Ei tea, mis tunne on tõeliselt armastada? Ei tea, mis tunne on olla tõeliselt armastatud?

Minult küsiti hiljuti, kuidas ma kirjeldaksin armumist esimesest silmapilgust. Ja kui ma tavaliselt suudan vajadusel kõike kirjeldada, siis seda… ma enam ei suutnud. Viimati armusin ma esimesest silmapilgust… hmm, 2012 suvel ehk? Jah, Võrratusse. Ka hiljem olen ju armunud olnud, aga pole mitte kunagi kellessegi esimesest silmapilgust armunud. Sümpaatia on ikka tekkinud, aga armumist kui sellist esimesest silmapilgust mitte.

Armastanud pole ma küll mitte ühtegi meest. Ma olen armunud olnud, armatsenud, seksinud, draamatsenud, lolli mänginud; arvanud, et armastan/ armastasin jne, aga tõeliselt armastanud ei ole ma mitte kunagi. Ma olen kuritarvitanud väljendit “ma armastan sind” nii mitmel korral. Õnneks eesti keeles mitte nii palju, minu jaoks inglisekeelne I love you (Egoga) või hispaaniakeelne Te amo (Romantikuga) ei tähenda päris seda sama. Jah, tegelikult see ju tähendab sama, aga eesti keeles on sel minu jaoks alati palju võimsam tähendus olnud.

Ja ma olen 100 protsenti kindel, et ka mitte ükski mees pole mind tõeliselt armastanud. Jah, nad on olnud minusse armunud, minuga armatsenud, seksinud, draamatsenud, lolli mänginud, ma olen olnud nende kinnisidee päris pikalt (Ego) – ja ehk on nad ka mingi aeg arvanud, et nad mind armastasid, sest ka nemad on seda kolme sõnaga lauset kuritarvitanud. Kuid see on olnud vaid meelepete. Illusioon. Nii nende kui ka minu poolt.

Kirg on olnud üks edasiviivamaid tundeid mu elus. Ma arvan, et iga inimene on seda elus kogenud. Seda kõikehõlvamat kirge ja eufooriat, mis mõni inimene meis tekitada suudab. Ja see ei pea olema ainult voodigümnastikaga seotud, vaid võib olla ka kogu üldplaan. See tunne, et sa tahad seda meest – vahet ei ole, kas ainult voodisse või tervenisti, sest ta tekitab sinus… eufooriat. Tegelikult on asi lihtne – kui sa ka peaksid armuma, siis sa ehk ei armugi konkreetselt sellesse mehesse, vaid armud sellesse tundesse. Sa armud sellesse kaunisse tundesse. Ja muidu polekski nagu probleemi, aga täpselt sama kiiresti tuleb ka tüdimus. Sest eufooria kaob kergelt, kui see on ainult tundepõhine, mitte konkreetselt inimesepõhine.

Ja veel hullem, kui see on ainult välimusepõhine. Sest kes meist poleks lihtsalt välimusest nii lummatud olnud, et jätnud kõik muu eluliselt olulise tagaplaanile? Peaaegu kolm aastat tagasi olin ma nii sitas suhtes (tegelikult peaks ütlema suhtelaadses asjas, sest mis krdi suhe on mingi neljakuune pask?), kus mind kogu aeg üle lasti (okei, seks oli hea, aga so what?), sest noormees oli ju kaks meetrit. Ja kui ma parasjagu teda jälle kaks tundi ootama ei pidanud, siis ta ju laulis ning joonistas ja mängis kitarri…. ja tal olid pruunid silmad ja ta oli kaks meetrit. Ja mis sellest, et ta pühendusega kirjutatud luuletused olid küll korduvkastuses (selle sain ma küll pärast lahkuminekut alles teada), aga nummi ikka ju! Sest noh, ta oli ju kaks meetrit ja tal olid pruunid silmad… Milline dumbass ma ikka olin.

Ei tea, mis tunne on tõeliselt armastada? Mitte ainult olla lummatud kellegi välimusest; mitte ainult armunud või lihtsalt kiindunud olla. Mitte ainult nautida seda ülimat flirti, mida keegi pakkuda võib. Mitte tahta ainult seksi…Mitte ette kujutada, et sa kedagi armastad, vaid tegelikult ka armastada. Ja veel olulisem küsimus – ei tea, mis tunne on olla tõeliselt armastatud? Mitte ainult kuulda, et sa kellelegi välimuselt ja seksuaalselt väga peale lähed, mitte ainult kuulda, et keegi on sinusse armunud, mitte ainult teada, et noormees kujutab ette, et ta sind armastab, kuigi tegelikult ei armasta.

Vot sellised mõtted siis keset ööd (nagu ikka, on öö minu jaoks kõige maagilisem aeg!).

Head ööd!

3 thoughts on “Ei tea, mis tunne on tõeliselt armastada? Ei tea, mis tunne on olla tõeliselt armastatud?

  1. Hei!

    Kas võiksid selgitada, mis Night Chatis toimub? Muutused on toimunud, aga selgitusi pole.

  2. Ma ei tahaks seda väga uskuda, mis sa siin kirjutasid. Need kõlavad selliste melanhoolsete mõtetena pigem, mis mõnikord pähe kargavad. Kui sa tunned, et sa kedagi armastad, siis sa ka teed seda, muud tõestust pole enam vaja. Kui see tunne kunagi üle läheb, ei tähenda see ju seda, et see ei olnud armastus.

    Aga eks sa tead ise paremini, ma siin niisama mõlgutan mõtteid.🙂

Lisa kommentaar

