnud eriline solvuja, sest see võtab liiga palju energiat. Võõraste inimeste peale ei solvu ma peaaegu mitte kunagi, sest ma ei hooli neist. Jah, eks meil kõigil on selliseid hetki, kus me võtame teiste öeldud asju südamesse, ka võõraste inimeste – sest noh, me oleme ju kõigest inimesed koos kõigi oma tunnete ja emotsioonidega. Kui oled blogija, siis mingi aja jooksul kasvab lihtsalt paks nahk.

Minu puhul ongi pigem see variant, et inimesed, kes mind eriti ei tunne, arvavad, et ma ei solvu mitte kunagi. Ja neil on selles mõttes õigus, sest ma üldiselt ei solvugi. Aga kui ma tunnen inimesega juba ennast vabamalt, siis ma tegelikult olen üsna õrnahingeline.

Teisipäeval ma solvusin Härra peale ja hakkasin esimest korda tema nähes nutma (no tegelikult oli see peaaegu teist korda, sest kui me olime 2,5 nädalat tuttavad ja ma pidin järgmisel päeval Tallinnasse minema, siis ma hakkasin ka peaaegu nutma, aga ma hoidsin end nii tagasi, sest see oleks küll päris feil olnud, ma mõtlesin, et suren ära, kui nüüd pisarad jooksma hakkavad – õnneks ei hakanud. ma olen alati olnud arvamusel, et kui oled nii vähe inimesega tuttav, siis ei maksa oma pisaraid näidata). Tegelikult tegin ma sääsest lihtsalt elevandi nagu mul vahel ikka kombeks on.

No me saime selle asja ka klaaritud. Kolmapäeva hommikul pidin ma Tallinnasse minema, aga kuna ma sain jälle oma asjad nii klapitatud, et neljapäevast Tartus olla, siis tulin ma juba samal õhtul tagasi. Hommikul soovis ta mulle ilusat päeva ja ütles, et õhtul näeme, kui Tallinnast tagasi olen. Ma ütlesin, et jah, õhtul näeme.

Kui ma siis õhtul bussiga Tartusse tagasi sõitsin, siis ma mõtlesin, et krt, ma olen ju ikka solvunud! Saatsingi Härrale sõnumi, et ma tulen küll Tartusse, aga lähen isakoju ööbima, sest ma tahan üksi olla, lisaks olid seal paar päris nähvavat fakti. Ma ei tea, kuidas teiste naistega on, aga kui mina midagi sellist ütlen, siis ma never ei taha tegelikult üksi olla. Ma tahan lihtsalt, et inimene ühendust võtaks ega laseks mul üksi olla. No oleneb muidugi olukorrast ka, sest kui ikka mingi suure jamaga hakkama saadakse, siis ma võib- olla päriselt ka tahaksin üksi olla. Aga sel korral küll mitte. Mina, kes ma alati eelistan helistamist, ei teinud seda sellepärast, et ma poleks suutnud seda oma sõnadega öelda, et ma tegelikult tahan ka üksi olla. Sest ma ju ei tahtnud😀 Naised on ikka keerulised olevused.

Kõige hullem asi, mida mees sellises olukorras teha saaks, oleks ignoreerimine. See ajaks naise ainult veel rohkem vihaseks. Ma olen alati arvamusel, et pigem nähva vastu (me räägime ikka sõnadest, sest kui naine peaks kõrvakiilu lööma vms, siis mees ei tohi mitte iialgi vastu lüüa), aga ära jumala eest ignoreeri, sest see on jube. Ega see vastu nähvamine ka hea variant ei oleks, aga parem siiski.

Õnneks tabas Härra ära, et üksi ma nüüd küll olla ei taha ja võttis ühendust. Ta isegi ei nähvanud vastu, vaid oli nii rahulik ja nii mõistlik. Ma siis ütlesingi talle, et krt, ma ei saa isegi solvunud olla, sest sa oled lihtsalt nii… täiskasvanulik? Ja ta ongi. Ma ei oska seda isegi seletada, aga ta on selline nii kahe jalaga maa peal inimene. Ka sellistes olukordades, kus minul emotsioonid üle keevad. No ta on üldiselt ka iseloomult väga rahulik inimene.

Ma olin sel hetkel juba isakodus ja asi lõppes sellega, et ta tuli mulle järele ning olime ikkagi õhtul juba tema juures koos. Kui ma päeval sõbrannadele rääkisin, siis nemad muidugi arvasid, et ma ei reageerinud üle, aga Pihiisa jällegi arvas, et teen sääsest elevandi ning küsis, kas mul on päevad😀 Ma siis sain veel rohkem vihaseks, sest ega naistel ei pea alati päevad olema, kui neil halb tuju on. Mõtlesin, et krt neid mehi võtku, iial nad naisi ei mõista!😀

Tegelikult pärast seda väikest kammajaad muutus Härra mulle isegi veel kallimaks. No just see, kuidas ta selle olukorra lahendas. Ma ütlesin ka talle hiljem, et kui ta oleks ignoreerinud, oleks sellest suur jama tulnud. Ta ütles jah, et naistest on raske aru saada, et kui mees ütleks, et ta tahab üksi olla, siis ta reaalselt ka tahab seda. Nojaa, aga naistega pole alati asi niimoodi😀

Meil on Härraga mõned veidrad ühised jooned. Kuskil septembri lõpus tema arvutiga internetis olles märkasin ma Desktopil kahte faili: Jansu1 ja Jansu2. Olime kõrvuti ja küsisin siis temalt, et mis need on. Ta siis näitas ja tundis vist end veits imelikult. Nimelt on tal ka vahel selline komme, et kui ma midagi olulist või arusaamatut vms näiteks Facebookis kriban, et siis ta kopib neid näiteks oma parimale sõbrannale või sõbrale, et sellel teemal arutada. Ma hakkasin nii naerma ja ütlesin, et ma teen täpselt samamoodi, et olen tema ütlusi sõbrannadele või Pihiisale kopinud😀 Aga mina olen laisk, ma ei hakka Printscreeni tegema, vaid teen lihtsalt kopin, temal oli printscreeni teinud. Mõni teine inimene oleks ehk solvunud, aga ma olen üldse selline inimene, et kui ma tahan näiteks mitmele inimesele midagi kribada, siis ma lihtsalt kirjutan Facebookis ühele ära ja siis kopin teistele😀 Et näiteks nüüdki kui ma kahele parimale sõbrannale ja Pihiisale oma murest kribasin, siis ma kirjutasin üks kord selle ja teistele kopisin. Aga ma kogemata kopisin selle vestluse lõpp vms ka, seega ütlesin ka sõbrannadele, et ma kribasin Pihiisale sama jutu😀 Ma lihtsalt ei viitsi mitu korda kirjutada. Kõik on minu puhul sellega harjunud. Aga see kehtib ainult siis, kui mul on mingi mure või teema, mida ma tahan mitme inimesega arutada. Et kui see eellugu on pikem vms, sest niisama ma niimoodi ei tee, siis kirjutan ikka kõigile eraldi. Ma ilmselt teeksin telefonikõnedega ka samamoodi, et kui ma tahan alguses midagi pikalt rääkida, siis ma suurima hea meelega salvestaksin selle alguse, aga noh – see oleks vist juba ülim nahaalsus😀

Nendes Jansu failides oli paar nunnut asja, mis ma Härrale meie suhte alguses kribanud olin. Ta tundis end veidi imelikult küll siis, aga ma ütlesin, et ma ise teen täpselt samamoodi ju. Ja kui ma ka ei teeks, siis oleks mul vist ülim totrus sellise asja pärast solvuda, kui ma ise kirjutan avalikku blogi, kus ma nii palju temast kirjutan.

Pärast Härra tööpäeva sõidame ta emale külla, tal on täna sünnipäev. Ehk jääme ööseks ka, ma ei tea veel, aga suure tõenäosusega jah, sest sinna on oma tunnike sõitu, me hakkame alles õhtul liikuma. Ma ehk sel korral ei ole nii vaikne kui eelmisel korral, aga eks elu näitab🙂

10 thoughts on “Solvumisest/ Kui copy-paste on suur sõber

  1. Kas see Härra ja tema parim sõbranna on ikka nii lähedased, et nad musutavad ja seksivad ka koos kui sind pole Tartus?🙂

  2. Muidugi ei provotseeri. Igasugused nn parimad sõbrannad ja sõbrad on väga huvitavad asjad.

    • No kas see, kui ma suhtes olen, tähendab automaatselt seda, et mul ei tohiks olla enam meestest sõpru ja tal naistest sõbrannasid? Või tähendab see sinu jaoks automaatselt seda, et on olemas oht, et petetakse? Mina küll nii ei arva🙂

      Inimene, kes tahab suhtes petta, teeb seda nagunii. Mina selliste asjade pärast ei muretse, sest põhjust pole. Muidugi võib alati pauk tulla ka luuavarrest, aga selline on elu🙂 Kui sina oma kaaslase vastassoost sõprade puhul alati kardad, et ehk sind petetakse, siis ebakindluse taga peitub alati põhjus. Otsi see üles🙂

  3. Mul on sellega kahjuks oma kogemus. Ega ma niisama ei ütle. Kunagisel eksil oli ka väga palju nn parimaid sõbrannasi. Ja nood käisid koos minu eksiga teises eesti otsas koolis ja muidugi tuli hiljem välja, et tegelikult ta magas kahega neist.

    • Oijah… See on küll väga nõme lugu😦 Ma ise pole kunagi sellises olukorras olnud. Kui minu eksid mind ka ehk petsid, siis mina sellest teada ei saanud. Iial ei kahtlustanud ka midagi, sest nagu ei tundnud, et oleks vajadust. Kui nüüd mõelda, siis tõenäoline on, et Ego ehk pettis ka, aga enam pole sel mingit vahet.

      Eks see oht on muidugi alati olemas, aga päris niimoodi ei saa elada, et mõtled, et kas inimene petab. Kuna mul endal sellega kogemusi pole, siis ma ilmselt ei karda ka.

      Kõik inimesed siiski ei ole petjad. Loodan, et ühel ilusal päeval suudad sa jälle mehi usaldama hakata, sest arusaadav, et me kardame haiget saada, aga elu läheb edasi. Tulevad lihtsalt paremad inimesed🙂

Lisa kommentaar

