EBA 2015 / Kõige aktiivsema lugeja tiitel läheb Lillile/ Lugu sellest, kuidas ma Karl Mihkel Salongiga pilti tegin :)

Eesti Blogiauhindade jagamisest on juba küll miljon aastat möödas, aga ma siiski natuke muljetaksin.

Kõigepealt nägin ma Butterfly ees üldse Karmenit ( http://www.iseendamotivaator.blogspot.com/). Kuna me töötasime kunagi koos, siis teda teadsin ma pigem sellest ajast, sest trenniblogisid ma ei loe. Olin küll kuulnud, et ta seda peab, aga lugenud polnud.

Ja siis juhtuski kuidagi niimoodi, et alguses istusin ma trenni- ja spordiblogijatega samas lauas, aga kuna ma nende blogisid ei loe, siis ma neid ka ei tundnud. Nüüd vaadates, kus viimase päevade vaatamised mu blogisse on tulnud, siis Mannu oli vist see blogija, kes seal lauas mulle mainis, et tema minu blogi loeb ( http://mannutreenib.blogspot.com/).

Hiljem istusid nemad teisele poole ja siis hakkasin ma suhtlema nende inimestega, kelle blogisid ma ka loen: Katre ( http://helevalgus.com/), Liis ( http://www.mesiliis.blogspot.com/), Andra ( http://annulaadne.weebly.com/) ja Janeli ( https://lipsuke.wordpress.com).

Liisi teadsin ma ka varasemast ajast, sest ka temaga olin ma kunagi koos töötanud – samamoodi nagu Karmeniga, aga erinevatel aegadel. Nii et jah – selles mõttes oli kunagine telefonipunt koos😀 Lisaks olin kunagi teismelisena Liisiga samas meedialaagris käinud, kus ta mulle megaülbe mulje jättis (mainisin seda talle ka, aga tegelikult pole Liis üldse ülbe – ehk lihtsalt teismeliste värk, et siis jätab keegi sellise mulje).

Kuid kui oleks saanud anda kõige aktiivsema ja parema lugeja tiitli, siis oleks see kindlasti Lillile (?) läinud! Kuna ma tean, et sa seda blogi loed, siis sulle see tiitel lähebki – ma pole elus vist veel ühtegi sellist inimest kohanud, kes loeks nii paljusid blogisid, aga samas poleks ise blogija!🙂 Kuna ma alguses hakkasin Andraga suhtlema ja Lilli oli Andra sõbranna, siis ma eeldasin, et ehk ta on ka ise blogija. Tuli välja, et ta ei ole, aga oli kõigega kursis. Mainisin talle ka, et kui ta oleks blogija, siis tal oleks kindlasti palju lugejaid, sest ta on ise selline hüperaktiivne ja tore neiu. Muidugi ütles tema ka, et mis mõttes, Jaanika, miks sa enam niimoodi ei kirjuta nagu kunagi – igavaks oled läinud!😀 Mis tema puhul eriti meelde jäi, et ta oli väga pikk naine, mul olid umbes 7 cm kontsad all ja tal vist mitte – ning me olime sama pikad, vbl oli tema isegi pikem.

Koju läksin kell 22.15, sest olin suhteliselt väsinud ja jalad valutasid ka. Ei jaksa mina enam kaua pidutseda, viimati käisin peol kaks kuud tagasi😀

Kuna mul oli reede õhtu vaba, siis käisin piknikul. Ma polnud sada aastat piknikul käinud ja Tallinnas vist üldse mitte. Kõik oli väga super, aga need krdi sääsed hakkasid sööma. Koju jõudsin vist 01.30 öösel.

Laupäeval nägin korraks Romantikut. Kuna tüüp oli Tallinnas, siis käisime umbes tunnike Sinilinnus kakaod joomas. Nägin seal täiesti juhuslikult Karl Mihkel Salongi, kellele ma kõigepealt läksin ütlema, et mees, sa olid nii vinge Superstaaris! Ta oli küll veidike üllatanud sellest, aga mainis, et neil seal varsti kontsert ka algamas (kuhu ma kahjuks jääda ei saanud). Kuna enne minekut juhtusin teda uuesti nägema, siis palusin lausa pilti – tundsin end nagu mingi teismeline, aga mul suva😀 See oli vist teine kord, kui ma kellegagi elus niimoodi pilti palusin – või ehk isegi esimene? Kui 13-aastaselt pärast Tivolit Meie Mehega pilti tegin, siis oli palujaks vist mu õde.

Nagu ma vist postitustes maininud olen, siis kahe eksiga saan ma hästi läbi – Esimene ja Romantik. Romantik küll ütles, et ta pidi toolilt maha kukkuma, kui ma talle mingi kuu aega tagasi Facebooki chatis mainisin, et pole kaks kuud seksinud (nüüd siis juba üle kolme kuu :D). Enne seda ma olin vist maininud, kui kuu aega polnud ja kuna me kogu aeg ka ei suhtle ja kui suhtlemegi, siis sellest alati ei räägi ka.

Ja vahepeal nägin veel vana kursaõde ja tema kallimat ka, käisime istumas. Seega olen veits sotsiaalsemaks tagasi muutunud!🙂

Kui EBA-st veel rääkida, siis jah, paljud blogijad on alguses päris tagasihoidlikud, kaasa arvatud ma ise🙂

32 thoughts on “EBA 2015 / Kõige aktiivsema lugeja tiitel läheb Lillile/ Lugu sellest, kuidas ma Karl Mihkel Salongiga pilti tegin :)

    • Noh vähemalt on tibi oma akuutsest litsifaasist lõpuks üle saanud.
      Tema kahjuks internetti jääb kõik alles ja iga tulevane tööandja/meeslemmik saab sellega kerge googledamise tagajärjel tutvuda.
      Kõik on oma nooruses lollustega hakkama saanud, aga tema keeras oma elu sellest keskmiselt rohkem perse.

      • Oi, kus mulle meeldivad need vooruse verstapostidest teiste “litsitajad”🙂
        Mina tööandjana ei huvitu muidu üldse sellest, millega keegi oma eraelus tegeleb ning meeste koha pealt olen samuti naiivne ja leian, et kui on armastus, siis pole vahet, mis enne olnud on. Loomulikult guugeldatakse, kuid pigem teeb tööandjat ettevaatlikuks see, kui kellelgi on äärmuslikud poliitilised vaated või kui keegi paistab väga konfliktne isiksus olevat, mitte aga avameelsus eraelu koha pealt. Tööandja või ka boyfriend, kes selliste asjade pärast verest välja lööb, pole kahetsemist väärt.
        P.S. Ei ole üldse selle blogi püsilugeja, lihtsalt hakkas silma see sageli korrutatav fakt “kõik tööandjad nuhivad oma töötajate järel ning teevad sellest järeldusi”. Ei ole ikka nii hull ka see asi.

      • No mul eksib siia kommentaariumisse alati mingi moraalijünger ära, kes arvab, et ma ei tea, et mu minevik on googeldades väga kergesti leitav. Kõik inimesed, kellega suhtlen, teavad mu blogist, samuti mu ülemus (eelmine ülemus teadis ka).

        Ka mehed, kellega suhtlen, teavad seda. Pärast mu blogi avalikuks tulekuks ei ole olnud mitte ühtegi inimest, kes poleks minuga sellepärast suhelnud.

        Nii et mine välja ja naudi päikest, et nii paha tuju ei oleks, ära aja seda minu peale välja!🙂

      • Marca, ei olegi nii hull. Ja pealegi, ma tean seda ise ka, et see blogi on leitav. Ja kui ma ka kunagi peaksin selle sulgema, siis interneti jääb see nagunii alles. Pole midagi uut minu jaoks, mida ma ei teaks. Ja ma olen valinud selle tee, et see on avatud🙂 Kui tulevikus ka selle sulgema peaksin, siis tean, et täiesti ära ei kao see kunagi. Järelikult pole see mu eesmärk kunagi olnud, et ma tahaksin täielikult ära kaduda. Lihtne ja loogiline🙂

        Nagu ma ka eelmisele mainisin, siis neid moraarijüngreid leidub alati. Ja jääb ka edasi leiduma. Ega siis midagi – vähemalt kommentaariumis igav ei hakka, kui postitused juba igavaks läinud😀

      • Mina ei ole veel aru saanud ka sellest, et miks peaks tööandjale korda minema millised on minu poliitilised vaated!? Tööandja palkab inimese omale tööd tegema ja kui inimene saab tööga hakkama, siis uskugu paganat, olgu rassist või homofoob… see ei puutu mitte kellessegi teisesse ja mina tööandjana pigem just imetlen seda kui mõni inimene suudab ebapopulaarsetest religioonidest või seisukohtadest homode või pagulaste suhtes hoida oma seisukohta mitte ei tee nägu, et küll ta ikka armastab homosid ja teha nägu ainult selle pärast, et siis meeldib ta ehk tööandjale rohkem….

        Persepugejad ei ole kellelegi kunagi meeldinud

      • Jaanika… vähemalt üks inimene lõpetas sinuga suhtlemise pärast blogi avalikuks tulemist… see saaremaa kutt… misiganes ta nimi ka ei olnud

      • No tema jah, aga siis ei tulnud ma ise avalikuks. Pärast seda, kui ise avalikuks tulin, ei ole seda juhtunud.

    • Aa, sina oled see Mannu?🙂 Siis tean sind selles mõttes, et oled mu blogi kommenteerinud ju🙂 Ma ei pannud nägu ja kommenteerijat kokku lihtsalt.

  1. Järve selver, oli mingi sinu moodi tšikk täiega, siuke pikk ja punane pluus oli seljas.

  2. Ai karraaambaa ma olen nii populaarne nüüd. Ilmselgelt on jalg blogimaastikul ukse vahel ja pean blogi pidama hakkama. Aga ma 182 cm pikk. Ma tean sa kuskil kirjutasid küll kui pikk sa oled aga ma nii stalker veel ei ole, et peast seda mäletaks.

      • Ei olnud aga meil vist pilt koos, kus ühepikkused? Ah ma ei tea ka! Ma alles hiljuti mõõtsin nii, et mööda oma pikkusega ka ei pane🙂 aga jaa pikk olen ma küll, ise sellest muidugi enam aru ei saa🙂

  3. Ma vaatasin, et sa olid EBA’s nomineeritud kategoorias Parim Meediablogi ja ma natuke imestasin selle üle. Ma saan aru, et meediablogid on üldiselt need, mis ilmuvad kuskil ajalehes-ajakirjas? Kas sa tead, miks sa just selles kategoorias olid?

    • Mina nägin teda kandideerimas Parim huumoriblogi !!?? 😀, aga 17 jälgijaga ei saanud ei nänni ega äramärgitukski! 😦
      Meediablogis ju sama praktiliselt, seega kama kaks, keda sinna riputatakse, aga tulemust pole😦
      Ja nii või naa,oli see üks võltslus ja jamps, 6000 häält võltsitud!! 😦
      Isegi sait maha võetud netist, sest majutajale arved maksmata! Aga pole ka ime, kui asja organiseerivad üle vabariigi tuntud kelmid, petised ja vargad!

      • Jälle ära eksinud mu blogisse? Kas sa üks kord ära ka tüdined või?😀 Tõeliselt julge inimene ütleks, mis viha sa tegelikult minu vastu tunned, et juba kaks aastat mu endale kinnisideeks oled võtnud. Saa üle juba, ma ei meeldi sulle, nii? Ometi oled kõik mu postitused pähe õppinud ja endale altari neist teinud? No mis seal ikka – minule annab see teadmine ainult jõudu juurde, et su enda elu nii tühine on, et seda sinu jaoks veel tühisema inimese eluga kursis hoidmiseks nii palju vaeva näed.

  4. Igatahes, kui keegi delfis üritas väita, et just sinu blogi oleks pidanud võitma, pandi sellele postitusele kõvasti miinuseid.

    • Kus seda veel väideti?😀 Mis kategoorias? Ma üldse imestasin, et mingiski kategoorias mainitud sain. Meediablogi ise ka ei mõista kusjuures.

      • Delfi kommentaariumis oli see. Ju siis on midagi sinu blogis vastukarva. Aga hea on see, et vähemalt viitsitakse reageerida mingilgi moel.

      • Kusjuures sellega, et mu blogi oleks pidanud võitma, ei nõustu isegi mina😀 Nagu ma ka ütlesin, siis ei arvanud üldse, et nominatsioonigi pääsen.

Lisa kommentaar

