Milliseid vigu teevad naised tutvumisportaalides? / Viimsi rannabaar

Sellest olen ma juba kirjutanud, mis vigu teevad mehed naistega tutvumiportaalides tutvudes, aga tahaks ju ka vastupidist olukorda teada, eksole? Kuna ma olen tutvumisportaalides ja üldse internetis nii palju tutvunud, siis on mind alati huvitanud see teine pool – ehk siis missuguseid vigu teevad naised meestega tutvudes? Ja kellelt seda veel paremini teada saada, kui mitte meestelt endalt? Selle tõttu olen ma vist aastate jooksul pea igalt noormehelt, kes oma elus tutvumisportaali kasutanud on või kellega ma ise seal tutvunud olen, mingi aeg selle küsimuse küsinud, et millega naised puusse panevad… Ja mehed räägivad üldiselt suhteliselt sama juttu, nii et kokku võib selle umbes niimoodi võtta:

1) Mehed teavad, et naistele kirjutatakse nagunii. Nad teavad, et selleks, et silma paista, peavad nad rohkem vaeva nägema. Nad aga ei saa aru sellest põhimõttest, miks naised eriti ise esimesena ei kirjuta. Tihti ongi niimoodi, et mõni naine vaatab nende profiili, vbl isegi likeb nende pilti või paneb seitsme, aga ei kirjuta esimesena. Kui mees seda märkab ning talle ka see naine meeldib ja siis ta ehk kirjutabki sellele naisele, siis tuleb välja, et naisele tegelikult meeldisid mehe pildid, aga kuna ta on naine, siis ta ju ei saa esimesena kirjutada. Mis krdi loogika see selline on? Naised, mida te reaalselt kardate, kui te kirjutate meeldivale noormehele esimesena? Jah, kõige hullem, mis saab juhtuda, on see, et ta ei vasta teile, aga so what? Sellel hetkel on ta teie jaoks nagunii tundmatu jorss, kellega te pole veel sõnagi vahetanud. Aga ehk ta vastab ja sellest algab tore tutvus? Rohkem riskeerimist!

2) Mehed ei mõista naisi, kes tahavad enne mitu kuud internetis suhelda ja siis alles kokku saada. Eriti sellisel juhul, kui mõlemad elavad samas linnas. Nad ei viitsi pikki kirju kirjutada, sest neile meeldib lives rohkem suhelda. Internet on üks petlik maailm!

3) Meeste jaoks on arusaamatu see, kuidas naised suudavad juba internetis iga asja peale solvuda, mis siis veel päriselus saama peaks? Teil on ainult näo pilt profiilil ja kui me siis julgeme küsida, et ehk on kuskil ka tervest kehast pilte, siis saame sõimu, et meid kotib ainult välimus. Ei, meid ei koti ainult välimus, aga meil tekib kohe küsimus, et kui sa ei julge endast täispikkuses pilte panna, siis kas sul on midagi varjata?

4) Jumala eest, naised, ärge pange endast üles pilte, kus te näete püssid välja, aga vahepeal olete umbes 30 kg juurde võtnud. Pange aktuaalsed pildid. Või veel hullem – mis mõte on panna üles kellegi teise pildid, sest kui ma sinuga kokku saama lähen, siis saadad ka selle kellegi teise või? Kui te panete endast õiged pildid üles, siis on tõenäoline, et kirjutavad ka need mehed, kes reaalselt huvitatud on (jah, ka sellisel juhul, kui te kaalute 100 ja rohkem, mõnele mehele meeldivadki suuremad naised, aga kui mina ei ole üks neist, siis kas ma olen sellepärast kohe halb mees või? Kui te oleksite õiged pildid pannud, ma poleks kirjutanudki, see ei tee minust halba meest).

5) Väga paljudel meestel ei ole tegelikult üksikemade vastu mitte midagi. Neile ei meeldi aga see, kui te oma profiilis valetate ja ütlete, et teil tegelikult pole lapsi. Olgu, profiilis olete märkimata jätnud ja kui teema sinna läheb, siis endiselt ütlete, et teil pole lapsi. Saame siis kokku ja tuleb välja, et teil tegelikult on lapsed. Me laseme jalga. Ja teie väidate kõikjal, et mehed on tõprad, kes ei taha üksikemadega tutvuda. Me laseme tegelikult jalga, sest me vihkame valetamist. Ja vbl tõesti juhtus teiega kohtama minema just selline mees, kes ei taha lastega naisi. Kuidas seda vältida, et niimoodi järgmine kord ei juhtuks? Ärge valetage! Sest kui mees tuleb teiega välja ja ta juba teab, et teil on lapsed, siis teda see fakt ju ei häiri. Ja kui mees otsib lastetuid naisi, siis ta lihtsalt ei tule teiega välja, saategi sellised mehed juba eos elimineerida, lihtsalt olles aus. Lihtne ja loogiline!

6) Mõnikord tundub kõik päris hästi sujuvat, kirjutame naisega, tundub, et teemad klapivad. Ja siis otsustab mees järsku naise välja kutsuda. Lihtsalt kohvi jooma vms. Ja siis tuleb umbes selline kiri: “Kas sa ikka otsid püsisuhet? Ma niisama ei hakka kohvile tulema, sest ma otsin suhet.” Kust krt peaksin mina teadma, kas pärast seda kohvi tuleb midagi enamat või mitte? See fakt iseenesest ei häiri meid, et te otsite suhet, meid häirib see, et te kipute arvama, et see suhe saab alguse juba kuvari ees kirjutades. Ja selleks, et suhet saada, peaks ju enne üldse kokku saama? Äkki me reaalses elus ei klapigi?

7) Mehed vahel mõtlevad, kui palju Photoshopi on piltidel kasutatud.

8) Mehed ei mõista, miks peaks mingit naist, kellega ta alles kirjutab, huvitama see, mitme naisega ta maganud on. Tähendab, selle küsimuse vastu neil iseenesest ei ole midagi, aga nad teavad omast kogemusest juba, et ükskõik, mis numbri nad ka ei ütleks – see on nagunii liiga suur! Ja nad tegelikult ka ei taha valetada, sest nad teavad, et kui peaks suhtlus edasi arenema, siis tuleb see vale nagunii välja. Ja kui nad siis ausalt ütlevadki, et neil tegelikult pole õrna aimugi, siis tähendab see naiste jaoks juba: “litsmees” jne. Võib-olla oli meie minevik lihtsalt tormiline? Mis see üldse siia puutub?

9) Veel vähem mõistavad mehed seda, miks peaks naist huvitama see, mitmega ma siit portaalist konkreetselt kokku olen saanud või mitmega seksinud. Võib juhtuda, et ehk tõesti pole ma seda portaali kaua kasutanud ja teie oleksitegi esimene, aga samas võib ju olla ka niimoodi, et on varemgi selle konkreetse koha kaudu tutvutud ja ka seksitud. Meil tegelikult ei olegi selle küsimise vastu midagi, aga kui te juba eos teate, et teile ei pruugi vastus meeldida, siis miks te üldse küsite?

10) Kõige haigem väljend, mida mehed naiste käest on kuulnud… on see, et nad ei lisa sellepärast rohkem pilte tutvumisportaali, sest nad ei taha, et mehed ainult nende välimust märkaks. Tõsiasi on aga see, kui mõni mees peakski riskima kokkusaamisega (jah, ka meie oleme vahel lambad), siis tuleb hoopis välja, et kokkusaamisele tuleb… tont, mis tont. Ja sellepärast me enam mitte ühegi naisega kokku ei saa, kellel pilte üleval pole!

Kui nüüd seda nimekirja vaadata, siis ma nõustun paljudes aspektides meestega, sest ka minu jaoks on enamik neist käitumismallidest imelikud, mida palju naised teevad. Aga samas, ega mehed teevad paljusid asju samamoodi, ka petavad oma piltidega (õnneks viimasel ajal pole eriti ette tulnud, aga neid vanu ja kõvasti peenemaid pilte on lisatud küll). Ja vahet ei ole, kas mees või naine, aga ilma pilti nägemata ei tohiks mitte ükski inimene kellegagi kokku saada! Ma ju kunagi tegin katset ja kui pilti pole, siis on see suht mõttetu – aga mehed vähemalt vastavad ja küsivad pilte. Mehed, kui teil pilte pole, siis naised ei vaevu teile isegi vastama, et palun lisa endast pilt! Seega on siililegi selge, et mõlemal juhul on pildid väga kohustuslikud. Ja kunagi suhtlesin ma noormehega, kellel olid ainult päikseprillides pildid. Ma siis pärast mõnda kirja kohe kribasingi, et mees, miks see niimoodi on? Siis sain kohe näha ka pilte, kus ei olnud silmad kaetud😀

Jah, paljudel naistel on tõesti see asi, et nad ei kirjuta mehele esimesena, sest nad tahavad, et mees neile kirjutaks. Kuna naistele alati kirjutatakse, siis keegi ikka kirjutab. Kuid mina ei saa ka neist naistest aru, kes näevad enda jaoks kena noormehe pilti vms, aga siis ei kirjuta. Mõned inimesed ei vaatagi seda, kes su profiili vaadanud on või kes mis hindeid pannud, seega ei pruugi mees üldse teada saada, et sa vaatasid. Pealegi… kas sina naisena kirjutad neile meestele, kellele su pildid meeldivad vms? Ilmselgelt mitte. Seega ei pruugi mees ka seda teha. Järelikult võib meestele esimesena kirjutada küll, kaotada pole ju mitte midagi. Seal võib ka see teema muidugi olla, et naised ei näe enda jaoks nii piisavalt kena noormeest, et nad ise kirjutaksid😀 Ega naised ju teavad ka, et mehed peavad rohkem vaeva nägema, sest õrnem sugu saab alati kirju.

Kui muudel teemadel rääkida, siis ma käisin reedel Viimsi rannabaaris. Ma polnud seal kunagi käinud, ei olnud üldse Viimsis varem käinud. Kuigi alguses oli plaan seltskonnaga piljardit mängima minna, siis seda me ei jõudnudki (aga ongi vist parem, sest ma suht koba piljardis, oleks tegu bowlinguga, siis teine asi :D). Olime kuuekesi – mina, üks naine veel ja siis neli meest. Ma uutes seltskondades olen alati selline tagasihoidlik (teadsin sealt varem ainult ühte inimest). Kui mehed omavahel autodest rääkima hakkasid, siis hakkasin selle neiuga rohkem suhtlema (keda ma ka esimest korda nägin). Mul varemgi niimoodi olnud, et kui mehed mingeid autojutte ajavad, siis hakkan selle neiuga rohkem rääkima, kes veel juhtub seltskonnas olema😀 Kuna kaks inimest olid seltskonnas nagunii kained (sõitsime kahe autoga sinna), siis ma ka ei joonud midagi, ei tahtnud. Ma viimasel ajal joon suht harva, aga nüüd uuel nädalal on igasugused sünnipäevad tulekul, seega siis joon jälle rohkem🙂

Järele tuldi mulle umbes 21.30 ja koju toodi mind umbes 01.30 – selle vahemiku sees sai ka Pirital mere ääres enne istutud ja siis hiljem Viimsisse mindud. Selle Viimsi rannabaari puhul keegi küsis kelnerilt, et kaua nad üldse lahti on, siis tüüp vastas, et senikaua, kuni viimane klient lahkub😀 Päris hea ikka, mõni võib ju kella 09.00ni hommikul seal passida siis😀

Vahepeal sai siin Tartus ka käidud, sõbranna juures istumisel, siis käis sama sõbrants hiljem ka Tallinnas. Nüüd uuel nädalal tuleb Hispaaniast sõbranna ja siis on kursaõe sünna, nii et päris tegus nädal tuleb🙂

15 thoughts on “Milliseid vigu teevad naised tutvumisportaalides? / Viimsi rannabaar

  1. Jap, tõsi mis tõsi on need vead, mida naised teevad. Mul on kusjuures selline tunne alati, nagu ma petaks oma piltidega, kuna mul uuemaid pilte endast eriti ei ole, kus ma oleks täispikkuses ja ma olen noh, pisut ümar.😀 Siis üritangi leida mingigi pildi, mis näitaks ära, milline ma umbes olen, sest minu jaoks oleks eriti alandav juba mehega kokku saada ning ta pilgust näha, et seeeeee nüüd küll polnud see, millesse nad ennast enda meelest mässisid.😀

    • Jah, aga mehed teevad ka tutvumisportaalides suht sarnaseid vigu, seega nemad pole ka veatud🙂 Ja kui mingi taoline pilt on ikka olemas, siis okei ju (mis enam-vähem kehakuju ära näitab)🙂

  2. Oikurja, ma ei salli neid naisi, kes end seltskonnas kaanina minu külge imevad ja eeldavad, et kuna me samast soost, siis eelistaksin pigem mingisugust mõttetut geelküüne-käekotijuttu rääkida, selle asemel, et meestega autodest vestelda. Üritad küll viisakalt ja napisõnaliselt märku anda, et kuule, leia teine ohver endale, aga ei. Sausagefestidel käimise rõõm ja needus.

    • Jaa, kallis appike, Cosmost lugesin, et sel kuul peab kallima kapist riideid varastama, seega tegin ka seda! Endal niigi krdi vähe teisi!

  3. Sry aga see pintsak nagu niii imelik su seljas.. Ei istu nagu hästi või kuidagi liiga suur….

  4. Miks sa niiiiii imelikult riides käid? Kas sulle endale ei tundu, et sul halb maitse? Muidu su blogi meeldib ja sina ka, aga ma ei jõua su valimust ara imestada enamasti.

  5. Kas sul on depressiooni või ärevushäiret olnud? Tänapäeval levinud asjad, mõtlesin, millised on sinu kokkupuuted?

  6. Jah, võiksid väikeseid korrektuure teha välimuses. See pintsak viska prügikasti. Juustesse võiks värvi või triipe lisada ja neid veidi kohevamaks muuta. Muidu, lase samas vaimus edasi!

Lisa kommentaar

