Niisama jutt/ Blogiauhindadest

” Kle, Jaanika, su blogis on seksi 24 korda mainitud!”

“Kindlasti rohkem.”😀

“No search näitas nii.”

“No ta näitab esialgu vist ainult neid otsinguid esimesel lehel. Et nii palju, kui alla scrollida saab.”

“Aa, siis on vist rohkem ikka.”

“Loogiline ka, sest kunagi ma kirjutasin sellest väga palju.”😀

Kui nüüd muust rääkida, siis ma sain täna minumoodimaailma meilile kutse blogiauhindade jagamisele. Selles mõttes üllatuslik, et ma üldse seal nimekirjas olen, sest ma ju tõesti ei kirjuta enam eriti (ja nii palju, kui ma neid kommentaare nägin, kus sai blogijaid öelda, siis ennast ma küll kuskil ei märganud, aga vbl siis hiljem lisandus). Oma lemmikute poolt lõppnimekirjas hääletasin aga küll – ma kõiki ei mäleta, mis valdkonnas ma kelle poolt hääletasin, aga Rents, Merje, Lipsuke, Mesiliis said kindlasti hääled. Ja üritusele lähen ka, sest kuigi ma eriti teiste blogijatega ei suhtle, siis ongi just tore näha neid blogijaid lives, kelle blogisid ma loen🙂 Kuigi eelmainitutest ei ole ma ainult Lipsukest isiklikult näinud.

Salapärane tõi mulle just tema elukaaslase kootud suvekleidi ära, mis on mu tagantjärgi sünnipäevakink. Sain ise värvi valida ja valisin helerohelise🙂

6 thoughts on “Niisama jutt/ Blogiauhindadest

  1. Ma sain ka kutse, aga ma ei kavatse kohale minna. Et keegi mind sinna esitamiseks piisavalt heaks blogijaks pidas, on muidugi tore, aga see on ka kõik🙂

Lisa kommentaar

