Tallinn-Tartu-Tallinn/ Unimüts Jaanika/ Õnnelik :)

Viimasel ajal on mu elu kuidagi hoopis teistsuguse rütmi võtnud. Tallinn-Tartu-Tallinn. Kui keegi mulle helistab, siis esimene küsimus on: “Kas sa oled Tartus või Tallinnas?” Mu parimal sõbrannal Tartus on muidugi hea meel, sest kui ma varem juhtusin oma kodulinna pigem harva, siis nüüd on seda jälle kõvasti rohkem juhtuma hakanud. Viimase 1,5 kuu jooksul olen ma vist Tartus rohkem olnud kui kogu eelneva aasta jooksul. Ja keegi teine sõidab jälle rohkem Tallinnasse kui iial varem, nii et eks see üks kombineerimine ole😀 Eks isa on ka õnnelik, et Tartus tihedamini oma tütart näeb, kuigi oma isakoju juhtun ma siiski üpris vähe.

Tegelikult tahtsingi rääkida ma hoopis sellest, et mehed ja naised näevad teatuid asju väga erinevalt. No näiteks sellisel juhul, kui GPS aiateibaid näitama hakkab. Mida siis naised tahavad teha? Küsida kelleltki! Aga mehed? Nad pigem laseksid end lõvipuuri lukustada, kui oleksid nõus kelleltki küsima, sest ise peab ju hakkama saama!😀 Kuna Harjumaad ei tunne kumbki eriti hästi, siis on loogiline, et ilma GPS-ita ei ole eriti lihtne hakkama saada, aga noh, kohale me siiski sinna Lohusalu sadamasse jõudsime😀 Tagasitulek oli küll mälu järgi, aga Tallinnasse me jõudsime!😀 Mina muidugi targutasin ainult kõrvalistmel, sest mulle meeldib seda teha. Kui imala häälega neiu juba kolmandat korda ütles, et GPS ei anna kahjuks signaali (või midagi taolist, ma täpselt ei mäleta ka, mis ta ütles), siis ma ütlesin, et ega nende naistega pole iial vist lihtne😀

Ma olen mõelnud, et päris nukker oleks olla see inimene, kes ei jää kuskil kergelt magama. Mina võin magama jääda kõikjal: bussis, autos, pea laual jne. Kooliaegu meenutavad mu klassikaaslased endiselt niimoodi, et no see oli siis, kui Jaanikal igav hakkas ja ta väikse uinaku tegi. Kuigi jah, olid mõned õpetajad, kelle tundides ma ei julgenud üldse uinuda, sest mul oli nende õpetajate suhtes nii suur autoriteet (näiteks gümnaasiumis oli selleks eesti keele õpetaja). Kuigi välte- ja astmevaheldus oli minu jaoks õudusunenägu, siis suutsin ma isegi selle endale mingil määral selgeks teha, sest ma lihtsalt ei julgenud õppimata jätta.

Ja kuna ma nii kergelt kõikjal uinun, siis lähevad mul bussi- ja autosõidud ka lihtsalt. Mina ei suuda iial liikuvas sõidukis lugeda, sest siis hakkab mul pea valutama. Viimane autosõit Tallinnast Tartusse? Magades. Kui silmad lahti tegin, olime Tartus kohal. Ja minu imestus, et kuidas need kaks tundi ometi nii kiiresti läksid, kui alles me hakkasime ju sõitma. Juhil jäi muidugi üle nõustuda, et eks ma üks suur unimüts olen, mida ta küll ilmselt juba teadis ka.

Viimane bussisõit Tartust Tallinnasse? Jälle magades!😀 Ja nii need sõidud mul mööduvad. Kuna ma endiselt pole nutiajastuga liitunud, siis nutitelefonis istumine pole minu puhul mõeldav.

Mingi nädalavahetus käisime seltskonnaga Meenikunno rabas. Siis millalgi käisime veel suurema seltskonnaga peol. Siis Tallinnas minu sõpradega väljas. Siis kahekesi peol. Siis tema sõpradega väljas jne. Ja veel muid toredaid hetki, millest üks oli ka tema emaga kohtumine🙂

Hiljuti klappisid meil graafikud lausa nii hästi, et saime üheksa päeva järjest koos olla. Kõigepealt Tartus ja siis Tallinnas. Kuna oleme mõlemad juba tont teab, kaua vallalised olnud, siis eks harjumatu on kindlasti. Aga…

on ütlemata tore olla hõivatud🙂 Ja õnnelik🙂

2 thoughts on “Tallinn-Tartu-Tallinn/ Unimüts Jaanika/ Õnnelik :)

  1. Tore, et sul hästi läheb.🙂

    Tartu-Tallinna vaheline tee on minu meelest kõige igavam marsruut üldse, aga seda tõenäoliselt ka sellepärast, et seda teed on kõige rohkem sõidetud.

    • Jah, ma olen väga õnnelik🙂

      Kuid sul on õigus, Tartu-Tallinna vaheline marsuut on väga igav, ma olen samuti seda nii palju sõitnud, et kõik vahepealsed puud vist isegi peas juba😀 Mulle muidu meeldib bussis/autos aknast välja vaadata, aga Tallinna-Tartu vahel ma ei viitsi seda enam teha.

Lisa kommentaar

