Ettepanekud, millest sa keeldud/ Takjatest ning sõbrannadest/ Kui sa mingile saatele nii kaasa elad, et lausa pisar tuleb silma…

Pidin reedel oma Venezuela tuttavaga välja minema (keda ma kaks korda näinud olen, üks kord oli sõbranna ka kaasas, kes samuti hispaania keelt oskab). No lihtsalt sööma või kakaod jooma. Ja kui siis Facebookis chattisme, läks teema sellele, et mida me siis teha võiksime.

Tema: Mida sa teha tahaksid?

Mina: Ma ei tea. Sina?

Tema: Teeme midagi lõbusat😛

Mina: Ja mis see lõbus oleks?🙂

Tema: Sina ja mina hommikuni… Ma täiega tahan sind.

Mina: Misasja??? Arvad, et hakkame seksima või?

Tema: No ma tahan sinuga koos aega veeta, ma kolin Tartusse kahe nädala pärast.

Mina: Sa ütlesid mulle viimati Facebookis, et sa ei koligi Tartusse, jääd Tallinnasse.

Tema: Jah, aga vahepeal on asjad muutunud. Ning jah, ma tahan sind maitsta.

Mina: Mis idiootsusi sa mulle ajad? Ma pole sellest huvitatud. Minu jaoks oled sa lihtsalt sõber. Ja mulle ei meeldi, kui sa sellseid seksuaalseid fraase minuga kasutad.

Tema: Ära saa valesti aru, aga ma mõistan sind.

Mina: Ärme parem üldse näe.

Ja nii me ei näinudki. Ma ütlen ausalt, et vahel mulle meeldib sellist teksti ajada, aga temaga küll mitte. Hiljem ta veel küsis, et kas sain pahaseks, ma ütlesin, et kas just seda, aga jah, et ma ei taha temaga seksida. Lihtne ja loogiline.

Nägin reedel hoopis Pihiisa. Käisin ta juures istumisel, kus olid ta sõbrad ka, keda ma ta sünnipäeval näinud olin. Väga tore oli. Jõin veini ja hiljem rummi, aga purju väga ei jäänudki. Kuna märts on nüüdseks läbi ja seega mu alkoholivabakuu on ka läbi saanud. Ma küll alguses mõtlesin, et teeks aprilli ka samasuguse, aga selles kuus olen ma siiski kolm korda joonud. Vahepeal käisin Tartus ju ka ja noh – seal ei möödu mul iial ükski käik ilma veini või väljaskäimiseta😀 Ja ilma ülesöömiseta😀

Rääkides muudel teemadel, siis vahel ma lihtsalt ei mõista inimesi. Mulle kirjutas üle pika aja üks gümnaasiumiaegne klassiõde, kellega me siis suhtlesime, aga nii kui keska läbi sai, otsustasin ma ta oma elust välja lõigata, sest ta lihtsalt polnud minu inimene. Liiga klammerduv ja suur energiavampiir ning mulle sellised inimesed ei meeldi – ehk siis kokkuvõttes selline suur takjas. Pärast gümnaasiumit ma kusutasingi selle inimese kõigist suhtluskanalitest ja andsin tallegi teada, et ma pole huvitatud temaga enam edasi suhtlemast (ka Truu käitus samamoodi, sest ta oli kõigi jaoks liiga klammerduv). Ta vahepeal küll kribas Facebooki jne, aga ma ei reageerinud. Ja üleeile sain temalt uue kirja, et kas ma nüüd ei oleks huvitatud temaga suhtlemast, et vahepeal on aega mööda läinud ja ta on kõvasti muutunud! No tule taevas appi! Kui ma pea kuus aastat tagasi tegin otsuse, et ma ei taha temaga suhelda, siis ma ei taha ja kõik. Ja tegelikult ma tean, et ta on teiste inimestega ka sama klammerduv, nii et selles mõttes on mul vist isegi hea meel, et ma ainuke pole. Kiri ise oli selline (tegelikult oli seal teine osa ka, mis puudutas ühte teist inimest, aga selle ma jätsin välja hetkel):

“tere, jaanika!

meie eluteed läksid peale keskkooli lahku ja sina vist mulle kunagi tunnistasid, et ma olin sinu jaoks liiga igav ja tagasihoidlik inimene- et minuga pole millestki rääkida. praegusel ajal olen ma hoopis teistsugune: rõõmsameelne jutukas, avaldan julgelt oma arvamust, meestest pole ka viimastel aastatel puudust olnud. ma olen hoopis teistsugune inimene. seega ma teeksin sulle sellise ettepaneku, et läheks kuhugi kohvikusse ja ajaks pikalt juttu- sest tahaks ka sinu eluseiklustest kuulda. ISEASI, KAS SA SELLE KA NÕUS OLED…. AGA MÕTLE SELLE ETTEPANEKU ÜLE JA KIRJUTA MULLE SIIS FACEBOOKI KOOGID-KOHVID- teen mina meile mõlemale välja.”

Inimene, kes kasutab oma kirjas caps locki niimoodi, tekitab juba külmavärinaid. Nagu mind see kohvi ja koogi väljategemine peaks nii kottima, et seda lausa eraldi peab mainima😀 Ja nagu ma valiks oma sõbrannasid selle järgi, kas neil on meestest puudus või mitte. Mul on sellest jumala suva, olgu või nunnad. Ja lugu on hoopis selles, et kui inimene nii klammerdub ja on täiega stalker, siis ma lihtsalt hoian sellistest isenditest eemale. Jah, kooliajal ei saa väga valida, aga hiljem saab. Ma ei arva, et ta oleks halb inimene, aga mina ei taha temaga lihtsalt suhelda. Ja kui ma juba sellise arvamuse olen loonud, siis ega ma seda eriti naljalt muutma ei hakka.

Ja tegelikult pole ma üldse selline suur sõbrannataja. Mul on kaks parimat sõbrannat ja mulle nendest täiesti piisab. Lisaks on mul veel häid sõbrannasid (endised kursaõed), kellega ma suhtlen – ja kes on väga toredad. Rohkem pole vajagi. Ja ma ei suhtle ka oma parimate sõbrannadega päris igapäevaselt. Ja kuna nad kumbki ei ela enam Tallinnas (üks on kogu aeg Tartus elanud ja teine kolis ka hiljuti Tallinnast ära), siis ei näe ma neid ka nii tihti. Ja kui me hellame, siis on meie telefonikõned alati pikad, aga me ei tee seda igapäevaselt. Nagu ma ka kunagi kirjutasin, siis ühest tolleaegsest parimast sõbrannast jäin ma pärast gümnaasiumi lõpetamist ilma, sest ma olin Eestist päris pikalt eemal. Ja kui ma tagasi tulin, siis ei olnud asjad enam päris niimoodi… Ja ma ütlen ausalt, et mehed tulevad ja lähevad, aga sõbranna kaotamine lööb ikka kõvasti rohkem hinge. Eks asi on ka selles, et kuna ma eriline sõbrannataja ei ole, siis neid väheseid ma hoian väga. Tol korral… lihtsalt ei andnud enam midagi teha. Kui inimesest, kellega sa varem võisid kõigest rääkida, saab lihtsalt tuttav, kellega enam pole midagi rääkida… Jah, see on kohutavalt nukker.

Ma ei saa aru, miks “Superstaarist” alati parimad välja hääletatakse. Nüüd siis Karl Mihkel Salong. Üks vähestest, kellel üldse oli isikupära. Ja see võimas hääl! Ta oli minu lemmik. Kui ta Mikuga seal kahe viimase seas seisis, siis ma olin veendunud, et läheb Mikk. Aga jälle Mikk pääses. Mulle Mikk Mäe isiksusena täitsa meeldib, selline pulli- ja naljavend, aga no Karl Mihkel oleks pidanud kindlasti saatesse jääma, sest vokaalselt on ta ju palju tugevam. Vahel ma ikka imestan, kui väga ma sellistele saadetele kaasa elan😀 Kui Karl Mihkli väikeõde nutma hakkas ja seda telekas suures plaanis näidati (kui tehti otsus teatavaks, et ta ei saa edasi), siis ma oleks isegi peaaegu mõne pisara poetanud. Ja ma just paar päeva tagasi mõtlesin, et kes krt see surnud on, et pool Facebooki mingit Derek Shepardit taga nutab. Kui teada sain, et ainult mingi “Grey anatoomia” tegelaskuju, siis mõtlesin, et haha, luuserid, mida te pillite sellise asja pärast. Ja siis mulle meenus, et wait a second, preili Jaanika, sa ise oled seebikate pärast ka nutnud-  ja üsna hiljuti ka veel. Ja kui sa oleksid seda sarja vaadanud, siis sa ilmselt oleksid ka pillima hakanud. Ehk siis elu nagu elu ikka – pada sõimab katelt, ühed mustad mõlemad (no ma oleks ju peaaegu pisara valanud sellepärast, et Karl Mihkel välja hääletati!). Veel üks hea näide on mul saatega “Tähed jääl”, kus Pearu Paulus finaalis kaotas (jäi teiseks) ja ma olin hüsteeria äärel!😀

Ma viimasel ajal olen seda emotsionaalsust küll veits maha tõmmanud, aga no ennast muuta päris ikka ei saa.

Ahjaa, Romantikule mainisin Facebookis ka, et Venezuela tüüp minuga seksida tahab ja ta ütles naljaga: “Ei, Eestis olen mina ainuke latiino, kellega sa seksinud oled. Ja las nii ollagi!”😀

15 thoughts on “Ettepanekud, millest sa keeldud/ Takjatest ning sõbrannadest/ Kui sa mingile saatele nii kaasa elad, et lausa pisar tuleb silma…

  1. Nullpunkti oled vaadanud? Nii kino versioonis kui ka ETV versioonis lõppeb asi tänaseks legendaarse väljendiga “Käi putsi Paula”. Pärast kooli tulebki need pikalt saata keda sul kooliajal ignoreerida ei õnnestunud aga keda oleks tahtnud ignoreerida.

    …mitte vaadates pidevalt seda superstaari saadet… ma eile olin peaaegu algusest peale kindel, et see pedepurakas Mikk minema saadetakse aga võta näpust. Salong on aga piisavalt võimekas ja ettevõtlik, et ma usun, et ta saabki ilma selle saateta omale tuule tiibadesse.

    • Ei ole “Nullpunkti” vaadanud.

      Ma kuulsin, et hääletamisega oli mingi jama olnud, et Salongi poolt hääletamisel lõi osadel mingi errori. Ei tea, sest just eile ma ei hääletanud. Tavaliselt olen ikka tema poolt hääletanud.

      Mikul tundub neid fänne ikka tõesti megalt olevat.

    • See “pedepurakas” on Salongi hea sõber muide ja tal oli ilmselgelt väga kahju, et viimane välja kukkus. Nõme on see, kui kellegi toetamiseks peab ilmtingimata kedagi teist maha tegema. Kitsarinnalisuseks nimetaksin ma seda, väkk.

      • Ohoh, mingi vastusemiodi piiks on siia vahepeal tekkinud.

        Perekoolist ei tea midagi. Kui sa ni arvad, siis “okey”.

        Minupärast võib ta ka ameerika presidendi poeg olla. Mulle peded ei meeldi. Nad ei hakka mulle kunagi meeldima! Nagu ei meeldi mulle küüslauk. Puht subjektiivselt laulis ta ka palju kehvemalt kui Salong.

      • Nojah, puhtalt välimuse pärast kedagi pedeks tituleerida on ka tase omaette.

      • No jätkame seda meeldivat vestlust siin siis. Mis tõendeid sul on siis, et ta “pede” on?

      • ma ei näe mingit põhjust miksma peaks sulle üldse midagi tõestama… see kas sa minu väidet usud või mitte on puhtalt sinu oma vaba valik.

      • Kui kui Mikk ka oleks gei, siis mis see siia puutuks üldse? Superstaaris peaks inimest ikka tema laulmisoskuse pärast hindama… Henry, sa ei muutu ikka kunagi, sama kitsarinnaline nagu alati!

      • ja veel kuidas puutub… homosid ei tohi ju diskrimineerida… neegreid ei tohi samuti… Natuke maailmauudiseid vaatad siis näed kuidas tõstetakse esile avalike homodest jalgpallureid/korvpallureid kui väga tublid inimesed aga samas oma alal pole nad midagi saavutanud ja on neist palju paremaid.

        Esimene mis kohe meelde tuli:

  2. Vaatan siin blogipäises su pilte ja tekkis küsimus su jalanõusid vaadates…Kas sul on alati sellised kauna või lestastiilis kotad või kannad ka kontsi vms?

Lisa kommentaar

