“Vaidlus” pildiraamide pärast.

Täna oli meie esimene “vaidlus” pildiraamide pärast. Vaidlus jutumärkides sellepärast, et see polnud tegelikult vaidlus, aga noh – toob meie mõned erinevused kergesti välja😀

Nimelt ma nädala alguses mainisin, et meie viimane ühispilt on minu arust nii kena, et võiks lausa ära ilmutada lasta. Kuna ma pean patuga pooleks tunnistama, et ma olen kehv piltide ilmutaja (ma enam ei mäletagi, millal neid viimati ilmutasin, Mehhiko pilte kindlasti ilmutasin, ehk olen paar korda hiljem ka mõned ilmutanud, aga rohkem kindlasti mitte), siis ma unustasin selle märkuse ära. Tema aga ei unustanud ja lasigi meie koos pildi ilmutada, no kaks tükki, et kui ma Tallinnas ja ta Tartus, et siis oleme teineteisel alati olemas. Ja 21 X 30 cm ehk siis A4 suuruses lausa.

Eile siis ta aga ütles, et peaks pildiraame valima hakkama. Ma ei saanud aru, et miks neid veel valida on vaja, sest igast suuremast poest saab ju osta ka. Härra aga ütles, et tema küll mingeid 1.60 maksvaid Prisma pildiraame meie piltidele ümber ei pane, et see on kole ju😀 Ma polnud sellele kunagi mõelnud, sest ma ei pööra detailidele eriti tähelepanu ja minu jaoks on pilt oluline, mitte selle raam. Tema aga oli veendunud, et mingile suvalisele pildile võib suvalise raami ümber panna, aga meie pilt peab ilusas raamis olema😀

No me siis hakkasimegi neid ilusaid pildiraame netist otsima. Selleks kulus 1,5 tundi! Mõnedel kodulehekülgedel polnud hindasid toodud ja ausalt ka, tänapäeva inimesed on nii laisad, et ei viitsi teha paari lisaliigutust selleks, et kirjutada ja küsida. No ei! Kui ma ei saa koduleheküljelt kogu informatsiooni kätte, siis ma liigun järgmise juurde edasi. Vähemalt oli ta sellega nõus😀 (sest tema otsis neid ja ma istusin kõrval).

Lõpuks ma ütlesin, et mul pea huugab otsas juba ja see on kõigest pildiraam, et minule sobiks see Prisma oma küll. Ma olen üldse selline inimene, et kui ma pean midagi kaua valima, siis mul hakkab pea valutama. Mulle ei meeldi toidupoes kaua aega veeta, sest ma lihtsalt ei talu seda. Kunagi oli mul üks sõbranna, kes valis Kaubamaja toiduosakonnas pitsat 45 minutit! Ja mitte isegi tervet pitsat, vaid pitsalõiku, et kas võtta siis juustu- või hakklihapitsa. Nojah, me olime siis küll 13-aastased, aga ikkagi, ma mõtlesin, et sinna poodi ma sussid püsti viskan! Nagu näha, siis ikka ei visanud😀 Ja riietepoes olemine käib alati niimoodi, et kui lähen, siis ostan ka. Ei saa nii olla, et niisama proovin ja siis vaatan veel, et ehk tulen järgmisel päeval tagasi. Ei! Siis hakkab ju kaks korda pea valutama!😀

No lõpuks me siis leidsime! Mina valisin ühe puidust valge (vist oli? appi, ma ei mäleta :D), mis mulle meeldis, tema veel mõtles natuke, et kas võtta pigem hall või beež raam. 10 minutit juurdles selle üle!😀 Ütles lausa, et auto on hall, et siis võiks ju hall olla. Ma ütlesin siis, et ega ta seda autosse ei pane ju, mis vahet sel on, mis värvi auto on😀 Ta siis noogutas ja ütles, et no seda küll jah. Ma ütlesin talle ka, et ega me maja ei vali, et see on kõigest pildiraam!😀 Lõpuks ta siis otsustas ära, kumba ta tahab, ma ausalt öeldes enam ei mäletagi, et kumma kasuks ta siis otsustas. Ja siis andis meie pildiraamide tellimuse sisse.

Aga üldiselt, ma pole ammu nii õnnelik olnud kui praegu🙂 Praegu hakkas kilpkonn rahmeldama (tal on kilpkonn). Nojah, nüüd juba öine aeg ka, talle vist ei meeldi, et tuli toas põleb.

Head ööd🙂

6 thoughts on ““Vaidlus” pildiraamide pärast.

    • Ei ole väga kaua, nädala pärast saab kaks kuud meie esimesest kohtumisest. Kuna täpselt suhe algas, seda on raske öelda, sest me ise ka ei tea😀

Lisa kommentaar

