Niisama loba

Olengi nüüd Tartus. Kohe hakkan end sättima ka, sest lähme täna seltskonnaga välja. Mu sõbranna, Härra, Pihiisa ja tema sõbrad ka (Pihiisa on Tartus). Homme on mingi Halloweeni istumine Härra sõprade juures, kuhu peaks nagu kostümeeritult minema, aga eks näis😀 Ma pole veel mingit plaani valmis mõelnud, aga ma alles eile sain sellest teada ka. Panen ülikonna selga ja maskeerin end meheks😀

Esmaspäevast on Härra nädal aega Tallinnas, seega saame nüüd jälle päris kaua järjest koos olla. Nüüd me ei näinud kolm päeva vist. Jep, esmaspäeval läksin Tallinnasse ja eile tulin Tartusse tagasi. Eile oli mul Härrale väike üllatus ka varuks, aga kuna ma enam sellistest asjadest ei kirjuta, siis…😀

Ilusat nädalavahetust teile🙂

5 thoughts on “Niisama loba

  1. Tore lugeda ,et Sul hästi läheb! Kirjuta ikka tihemini.Mis siis, et blogi päris algsel kujul enam ei toimiks, vaheldus ikka, beebi -ja toidublogide vahel 😊

Lisa kommentaar

