Kui sa mõistad, et ehk sa ei tahagi enam kogu oma elu avalikult jagada…

“Kirjuta,” ütles ta. “Sa ei tohiks kirjutamisest loobuda, kui see sulle nii väga meeldib.”

“Ma ei loobugi, oh ei. Kuid mu blogi on oma esialgsel kujul ära elanud.”

Ja just niimoodi ongi. 3, 5 aastat olete te saanud lugeda seksist, suhetest, draamadest… Piisvalt pikk aeg, eksole? On olnud igasuguseid postitusi – olen end neis välja elanud, rõõmustanud, kurvastanud; lausa nutnud, kui mõnest emotsionaalsest hetkest kribanud olen. Olen laotanud oma hinge ja oma mõttemaailma laiali. Kas ma kahetsen? Absoluutselt mitte. On olnud uskumatult tore ja huvitav.

Kuid kõik saab kord otsa. Kas ma lõpetan blogimise? Ei lõpeta, kindlasti mitte. Kuid siit blogist ei leia te enam neid teemasid, mis varem. Vähemalt mitte niimoodi nagu varem, kus ma detailselt kõik kirja panin, kellega ja mida ma tegin. See tunne, et ehk ma ei tahagi enam oma elu kõige isiklikemaid detaile kõigiga jagada, on minu jaoks midagi uut. Ja see on tulnud kuskil viimase kolme kuu jooksul, eriti süvenenud aga viimasel ajal. Naljakas, kuidas elu vahel kujuneb – kunagi oli mu elus inimesi, kes oleks kõik andnud, et ma ei kirjutaks, aga siis ma nii tahtsin seda teha (ja tegin ka!). Nüüd, kus mu elus enam selliseid inimesi pole – ma ei taha seda enam teha.

Ma ei kao kuhugi. Ja mu minevik jääb ka kõik blogisse alles. Kuid postitused tulevikus ei saa enam olema sellised, mitte kunagi.

Kunagi pidi ka Printsess suureks kasvama, järele mõtlema. “Sa oled igavaks muutunud,” öeldi talle. Vale, alatu vale! Printsess on lihtsalt maha rahunenud. Kui see tähendab igavaks muutumist, siis jah – Printsess on igavaks muutunud. 

18 thoughts on “Kui sa mõistad, et ehk sa ei tahagi enam kogu oma elu avalikult jagada…

  1. Tsitaat Printsessilt 06.03.2015. a.:
    “Kas ma kahetsen? Absoluutselt mitte. On olnud uskumatult tore ja huvitav…
    Ma ei kao kuhugi. Ja mu minevik jääb ka kõik blogisse alles…”

    Kuidas siis aru saada kohe silmatorkavast asjaolust, et “kadunud” on ühena teiste seas ka 20. jaan. 2015.a. postitus koos tervelt 93 kommentaariga?!?
    Kas valelikkus ja variserlikkus süveneb või käib see mõistuse lisandumise alla?

    • Jah, sina oled ju see, kes mu blogi enda seinale on kleepinud ja iga öö seda pähe õpib – nagu see oleks mingi luuletus, mida kindlasti teadma peaks😀

    • no see põhimõte mida ta algusestpeale on siin avalikult korrutanud, ta on sellele juba korduvalt vastu astunud ja reegel kehtib täpselt senikaua kuni ta ise seda tahab. Aga Jaanika, mul on iseenesest hea meel, et on märke, et mingi elutarkus siiski hakkab sinuni jõudma

      • Vanarahvas räägib kah, et varasta ja valeta, siis lä’eb libedalt!
        Sul Henry oli jah õige tähelepanek, et “Printsessil” see PC koht na nõrgavõitu.Ju ta siis copy -paste meetodist pole kuulnudki, rääkimata domeeni nimest või IP aadressist.
        Näe ,ma ka avastasin oma “seinalt”,et nii “populaarsed” postitused nagu 12. jaan. lausa kahel korral ning kadestusväärne kaja vastavalt 59 kommi ja 84 kommi näol
        haihtunud?! … Kahju,et sihukesest “kirjanduslikust varandusest” üldsus ilma peab
        jääma … 😦
        Aga internet ei lõpe õnneks nagu Mart Laaril ja kõik, mis sinna raiutud,see igaveseks talletub 🙂

    • Jumal tänatud, et meie hulgas ikka selliseid idioote leidub, kes mu blogi ikka järjepidevalt lugemas käivad, aga ise samal ajal oksendavad. Milline intelligentsus!

  2. Vasakul pildil nagu Evelin Ilves, paremal nagu Yana Toom. Vaat selline võrdlus tuli kohe pähe:)

  3. Väga-väga kahju oleks sellest, kui Sa üldse lõpetad kirjutamise. Juba praegu on Sul päris pikad vahed sees igal postitusel. Ehk on see vaid ajutine meeleseisund?! Mis on mööduv. Mulle isiklikult väga sümpatiseeris sinu avameelsus ja julgus. Kõik ei peagi elama nii, nagu üldised moraalinormid ette näevad. Kõik ei pea olema ühe puuga löödud ja järgima ühiseid kõrgemaid ettekirjutisi.

    Ole Sina ise edasi. Ära kaota ennast. Ja ära lase kellegil ennast mõjutada. Kirjuta nii palju ja täpselt seda, mida ise vajalikuks pead. Peaasi, et Sa ei lõpetaks üldse kirjutamist. Nagu Sa ise kunagi ütlesid, on see mingit laadi teraapia ja rõõm Sinu jaoks.

  4. Miks sa Julia siis mõjutada püüad??? Tore ju kui Jaanika lõpuks ometi pisutki areneb ja oma senistest haiglastest dogmadest lahti ütleb. Kui nüüd selguks, et ka Henri suudab areneda, siis hüüaks kooris “Halleluuja” .

    • härra või provva mõmm… ma iga kuu korraldan täiesti avalike kogunemisi, miks sa ei ilmu salaja mõnele sellisele ja ei püüa siis välja selgitada kas on selgunud, et ma arenen või taandarenen. Muudmoodi ma ei oska küll sind aidata

  5. Kahju, väga kahju..pisar tuli kohe silma, päris ausalt kahju et lõpetad😦 Miks nagu????

  6. Igavus on suhteline mõiste. See, et sa netis midagi ei jaga, ei pea tähendama, et igavat elu elad.😉 Ning mis üldse kellegi jaoks igav on? Minu jaoks on nt kohutavalt igav ja mõttetu mingite kuttidega kohtingutel käimine ja juhuseks. Teise jaoks jälle väga põnev. Võta siis kinni, eks!🙂 Palju edu!🙂

    • omg, igast sinu postitusest kumavad küll alati vaid hapud viinamarjad läbi, sest sa pidevalt nagu üritaks jumala võõrastele inimestele tõetada, kui ideaalne elu sul on. just sayin, et ideaalse eluga inimestel ei ole vajadust seda kellelegi tõestada. kohutavalt IGAV on erinevate kuttidega kohtingul käia ja juhuseks? see võib olla küll palju muud ja sa võid öelda, et sulle see ei sobi (tõenäoliselt ei sobigi kellelegi lõpmatuseni, ikka tuleb kopp ette) ja muu taoline, aga öelda vaheldusrikka elu kohta IGAV on ikka väga kummaline mu meelest. umbes sama hea, kui öelda pidevat reisimist nõudva töö kohta rutiinne vms. vaheldusrikkusest lihtsalt tüdineb, nagu ka igavusest. eino jõudu ise ka!

      • Pole siin mingeid hapusid viinamarju. Kui tahaksin enda ideaalset elu kõigile tõestada, kirjutaksin sellest blogis või oleksin tihe FB postitaja. Ometigi pole ma kumbki. Juhuseks ja pimekohtingud ongi minu jaoks tõepoolest igavad. Ja muuseas, olles ise teinud paar aastat väga tihedat reisimist eeldavat tööd, võin kinnitada, et see muutub üsna pea rutiinseks😉

  7. Ma huvi pärast küsin, kas sa lõpetad üldse selliste asjade kirjutamise või sa ei kirjuta neist lihtsalt enam avalikult? Ma lihtsalt mõtlen, kas sul kadus vajadus oma mõtteid ja tundeid kirja panna, või sa lihtsalt ei taha neid kõigiga jagada?

Lisa kommentaar

