Siputaja argipäev

Haha, Härra küsis minult täna, et kas ma suudaksin suvalisel teemal ka mingi pika jutu kirjutada. Ütlesin, et ikka suudan. Ta siis ütles, et kirjutagu ma oma siputajast midagi. Ta arvas, et ega ma kohe üle paari lause ei suuda kirjutada…. Kui mööda ta ikka pani😀

Siputaja argipäev

Täna on jälle tavaline päev, sest Jaanika siputab minuga. Aga tal tundub olevat veidike paha tuju, sest muudkui vehib minuga ringi, keerutab ümber oma sõrmede, mul hakkab sellest pea valutama. Selline ta ju ongi, piisavalt kärsitu, aga ma peaksin juba harjunud olema. Hetkel on tal päevad ka, seega peab vist mõistev olema.

Vahel ma mõtlen, kuidas ta küll viitsib minuga kogu aeg siputada, kas ta ise juba ära ei tüdine, muudkui käib minuga ümber oma sõrmede. Sellepärast ta vasak käsi vist nõrgem ongi, sest ta ei jõua mitte midagi sellega teha – ta kasutab ju seda kätt kogu aeg minuga mängimiseks. Aga eks see Jaanika ongi üks kiiksuga tüdruk, sest tema tujusid ei või iial teada. Ja mul hakkab ka endal pea valutama sellest, kuidas ma kogu aeg pean toimima.

Kui nüüd päris aus olla, siis tegelikult oleme me suht sõpradeks saanud. Jah, tõsi see on, et vahel ma ei mõista tema käitumist ja miks tal mind üldse oma ellu vaja on, aga samas päris uhke tunne oli, kui ta Härrale (muutsin ära, kui Wordis kribasin, siis oli ikka Härra õige nimi mainitud) ütles, et ta ei tea, kumb on tema jaoks olulisem, et kas mina või tema. Eks ma muidugi tean, et tegelikult ta ei pea kunagi valima, aga kõrvust tõstetud olin küll.

Haha, midagi nii idiootset pole ma ise ka varem lugenud, seega tänasesse huumorinurka sobib küll😀 Mu point oligi tõestada, et ma võin mõttetut mulli ajada ükskõik millest, ma oleksin võinud sellest 100 lehekülge ka kirjutada😀

Lisa kommentaar

