Omapärased jutuajamised/ Iseenda vigadest õppimine on raske ja võtab palju aega, aga kui tahtmist on, siis on see võimalik.

Olengi nüüd Tallinnas mõneks päevaks. Pildiraam koos pildiga vaatab mulle ilusti vastu. Mul polegi vist mitte kunagi ühtegi A4 pilti raamitud olnud. Hetkel küll ei mäleta vähemalt.

Meil oli eile üks omapärane vestlus Härraga. Nimelt on tal oma Youtube kasutaja, kuhu ta vahel mingeid videosid lisab, mida ta teinud on. Ise ta neil eriti peal varasemelt ei olnud, kuigi mõnel üksikul vist isegi vilksamisi oli. Umbes kuu aega tagasi tegime me juhuslikult ühe video, kus me rääkisime, mille ta ka üles laadis (meid näha polnud, aga häält oli kuulda). Hiljem filmisin ma juhuslikult ühe ta trennivideo. Ja siis ta tegi ise ka veel mõned videod. Nii et sellest on saanud nagu väike traditsioon, et me filmime ja siis ta laeb mõned neist üles ka. Kuigi mina neist enamike peal ei ole, sest ma vabal ajal väga kaamerate ette ei roni vist, aga minu häält on mitmel taustaks kosta🙂

Ma mõnda videot olen ka oma Facebookis jaganud. Ja eile läks teema selleni, et ta küsis, et miks ma oma blogis ta videosid ei võiks jagada… Hmm, tuli välja, et nii tagasihoidlik noormees polegi vist nii tagasihoidlik😀 Ma laitsin selle mõtte kohe maha, ütlesin talle ka, et üks asi on see, et ma seda oma Facebookis jagan, blogi on aga hoopis midagi muud. Blogi on minu maailm ja ma ei taha teda sellesse tõmmata. No ma nagunii tõmban, aga mitte niimoodi. Ma ütlesin talle ka, et kuna ma olen nüüd hõivatud ja igav blogija, kes enam seksist sõnagi ei kirjuta, siis pole mul enam eriti lugejaidki😀 Et siis naljaga mainisin, et kui vaatamisi taga ajab meeletult, siis need jääksid nagunii tulemata😀

Rääkisime ka veel sellest, et mõned blogijad on nukrad, et nende kallim ei taha nende vlogides osaleda, a la boyfriend tag jne (ma siis seletasin talle, mis see on). Härra ütles, et ta oleks küll kohe nõus. Siis tõmbasin mina aga pidurit ja ütlesin, et ei, jääb ära. Tal on oma Youtube kasutaja ees- ja perekonnanimega, aga kui ka ei oleks, siis ma ikkagi poleks nõus.

Muidugi on mul ütlemata hea meel, et tal mu blogi vastu midagi pole ja neid videosid teeme edasi ka, aga siin ma neid jagama ei hakka. Ma niigi respekteerin seda meeletult, et tal midagi selle vastu pole, et ma temast kirjutan.

Ma olen alati olnud küllaltki isekas oma blogi suhtes. Mu blogi on mulle nagu püha lehm, mida ei tohi minult keegi ära võtta. Vahel ma küll ehk eemaldun mõneks ajaks, aga ma tulen alati tagasi. Sest mulle meeldib kirjutada. Ja see on ainult boonus, et ma ei pea sellel teemal vaidlema hakkama.

Paar nädalat tagasi soovis Romantik Facebooki chatis õnne, et nüüd suhtes olen. Kribasime veits ja siis ma ütlesin, et ma lähen nüüd süüa tegema. Romantik kukkus vist persili, sest tema mäletas seda Jaanikat, kes iial süüa ei teinud😀 Ta ütles, et tema arvas, et seda päeva ei tule iial, mil mina süüa hakkan tegema. Nüüd ma tõesti teen süüa, vahel teeme koos Härraga, vahel teeb tema. Mäletan, kui talle esimest korda süüa tegin ja ta suu õhkas, sest mulle meeldivad soolasemad ja vürtsikamad toidud, temale aga mitte😀 Kuna ta on selline trenniinimene, siis koos burksil me nagunii käia ei saaks, sest ta ei söö burksi. Rämpstoitu sööb ta üldse väga harva, magusat ka. Üks kord tegin talle ainult süüa (ma ise olin juba söönud) ja siis panin meelega kõvasti vähem soola, sest talle ei meeldi nii väga soolased toidud, maitseainetega koonerdasin ka, kuigi ma enda puhul alati neid suht palju panen😀

Ma olen mõelnud, et miks ma just nüüd süüa teen, võrreldes näiteks kõigi oma eelmiste suhetega, kus ma sellele nii tulihingeliselt vastu võitlesin. Nojah, vbl vanust juba rohkem ja mõistust ka enam, aga… Kui mind kööki kamandada ja õiendada, et miks sa krt süüa ei tee, et naine võiks ikka kokata ju, siis võib mees ainult und sellest näha, et ta endale mingi õhtusöögi saab. Minuga asjad niimoodi ei toimi. Kui hakata loengut pidama, siis see mõjub mulle kui hane selga vesi.

Mul ei olnud mitte üheski oma eelnevas suhtes seda tunnet, et ma tahan süüa teha. Nüüd on asjad kuidagi teistmoodi. Ma tahan ja teen. Ei, ma ei ole veel väga osav, aga ma arenen iga päevaga. Kui keegi oleks mulle kunagi öelnud, et tuleb päev, mil ma kelleltki vabatahtlikult küsin: “Kallis, mis sa õhtusöögiks tahad?”, ma oleksin ta välja naernud. Nüüd on neid päevi piisavalt olnud (ja vastupidi ka, et tema on küsinud, et mis ma tahan). Viimasel ajal oleme küll rohkem koos kokanud.

Mul on nii palju õppida, sest tegelikult ma ei tea suhtest kui sellisest mitte midagi. Jah, ma võiksin kirjutada raamatu sellest, kuidas suhteid perse keerata ja meestega tutvuda; kuidas kohtingutelt edukalt jalga lasta; kuidas enda arvates megahead strippi mehele teha jne, aga kuidas suhet hoida… Puhas null. Ma võiksin kirjutada raamatu sellest, kuidas draamaprintsessina kõige üle suhtes vinguda ja mitte iial kompromisse teha, aga kuidas teise inimesega arvestada -jällegi suht null. Õnneks on kõik õpitav🙂 Kui ainult tahtmist on. Ja mul on🙂

12 thoughts on “Omapärased jutuajamised/ Iseenda vigadest õppimine on raske ja võtab palju aega, aga kui tahtmist on, siis on see võimalik.

  1. Hahaahaa… Iial ei usuks, et sellist juttu kirjutab keegi, kes on vanem kui 13…🙂
    Kui tavaliselt ikka inimesed arenevad ja hakkavad ajapikku suust targemat juttu välja ajama, siis tundub, et selle blogi printsessi puhul on teisiti, sest no need viimased postitused on ikka täiesti lapse kirjutatud… Kaua võib jaurata mingist pildiraamist, jumal küll.😀
    Andke andeks, mul on tavaliselt seda blogi lugedes lihtsalt lõbus, aga viimasel ajal on juba liiga naljakaks läinud…
    Seebikaid ma ei vaata ja Elu24 ja naisteajakirju ka ei viitsi lugeda, aga õnneks on olemas blogid.😀 Loe ja imesta.
    Ootan järge! Tõsiselt, noh!

    • No kle, mis sa siin avalikustad mu saladuse, et ma 13 olen? Ma mõtlesin, et suudan seda ikka kauem varjata, aga näed, ei saanudki😀 Õnneks vähem kui kahe kuu pärast saan 14😀 Oled sünnipäevale oodatud, aga alkoholi kahjuks ei paku, sest noh… alakas ju, ei või, aga lastešampa on olemas😉

  2. Printsess, panid osavalt ära praegu esimesele kommenteerijale (Y). Selle pärast sa mulle meeldidki et suudad alati ohmudele targalt ära panna.
    Kahjuks peab tõesti tunnistama et su blogi on natuke igavaks läinud, aga seda juhtub vist kõigi hõivatud blogijatega. Lugejatele ei meeldi see et enam dramamamat pole, sest neil on ju niimoodi ebahuvitav. Mõned eelnvead postitused on sügavamõttelised ka olnud ja sinu blogi puhul tahavad kõik kerget meelelahutust. Keegi ei taha et meelelahutaja sügavaid postitusi kirjutaks.
    Mulle sa igastahes meeldid. Oled küll liiga rahulik ja mõistlik nüüd, aga arvata ju võis et sa igavesti möllajaks ei jää. Boring on tsuttsut, aga peaasi et ise õnnelik oled🙂

    • Möllaja tõesti pole, ei jaksa hommikuni isegi pidutseda enam. Kell 03.00 tuleb väsimus peale ja tahan magada juba😀 Tihti eelistangi vaikset ja toredat istumist kodus.

  3. jaanika, miks sa ei uskunud kui kõik sulle kinnitasid, et kunagi oled ka sina kodukana? mitte üldse halva pärast esitatud küsimus.

  4. Haha, Mustikas, kui see pildiraami ümber soigumine oli sügavamõtteline, siis ma soovitaks sulle nt Berti päevikuid lugeda… Või Printsessi päevikud, nende järgi film ka. Mega mega sügavamõttelised. Aga siinse printsessi areng.. Noh, iseenesest tubli ju,et maha rahunenud ja tore, et õnnelik aga selline lapsik ja kergelt kohtlane olek on tal vist lihtsalt loomuses.

    • Bert oli vinge!😀 Ma olen vist teismeeas kõik need osad läbi lugenud. Millalgi just mõtlesin, et võiks uuesti lugeda, sest mulle need meeldisid.

  5. Lugesin ka siis puhkusel olles su blogi algusest lõpuni ära. Lingi sain Malluka blogrollist ja sinu viimaste postituste põhjal tundusid su minevikupostitused nii huvitavad ja intrigeerivad olevat. Esimene kord kus ma loen blogist nii avameelset juttu kuid oleks isegi midagi hullemat oodanud.😀 Igatahes ei kahetse, need paar päeva puhkuse ajal su blogi lugeda ei olnud kindlasti ajaraisk. Mõneti meenutad mind mõned aastad tagasi, kui suhtes ei olnud (või siis mõningatel juhtudel ka natuke olin). Elu teeb targemaks ja kogemused meestega on suur osa sellest. Õnne Härraga ja suurimad lootused, et Härra sinuga lõpuks seitsmendasse taevasse kolib ja sinna jääte.

Lisa kommentaar

