Kui ma vaid oskaksin ajamasina leiutada ja kuus päeva oma elus tagasi minna… Oeh jah…

Pole ammu midagi kirjutanud. Kuna ma enam blogi niimoodi ei pea nagu kunagi, siis ma kirjutangi harvem. Pole viimasel ajal eriti blogisid lugenudki, täna mõtlesin, et üle pika aja ju võiks, aga siis taipasin, et nii palju on lugemata (Rentsi blogi pole vist kuu aega avanud!). Tuleb lausa eraldi blogipäev teha, et järje peale saada, eks näis, millal siis🙂

Tegelikult tahtsin ma hoopis muust kirjutada. Miks on vahel niimoodi, et me teeme kõige rohkem haiget just nendele inimestele, kellest kõige rohkem hoolime? Hetkeseisuga tahaks küll ajamasina leiutada ja kuus päeva ajas tagasi rännata. Ma olen üldiselt selline suht chill ja rahulik inimene viimasel ajal olnud, aga vahel see tunnetemöllu Jaanika tuleb ikkagi välja. Ja siis ta lihtsalt salvab. Ja väga valusalt. Ja ehk korraks ongi hea olla, aga siis saad aru, et no milleks seda kõike veel vaja oli. Ja kui mulle siis kohale jõuab, mida ma teinud olen, siis seda jama kokku lappida on ilmselgelt võimatu. Võib-olla ei olekski hull lugu, kui mul ei tekiks seda süütunnet, sest mõnedel inimestel selline asi puudub. Mul see aga ei puudu, kuigi sel hetkel, kui midagi mõtlematut teen, siis ma arvan, et hiljem ma ei kahetse. Kahjuks elu näitab, et kahetsen küll. Ja väga.

See on nagu mingi imelik olukord, kus Jaanika oma peas mõtleb, et krt, sina keerasid mulle jama kokku, ma keeran nüüd vastu ja vaatame, kes naerab paremini. Probleem ongi aga selles, et tegelikult ei keeranud mulle keegi, vaid ma oma peas mõtlesin, et see nii oli. Ja lõpptulemus on see, et mitte keegi ei naera. Isegi mina mitte, kuigi ma ehk alguses arvan, et nii just olema saab. Ja kuigi ma siis üritan seda asja siluda ja teha kõik natukenegi paremaks, siis ainus, millest ma aru saan ongi see, et kui ma just ajamasinat ei oska leiutada, siis see on mõttetu üritus. Eks aeg läheb mööda ja mingi hetk ma vbl isegi suudan endale ka andeks anda, aga ma ei unusta. Ja kuna ma ennast nii palju tunnen, siis tean, et see jääb mu pähe veel kuid tiirlema. Kui lihtne oleks elu, kui ma kogu aeg oleks selline bitch, kes ma teatud hetkedel olla võin… Siis mul oleks suva. Aga mul läheb vahel see bitch mode on peale ja kui see jälle ära läheb, siis… ma hoian peast kinni ja mõtlen, et miks ma just nende inimestega niimoodi käitun, kellest ma kõige rohkem hoolin? Olen ma siis nüüd õnnelik? Ei… Mitte sinnapoolegi.

Esimene päev ma mõtlesin, et ah, said nüüd, mis tahtsid. Paras sulle! Et nüüd ma olen õnnelik… Ja siis… sain aru, et ma mitte ainult ei keeranud perse sõprust inimesega, kes oli alati olemas; kes alati hoolis, vaid… ma keerasin perse nii palju muid asju.

Ja ma ei julge isegi andeks paluda. Sest ma tean, et seda ei tule. Ma julgen küll öelda, et ma kahetsen, aga andeks ei ole palunud. Viimase kirja, mis talle kirjutasin, viimased kaks lauset olidki: “Igal juhul ma loodan, et kunagi mõistad mu käitumist rohkem ega vihka mind. Ole tubli ja kõike paremat sulle tulevikuks.”

Raske on ikka. Kui vaid saaks kuus päeva oma elust tagasi keerata… Kui ma vaid saaks… Miks ma pidin sulle noa niimoodi selga lööma? Ma olen ikka idioot. Miks ma tegin seda inimesele, kes ei ole seda sugugi väärt? Sest ma olen tropp, vot sellepärast. Muud põhjust polegi…

Ja miks sa peaksidki mu käitumist rohkem mõistma, kui ma tegelikult seda isegi ei mõista?

42 thoughts on “Kui ma vaid oskaksin ajamasina leiutada ja kuus päeva oma elus tagasi minna… Oeh jah…

      • No sa tegid siin blogis omal ajal ikka tõsist kisa. Ma täpselt enam ei mäleta mis värk oli, aga Jaanika sugused naised jäid sulle ette või midagi. Mingi eit oli sind üle lasknud ja sa käisid siin kogu aeg lällamas. Mõtlengi, et kas said temast üle lõpuks?

      • Mõttes kas ma sain üle? Ma ju elan!? Tema oma suhtes (vist lausa abielus) ja mina omades suhetes. Sellegi poolest ei meeldi mulle Jaanika sugused naised kellest ma lihtsalt ei saa lugu pidada. Kas ma hakkan talle keerama? Ei! Ma ootan kuni õige aeg saabub ja siis haaran õlle ja popcorni ning naudin vaatemängu esireast

      • No midagi sa talle ju ikka keerasid kokku küll minu mäletamist mööda. Andsid ühele ta sekspartnerile sellest blogist teada näiteks.

      • ei ole ühelegi tema sekspartnerile midagi teada andnud… ki see just nende inimeste nimekirjas ei olnud kes tema FB sõbralistis olid

  1. Kahju, et sa nii harva siia kirjutad. Ma usun, et on palju inimesi, kes ootavad tagasi endist sind.

  2. Auch Henri. Sa ei saanudki talle sitta keerata ja ta elu ära rikkuda? Feil🙂 Ei ole õiglust siin ilmas, ei ole…

    • Selle blogi autor keeras ise endale sitta ja seda idioodi järjekindlusega.
      Nüüd õnneks vist on omaenda vigadest õppinud ja endast targemate õpetusi kuulda võtnud.

      Viimane blogipostitus on küll nagu elukogenematu 13 aastase kirjutatud🙂

      Ja ega keegi Jaanikast puudust ei tunnegi vaid ikka nendest “sõdadest” mis siin kommentaariumis toimusid😛

  3. Mulle meeldib Jaanika selle pärast et tundub nii lammas ja naiivne, aga tegelikult on hunt lambanahas. Päris tore on ka see et sa teed alati seda, mida sa ise tahad, lugejatest on sul poogen.

    • Ei ole ma mingi hunt lambanahas. Naiivsus oleneb sellest, kellega võrrelda. Vahel lihtsalt käituvad inimesed lollilt, mõni rohkem, mõni vähem.

  4. Ooda, mingi naine tegi Henrykesele liiga. Henryke leidis Jaanikas sarnaseid jooni liiga teinud naisega, kes nüüd juba arvatavasti abielus. Liiga teinud naisele ei julge miskit enam kobiseda, mees tuleb ja teeb veel peksa. Henryke oma pisikesesuse nüüd Jaanika peale valab.

    Keeruline natuur. Olematu sellega, noh, sellega, kuidas nüüd öelda. Noh. Rumal vist.

    M

    • tore, et sa seda blogi loed, kurb ainult, et ei lugenud kõike järjest. Siis teaksid vähemalt asjade õiget järjekorda ja seda kes kellele ja mida tegi. Minul pole kombeks siia avvalikult kirjutada asju mis siinsetesse inimestesse ei puutu.

      • Muidugi tore, ja loen.
        Miks ma peaksin seda jöejest lugema ja mingit aegrida kokku panema, et om arvamust Henryst korrigeerida. Endiselt aran, et meesterahvale selline ussitamine ka kättemaksu ootis ei ole kohane. Seega, vabandust vanemad naiaterahvad, aga Henry siiski on nagu mingi eit.

      • Henry, kuule. Mul pole endal FB kontot, seepärast kommenteerin siin, sest ma tean, et sa raudselt loed.
        Vaatasin su tehtud punklaulupeo pilte. Muidu igast otsast head pildid, aga ole kena ja saa sellest HDR-i vägistamisest üle. Igasugustel efektidel on mõtet ikka siis, kui need pildile midagi juurde annavad.

      • Kurb kui sõna võtavad inimesed kes fotograafiast midagi ei jaga… usud sa tõesti, et mul oli viitsimist seal HDRi pildistada? HDR’i pildistamiseks on vaja üks kaader pildistada vähemalt 2 korda, soovitatavalt 3 korda. Kogu piltidest on üks pilt mille ma tegin HDR’ina… kui ära arvad milline, siis oled teeninud välja kiituse ja võid võtta küpsist.

      • Kui sa/te terminitest aru saate, siis… Ma see kord ei viitsinud isegi RAW’i pildistada vaid puhtalt jpeg ja lightroomis kiirtöötlus umbes 30 pilti korraga (30 selle pärast, et valgusolud õhtu saabudes muutuvad ja seega on vaja ka töötlust muuta)

      • ahjaa sofie… punk laulupeo pildid on ilmunud aiult facebookis… sul ei pidanud olema ju facebooki… ok lätis ühes ajakirja kodulehel ka aga vaevalt sa neid sealt nägid.

        Ütle kohe, et sa lihtsalt ei julenud FB’s kirjutada, et oma nimeall esineda

  5. Jaanika, ma arvan, et neid inimesi on teisigi, kes niimoodi teevad – kui on tuju paha või on kellegi peale vihased, siis salvavad. Ma olen seda ise kah ikka mitu korda teinud. Hiljem on selline tunne, et tahaks endale peksa anda. Aga ma olen siis lihtsalt omaks võtnud, et olengi selline vahel kuri inimene, ja andeks palunud. Ma arvan, et andeks võiks ikka paluda.

  6. Henry Weston on raudselt tegelikult Printsessi armunud. Ükskõik palju ta seda eitab või tagasi ajab. Või siis valusalt Printsessi käest vastu näppe ja/või korvi saanud. Ükski normaalne (ma rõhutan, NORMAALNE) mees ei käiks nagu narkokoer siin blogis ringi ja ei ootaks hambad irevil, millal tuleb uus postitus, millele saaks hambad sisse lüüa. Hale…

    • Oot…MIS SA ISE PAREM OLED, Pille? Käid samamoodi siin luurel, et saaks kibestunud soppa suust välja ajada. Eriti hale…

    • tore sinu arvamust teada… ma ei käigi siin ringi ja ei oota millal postitus tuleb. Lihtsalt mul tuleb e-mailile teavitus kui siia uus postitus tuleb. Pole isgi viitsinud hakata otsima kas on olemas võimalus, seda kuidagi ära muuta.

      Jaanikasse armunud? Palun, mida veel!?

      Mina ja normaalne… ei ma nii igav ei ole… ükskord proovisin, jubedaimad kaks minutit mu elust

  7. Minu väga isiklik arvamus on, et ükski normaalne meestrahvas ei jälita ühtegi naisterahvast blogis nii nagu siiń kirjutav Henry Westons. Inimesel peab nähtavasti enda isiklikus elus midagi väga lahti olema või on tegemist lihtsalt psühhopaadiga.

    Vanadel headel aegadel lahendati sellised teemad ühe lihtsa rohu – püssirohu, abil.

    • Aamen sellele!🙂 Henry pole küll ainuke, kes mu eluga nii kursis on. Tean vähemalt ühte inimest veel, kes seda on. Aga kuna ta loeb ka neid kommentaare ja kleebib need endale seinale nagu ta ilmselt kõigi mu postituste, sõnavõttudega jne teeb, siis see teine on isegi rohkem peast segi kui Henry😀 Öeldakse, et kui elu jooksul pole vaenlasi endale kogunud, siis pole õigesti elatud. Mul seda probleemi pole ja nüüd teades natukene selle teise inimese tausta (jah, kõike on võimalik välja uurida ja pärast kahte aastat ma selle tee ette võtsingi – sain teada ka!), siis ma ilmselt ei imesta, kust selline viha tuleb, kui endal elu ikka täiesti pees, siis peab ju selle kellegi teise peal välja elama. Ja ma isegi tean, miks mina see sihtmärk olen… Kui targaks võib ikka saada, kui natukene uurida ja mis kõik välja hoopis tuleb… Ai, ai, et kõige suurem vihkaja ei ole ise ka teab mis inglike või mis?😉 Pada sõimab katelt, ühed mustad mõlemad (või võiks öelda siis, et labased sinu seisukohalt?).

      Mul mustandites draft selle postitusega, kus ma nimeliselt avaldan selle inimese, kelle sihtmärk ma mitu aastat olen olnud. Vaja veel lihtsalt mõned faktid täpsustada. Ma muidu ei ole õel inimene, aga kõigel siin ilmas on piir!🙂

      • Selles mõttes võib Henryt isegi ju kiita, et tema puhul on kogu aeg teada olnud, kes selle isiku taga on (mitte et see asja küll ka paremaks teeks, aga siiski), selle teise puhul ma seda ei teadnud. Kuni eilseni.

  8. Minu meelest käib Henry siin täitsa asjakohaseid ja mõistlikke kommentaare tegemas ning imelikud on just need teised lugejad/kommenteerijad, kes tema kallal kohe tänitama hakkavad ja mingeid mitme aasta taguseid teemasid ikka uuesti ja uuesti meelde tuletavad lootuses jälle mingit õelutsemist ja intriigi lõkkele puhuda.
    Ilusaks näiteks kasvõi seesama kommentaarium – Henrylt teemakohane mõttetera, et haiget saabki teha ainult lähedasele, kuna võõral/suvakal on ükskõik, ning seepeale täiesti lambist ja teemaväliselt mingi Madgirl, kes hakkas jahuma vihast Jaanika-sarnaste naiste vastu ning mingist eidest, kes olevat Henry üle lasnud vms.
    Milleks see vajalik oli? Lasteaed, ma ütlen.
    Lisaks veel tulla siia blogi kommentaariumisse Henry tehtud piltide kallal irisema?
    Eriliselt täiskasvanulikud lugejad on sul, Jaanika!🙂

    • Henryst on mul suva, see aastatetagune asi on minu jaoks unustustehõlma jäänud. Selles mõttes, et viha enam ei pea, ilmselgelt ei arva ma ka muidugi, et ma peaksin temaga suhtlema või hästi läbi saama – oh ei, seda ka mitte. Kui nii väga tahab, siis las olla minu eluga kursis (nagu ta öelnud on, et tema tahab hoida oma vaenlased endale lähedal, kuigi ma ei saa hästi aru, miks ta mind oma vaenlaseks endiselt peab, aga pole minu mure tema isikusse süüvima hakata). Nüüd olen mõistnud, et on ka suuremaid stalkereid kui tema, aga ka see probleem saab varsti lahenduse, nagu ma oma eelmises vastuses ka juba mainisin🙂

  9. Hmm.. kas see on see hulll moor, kes Delfi naistekas kuidagi Sinust üle ega ümber ei saa ja igas kommentaatoris Sind näeb ning sellest järjekordse haigushoo saab?
    Mu meelest on seal piisavalt ainest väärteomenetluseks….

      • Loodan, et Sul on need raevuhood kuidagi/kusagil salvestatud, kui asjale ametlikku käiku anda tahad, sest tean, et paljud foorumikasutajad on palunud “tema teemad” kustutada kui foorumisse sobimatud. Kunagi saab isegi sealsel veebiruumi haldajal ilmselt kõrini.

  10. oi, mina olen ikka hammastevahel ja ikka räägitakse mind siin taga… good… sinna minu taha te ka jääte. Ei ma ei vihka jaanikat, milleks… see on liiga sügav emotsioon tema peale raiskamiseks. Ei viitsi ma ka siin spetsiaalselt tal silma peal hoida… aegajalt satun siia, et lugeda kommentaarid üle… kas/kes/mida jälle mind mainib ja muidugi siis kui jaanika uue postituse teeb, siis tuleb e-mailile teavitus… aga muidu suhteliselt suva kas ja mida jaanika teeb.

    Jaanikat stalkinud ei ole ma arvatavasti kunagi…kõik mis ta siin ise avalikult kirjutab ei liigitu stalkimiseks ja kui ta tänaval kuskil ette jääb pole ka stalkimine. Ei ole ma tal järel käinud, et näha kuhu läheb ja kellega mida ja kus teeb.

    Igaljuhul edu teile…

    NB! Kui keegi teab kus on see koht, et oma e-mail teavitustest maha võtta, et jaanika uusi postitusi minu e-mailile ei tuleks, siis võib selle siia alla kommentaaridesse postitada.

Lisa kommentaar

