40 suvalist fakti minu kohta

Lugesin Gätlini blogist, et ta kribas 50 fakti iseenda kohta. Mõtlesin, et teen sama. Kuid laiskus tuli enne peale, seega 50 asemel sai neid hoopis 40.

1) Ma pean alati vähemalt kolm korda üle kontrollima, kas ma äratuse olen ikka tirisema pannud. Vahel võin ma seda lausa viis korda teha.

2) Ma ei saa ilma oma siputajata elada. Kes ei tea, siis arvutis istudes, lugedes ja telekat vaadates on mul vasakus käes alati nöör, millega ma siis nii-öelda siputan. Kutsungi seda siputajaks. Olen seda teinud vist umbes viiendast eluaastast saati ja vahepeal küll üritanud sellest lahti saada, aga selle asemel näiteks raamatut lugedes olen siis hoopis järjehoidjaga mängima hakanud. Ma teen seda siputamist küll ainult kodus või siis kohas, kus pole palju inimesi, mitte iial kuskil avalikus kohas. Kui inimesed mind närvi on tahtnud ajada, siis nad on mu siputaja ära peitnud vms (Esimene tegi seda kindlasti, Romantik ka)😀

3) Kuigi mind võidakse ekstraverdiks pidada, siis ma tegelikult ei ole seda. Võõras seltskonnas ei hakka ma iial kohe inimestega suhtlema ja hoian alguses pigem tagaplaanile. Kõik muidugi oleneb, aga üldiselt on see siiski niimoodi.

4) Ma olen küllaltki isekas inimene, mida inimesed mulle ka ette on heitnud. Nii perekond, eksid, sõbrad jne. Ma küll olen nüüd vbl natuke paremaks muutunud, aga siiski – minu kohta ei saa eriti öelda, et mõtleb enne teistele ja siis endale, sest ma ei tee seda enamasti.

5) Ma olen elus ainult üks kord Monopoli mänginud (eelmise aasta suvel) ja kuigi ma alguses ei olnud sellest mängust eriti vaimustuses, siis mängu edenedes tekkis suur hasart – ja ma võitsin selle ka ülekaalukalt.

6) Tulles tagasi eelmise punkti juurde, siis mind on raske käima lükata, aga kui mulle miski meeldima hakkab, siis mul tekib hasart. Ja sellisel juhul ma tahan väga võita. Kuid ma pean sellesse faasi jõudma, sest alguses on mul paljudest asjadest suhteliselt ükskõik.

7) Mul on prillid, mida ma kogu aeg küll ei kanna (üks silm on -0,75 ja teine- 1,25).

8) Ma ei ole esimesest silmapilgust/ kohtumisest armunud peaaegu kolm aastat (viimati oligi armumine esimesest silmapilgust Võrratuga).

9) Ma saan lahkuminekutest üldiselt suhteliselt kergesti üle. Ehk on asi ka selles, et ma ilmselt pole kunagi tõeliselt kedagi armastanud.

10) Ma võin olla hästi avameelne inimene, aga kui ma tunnen, et mingi olukord/inimene teeb mulle ilmselt haiget, siis ma muutun väga kinniseks.

11) Ma olen olnud suhtes üldiselt selliste malbete ja mitte domineerivate meestega (kui Ego välja jätta).

12) Ma ei vihastu väga kergesti. Aga kui ma vihastan, siis täiega. Samas läheb mul see suhteliselt ruttu üle ka, ma ei viitsi pikka viha pidada.

13) Sama lugu on solvumisega. Ma ei solvu kergelt, aga kui solvun, siis jällegi täiega. Ja ka see läheb päris kiiresti üle.

14) Ma olen kohutavalt hajameelne inimene.

15) Mul ei ole kunagi palju sõbrannasid olnud, sest ma lihtsalt ei ole nii suur sõbrannataja. Mul on kaks parimat sõbrannat ja lisaks veel mõned, kellega vahepeal suhtlen, aga ma ei kujutaks enda puhul väga ette, et ma läheksin umbes 7-8 sõbrannaga välja. See võib nii olla küll, aga ilmselt on siis mingi suurem seltskond koos ja mõned neist on minu jaoks võõrad inimesed.

16) Ma näen tihti asju hoopis meeste vaatenurgast ning ka teatud situatsioonides, kus tavaliselt naine hoiaks ikka naiste poolele, võin mina vabalt meeste vaatenurka õigeks pidada. Kõik muidugi oleneb, aga päris mitu korda on seda ette tulnud küll.

17) Ma ropendan piisavalt. Ma olen küll jällegi natuke seda asja paremaks saanud, aga siiski, päris ilma ei suuda.

18) Mu parasiitväljend on selles mõttes. Ma võin seda ühe tunni jooksul lõpmatult öelda.

19) Ma ei ole eriline lastesõber. Vaatamata sellele olen ma lapsehoidja olnud. Prantsusmaal küll ebaõnnestunult, aga viimati, kui sõbranna välja aitasin ja ta ülemuse lapsi hoidsin (kolm aastat tagasi), et ta saaks endale vaba päeva, siis sain päris hästi hakkama. Lapsed olid vanuses 4, 6, 8 ja 11. Ja nad isegi kuulasid, aga ehk oli asi selles, et tegemist oli kristliku perekonnaga, kellel ei olnud lubatud televiisorist peale ETV mitte ühtegi teist kanalit vaadata. Ja kui mina siis “eeskujuliku” lapsehoidjana klõpsisin kanaleid, siis see 11-aastane neiu ütles mulle, et nad ei tohi vaadata muid kanaleid. Ma samas olukorras poleks lapsehoidjale ilmselt midagi öelnud ja mõnuga seda reeglit rikkunud (sest mina ei teadnud, et neil nii on). Kuna ma sain hästi hakkama, kutsuti mind tagasi ja lapsed olid öelnud ka, et Jaanika võiks uuesti neid hoidma tulla. Õe lastega on muidugi lihtsam, sest neile saab alati öelda, et kui ei kuula, siis räägin emmele-issile ära (ehk siis mu õele või õemehele).

20) Kui mul on valida, kas ma pigem räägin inglise või hispaania keeles, siis ma alati eelistan viimast. Sest mulle lihtsalt ei meeldi inglise keel. Ja ma ei räägi mitte iial ühegi latiino või hispaanlasega inglise keeles (juhul, kui seltskonnas pole just inimest, kes hispaania keelt ei oska, sellisel juhul ikka räägin). Ma võin inglise keelt nende puhul kasutada sellisel juhul, kui ma ei saa mõnest sõnast aru või ei tea, mida konkreetne asi tähendab.

21) Mu viimane peaaegu sama pikk seksipaus oli 2013-nda aasta alguses (siis vist ka peaaegu kolm kuud, nüüd on juba natuke üle).

22) Mu kaks kõige pikemat seksipausi on olnud mõlemad peaaegu 10 kuud. Olin siis vanuses 18-20 (ehk siis mõlemad toimusid selles vahemikus, mis tähendab, et nende kahe aasta jooksul oli kokku päris pikk paus).

23) Ma ei tea, mitme mehega ma suudelnud olen. Mul oli kunagi märkmik, aga see on Tartus ja ma pole seda oma 1,5 aastat täiendanud ka. Viimati, kui seda numbrit vaatasin, oli kuskil 57 vist. Ja ega seal kõiki vist ka pole, sest kui ma seda pidama hakkasin, olin umbes 20ne-ga juba suudelnud ja kõik küll meeles polnud ilmselt.

24) Mitme mehega ma maganud olen, seda ma tean. Ja tean enamike ees- ja perekonnanimesid ka.

25) Ma olen ka nelja naisega suudelnud. Muud ma naistega teinud pole.

26) Ma usaldan inimesi suhteliselt kergelt. Olen sellepärast palju kordi vastu näppe saanud, aga ma ei saa sinna midagi parata. Kohati on see selline naiivsus.

27) Ma avastasin paar päeva tagasi, et mu kotis vedelev pipragaas on hoopis loomade pipragaas. Ma polnud seda kunagi isegi vaadanud, aga nüüd vaatasin (näitasin seda ühele inimesele ja siis tegelikult tema hoopis avastas). Õnneks pole ma seda kunagi kasutama pidanud (see mõjub ka inimestele, aga on rohkem mõeldud karudele ja koertele, kes ründavad) ning jah – ma tean, et see ei tohiks kotipõhjas vedeleda, see peaks paremini kättesaadavamas kohas olema. Tartus ma ei kandnud pipragaasi kunagi kaasas, aga Tallinnas elades on see alati minuga kaasas. Kaks aastat tagasi andsin lubaduse, et kannan seda alati kaasas ja olen seda ka teinud. Tegelikult peaks nüüd ikka inimestele mõeldud hankima.

28) Mu elu jooksul on mulle mitu erinevat meest enesekaitset õpetada üritanud, aga meelde pole vist eriti midagi jäänud. Tegelikult natuke vist siiski tean.

29) Ma ei joonud märtsis üldse alkoholi, aprillis kolm korda, mais kaks korda ning juunis pole üldse joonud.

30) Ma pole mitte kunagi ühtegi sigaretti teinud, isegi poolikut mitte. Vesipiipu ma üks kord isegi proovisin, aga kuna ma vist ei osanud seda tõmmata, siis ma ei viitsinud sellega jännata.

31) Ma käisin viimati peol umbes seitse nädalat tagasi, Tartus😀

32) Ma jään väga kergelt purju. Väga-väga. Kaks õlut ja ma olen juba veits vindine. Või pokaal veini.

33) Ma blokeerisin hiljuti Flirticu ära. Mul oli see küll varem avatud, kus ma käisin umbes kord kuus, aga nüüd blokkisin ära. See konto seal ei kao peaaegu kunagi ära (kuigi mul üks konto kadus, kui pikalt sisse ei loginud, aga kui see Facebooki ühenduses, siis saab megakergelt uue teha).

34) Varahommikud ei ole minu jaoks. Kui ma pean kell 07.00 ärkama, siis see on minu jaoks õudusunenägu. Õnneks ma kunagi ei pea.

35) Kõik mu sõbrad-tuttavad jne teavad mu blogist. Ma küll Facebookis oma uusi postitusi enda kontol ei promi, aga olen kirjutanud blogiga seoses mõned staatused.

36) Vahel võin ma lõpmatuseni vaielda. Ja samas vahel ma ei viitsi ja löön kohe käega. Et sellist kuldset keskteed ei olegi, ikka äärmusest-äärmusesse.

37) Mu jalanumber on 41, ma olen 182 cm pikk ja mu jalad on 89, 5 cm pikad (reite sisekülgedest kuni taldadeni).

38) Ma olin juba esimeses klassis 144 cm pikk. Ja juba 14-aastaselt olin ma kuskil 180 cm, pärast seda olen ainult 2 cm kasvanud.

39) Ma kaalun kuskil 67-68 kg. Kui peaaegu viis aastat tagasi Mehhikost tagasi jõudsin, siis kaalusin kuskil 86 kg. Tartus elades kaalusin kuskil 72 kg.

40) Ma kasutan väga palju smaile. Facebooki chatis kogu aeg.

Pidi küll 50 tulema, aga ei jõua rohkem. Kunagi jätkan🙂

14 thoughts on “40 suvalist fakti minu kohta

  1. Lugesin sinu postitust ja nüüd mõtlen, et oleks vist lõpuks 100 ka täis saanud😀

  2. Tohoh, ma ei teadnudki, et me NII ühes mõõdus oleme. Ma olen kogu aeg olnud 184cm pikk, aga nüüd viimati mõõdeti töötervishoiu kontrollis 182cm😛 Jala sisekülg on 90cm. Kaalun ennast väga harva ja number on alati 60-65 vahel.

    Mulle meeldivad pikad inimesed😀

    • Mulle meeldivad ka pikad inimesed😀

      Aga sina ju siis eriti peenike, kui kõigest 60-65 kg kaalud🙂 Seega see meil päris sama pole.

  3. 41) Ma ei armasta kokkamist ning mul on suhteliselt suva mida söön.
    42) Mul on kole käekiri, kohati lausa mitteloetav.
    43) Mul on suhteliselt ükskõik mis ma selga või jalga panen ja ma pole kursis kaasaegse moega.
    44) Mul on vist lampjalad.🙂 (selles ma päris kindel ei ole)
    45) Mulle meeldib minu praegune töökoht ja mul on absoluutselt ükskõik mida teised sellest arvavad.
    46) Ma armastan ennast sellisena nagu ma praegu olen.
    47) Banaan on mu lemmikfrukt.
    48) Ma kannan aastaid kogu aeg järjepidevalt sõrmedes korraga kolme sõrmust.
    49) Mulle meeldivad latiinod.
    50) Pikka kasvu mehed ajavad mu hulluks.
    Aitäh, võta heaks!

    • Nelja sõrmust siiski, ühes käes kolm ja teises üks🙂

      Ja süüa ma olen hakanud tegema küll, aga jah, tõsi see on, et see ei meeldi mulle eriti.

      Latiinod meeldivad mulle tõesti, aga eesti mehed on siiski parimad.

      Mood mind tõesti ei koti!

      Lampjalad on mul ka, jep.

      Pikkade meeste suhtes olen ka aru saanud, et see pole nii oluline. No päris 170 cm ei vaataks, aga kui natuke lühem on, siis pole küll midagi.

      Aga jah, muu on suht õige.

    • Juba nägin. Ma arvan, et reporter on omadega veits pange pannud – on vist mõeldud seda, et korduvatelt IP-aadressidelt tulnud hääled ei läinud arvesse (neid oli siis kuskil 6000 nagu Marimell blogiauhindade kokkuvõtvas postituses mainis). Muud küll ilmselt mõeldud pole.

Lisa kommentaar

