Millised häired on blogilugejatel? (Peast põrunud, Ora perses, Nunnad, Targutajad)

Blogimise juures on naljakas asi see, et mõned lugejad on ilmselt totaalse häirega. Ma muidu ei viitsi kommentaaride IP-aadresse vaadata, aga eelmise postituse all tundus ühe kommenteerija nimi päris tuttav, teadsin, et ta on varem midagi öelnud. Ja siis hakkasin vaatama, et mida see lugeja on kommenteerinud – oligi kaks võimalust: kas ta on mind täiesti sõimanud ( a la lits jne ehk siis mitte midagi konstruktiivset) või täiesti taevani kiitnud. Jah, ma olen kuulnud sellest, et IP-aadressid võivad muutuda, aga sellisel juhul muutuvad nende kommentaaride nimed ju ka? Ei saa ju olla nii, et täpselt sama regionaalhaigla IP-aadressilt kommenteerib mu postitusi inimene, kes kasutab enamasti sama nime – ja üks kord arvab, et ma olen väga vinge naine ja teine kord kommenteerib, et minusugune lits võiks end põlema pista. No vahel oli sama IP-aadressilt ka teise nimega kommenteeritud, kuid jah. Nimetagem selliseid lugejaid peast põrunuks.

Teine grupp on sellised, kes on enda meelest väga täiuslikud. Iga asi, mis sa ütled või seljas kannad, on nagunii vale. See, et sa juba hingad, on nagunii vale. Kui midagi tormilist elus enam ei toimu, siis oled igavaks muutunud. Kui meestega jälle magad, siis oled lits. Kui endiselt vallaline oled, siis on rong juba ammu läinud. Kui suhtes oled, siis raudselt on peigmees ka veel kole (sest kui enam inimese enda kallal võtta ei saa, hakatakse teiste kallal võtma). Nimetagem selliseid persoone Ora perses lugejateks. Võta oma ora persest ära, muidu ei saa hommikul enam istuda😉

Kolmas grupp on sellised lugejad, kes peavad alati peast kinni võtma, kui ma sõna seks mainin. Mitte et ma üldse mäletaks, millal ma seda viimati mainisin, kuid siiski. Sest igal juhul seksin ma liiga palju ning kogu aeg ilmselt erinevate meestega. Nimetagem selliseid lugejaid nunnadeks.

Neljas grupp on sellised lugejad, kes peavad end maailmatargaks ja sind lapsikuks. Mis mõttes sa alles nüüd taipad seda, et siis kui noormees väga meeldib, siis sa käitud hoopis erinevalt kui tavaliselt? No ja umbes miljon sellist näidet veel. Nimetagem selliseid lugejaid targutajateks.

Tegelikult tahtsin ma hoopis sellest kirjutada, et juhtusin eile Pärnumaa ühte alevisse peole. Seal vist ainult kaks pubi ongi, aga mõlemas sai käidud. Polnudki sada aastat pidutsenud, aga nüüd uue saatejuhiga koos tekkis mõte välja minna, kuid kuna tal olid seal tuttavad, siis juhtusime hoopis sinna. Päris omapärane oli, sest paljud inimesed tundsid meid ära😀 Ma alguses sain aru, et nad tulevad mulle mingi kell 19.00 juba järgi, olin alles duši alt tulnud, aga õnneks ikkagi läks kauem aega, umbes 22.30 vist startisime alles. Mulle vahepeal meeldib väikestes kohtades pidutseda, selline teine tunne on kohe. Ja seltskond oli ka vinge, minu jaoks olid kõik küll uued inimesed peale teise saatejuhi. Täna päeval tulime Tallinnasse tagasi.

Edit: Mind olla avalikus kohas mehega nähtud, seda kuulsin Rentsi käest😀

33 thoughts on “Millised häired on blogilugejatel? (Peast põrunud, Ora perses, Nunnad, Targutajad)

  1. Kas sa oled märganud et Facebookis likevad, kommenteerivad su pilte ja albumeid ainult mehed? Miks see nii on?

    • Millest sa räägid, kulla inimene? Mul on avalikkusele näha ainult teatud profiilipildid. Mu põhialbum piltidega Facebookis ei ole avalik. Või oled sa mu sõbralistis, et tead rääkida?

      Ainult mehed? Hakkasin ise ka siis uurima – mu viimasel avalikul profiilipildil on 23 laiki, millest 8 on naiste omad. Taustapildil on 35 laiki, millest 12 on naiste omad. Võtame veel ühe avaliku profiilipildi, millel on 54 laiki ja 17 on neist naiste omad.

      Ja kui mu sõpradele mõeldud albumist rääkida, siis sellel on 103 laiki, millest 35 on naiste omad, kommentaare selle albumi all on mingi 52, ei viitsi lugema hakata, aga ilmselt meeste omad ülekaalus tõesti. Kuid öelda, et ainult mehed, on ilmselge liialdus.

  2. Mina käin siin blogis kui neutraalne loodusvaatleja ja reeglina üldse ei sekku kunagi kommentaaridesse. Tavaliselt ma kommentaare ei loegi ja tegelikult ei soovita seda kellelgi, eelkõige aga blogi autoril, teha.

    Sest mida see annab? Tõestust selle kohta, et läbi kommenteerimise püütakse elada enda olematut elu? Et kirjutades anonüümse ja negatiivse kommentaari muutub kuidagi enda elu päikselisemaks?

    Jaanikale aga jõudu ja kannatlikku meelt.

  3. Ma olen suurima rõõmuga targutaja edasi.🙂 Tean, et kunagi saad ise ka itsitada seda blogi lugedes ja mõelda, et äkki oli mõnel targutajal natukene õigus ka.😉 Nii on meie kõigiga ju – kõrvaltvaataja näeb asju, mis endale ehk märkamata jäävad (on objektiivsem?) ning arenema ja õppima peame me elu jooksul kõik. Loomulik protsess. Maailmatargaks end kindlasti ei pea. Loen enda blogi aastataguseid sissekandeid samuti kerge muigega ja mida aasta tagasi, seda suurem muie näole tuleb😀

  4. Võiks kohe vastupidi siis ka seda kõike vaadelda, et millised häired on Printsessil. Selline kirjatükk võiks olla päris põnev.. muidugi oleneb kuidas kirjutada. Mingi nöörikesega mängimine jms jura jäta välja aga selline korralik eneseanalüüs, et miks sul on vaja ennast esitleda labastes saadetes ja luusermeestele madrats olla… no see võiks huvitav olla😀

    • Sinu iseloomustus, Merr, on mul peaaegu valmis🙂 Võinoh, sinusuguste lugejate. See siin on ainult lühikokkuvõte, mis ma kirjutasin.

  5. Mina arvan, et igal inimesel on õigus oma elu elada nii nagu tema õigeks peab seda. Kellegil pole õigus kritiseerida kellegi elu ilma, et pole tõendit esitada, et tema täiuslik on.

    • Järjest huvitavamaks läheb! Siin ju “isend” laotab järjekindlalt omal soovil isikliku vegeteerimise detailirohked kirjeldused avalikkuse ette ja vägagi plaanitult ootab vastuseid. Igal inimesel on õigus vastavalt avaldatud infole avaldada oma isiklikku arvamust. Iseasi,kas see blogijale meelepärane on…
      Küll aga ei ole keegi sellele “staarkirjanikule” andnud õigust teha solvavaid labaseid üldistusi ja lausroppe järeldusi võhivõõraste kohta tuginedes ainult oma ajumahule.
      Nagu metsa hõikad, nii vastu kajab, kahjuks.Ära blogi, kui ei meeldi.
      Sinu väljamõeldiste levitamise ärahoidmiseks teatan, et olen meessoost, üldse mitte penskar, pole sulle kuhugile kunagi helistanud, hüüdnimesid pole välja mõelnud. Küll aga korra meili teel avaldanud otse sulle arvamust, et iseennast “kaitsta” ja kommijaid ebatsensuurselt sõimata võõraste nimede alt on nõrga inimese tülgastav komme
      Teadmiseks sulle,et ühelt IP -lt võid saada ülipalju ja täiesti erinevate inimeste pöördumisi.
      Seega väide Regionaalhaigla väärastunud häiretega arstide kohta on rohkem kui lubamatu!
      Ja laimu avalikustamise kohta räägib midagi andmekaitse …

      • Millest sa räägid? Ma kaitsen end oma nime alt.

        Pole laimanud, kommentaar tuli regionaalhaigla IP-aadressilt. Kui blogi kommenteerida, siis peab ka arvestama sellega, et IP-aadress jääb näha. Ja ma tean seda, et ühe IP-aadressi alt võib tulla väga erinevate inimeste pöördumised, aga kas sellisel juhul kasutaks inimene enamasti täpselt sama nime? Just selle üle ma arutlesingi.

        Ei tea, mis meilist sa räägid, ma pole sellist saanud. Kuigi ma pole oma blogi meili mingi kuu aega külastanud vist ka, sest ma ei viitsi seal käia eriti.

  6. Mu blogis oli üks ja sama järjepidev heiter – pea iga postituse all eksponeeris end teise nimega, aga IP oli sama . Klassifitseerub vist sinna esimese kategooria alla – peast põrunud😀

    • katukablogi.wordpress.com doesn’t exist!!!!!!!? …. 😦

      • See blogi oli kunagi täiesti loetav, mis sa arvad, et minu teine blogi või?😀😀 Mina kunagi lugesin mõnda postitust sellest blogist, oli täiesti olemas, ju on blogi kinni pannud, kommenteerida teisi blogisid saab ikka. Aga jah, arva jah, et minu libablogi, mingi suvalise pildi ka sinna veel pannud😀

  7. Huvitav, miks on nii, et negatiivseid kommentaare kirjutatakse rohkem kui positiivseid või neutraalseid? Nii võib vale mulje jääda. Tegelikult on aga palju inimesi, kes lihtsalt ei kommenteeri – loevad, on nõus või on neutraalsed, aga ei kommenteeri. Ma ei mõtle siin ainult sinu blogi, vaid üleüldiselt.

    Ma ka ei kommenteeri (vähemalt senimaani), aga loen ikka huviga, pea iga päev käin vaatamas, ega midagi uut ei ole.

    • Ma tulen ka üks-kaks korda nädalas siia uudistama ja mõnikord ka kommenteerin. Minu jaoks ajendab kommenteerima see, kui lugedes tekib mingi wtf-hetk. Üldiselt sellised hetked aga positiivseid emotsioone ei tekita, seega ei saa ka headusest nõretavat kommentaari tulla, kuigi mul Printsessi vastu iseenesest midagi pole. Aga ma ei tea, ei oska end kuidagi autori tekitatud kategooriatesse jagada, olen selline lihtinimene, keda mõnikord teise inimese käitumine ja mõttemaailm imestama paneb😀

    • Mul on selle pildi osas tekkinud väike küsimus. Kas seda kuidagi väiksemalt ei saaks sinna lehekülje esiotsa panna. Ma ei tea, kas see on ainult minu mure, aga see pilt on seal alati hiiglama suurelt. Ühelt poolt tuleb lehte tükkmaad kerida enne kui jutuni üldse jõuda (ja see on tiba tüütu). Ja teiselt poolt ei saa ju niimoodi pilti ka vaadata, sest vähemalt minu ekraanile terve see pilt korraga ei mahugi. Aga kui suurus on taotuslik, siis… mis siis ikka🙂

  8. On tõepoolest üks parimatest piltidest ja pildil on printsess mis printsess, kusjuures ilus printsess. Kõrvarõngas on veidi out ja kamee on puudu, aga tegelikult on pilt vägagi vaatamisvääene – kõva kompliment sulle Printsess!
    ahjaa, see pilt tekitab küll VAUefekti, jaa!

    • pildioleks võinud teha keegi kes pildistada oskab, siis oleks ka pilt pildina kena. .Hetkel võib sellest udukogust järeldada, et jaanika on üsna kobe aga pilt ise on ikkagi udukogu

  9. Tubli Henry! Tunnen ära tõelise foto.kalalase, kes lolli järjekindlusega igat ettejuhtuvat pilti ja pildistajat arvustada võtab, ise küüsinärides enda klõpsutusi taevalikeks peab ja vähestele likedele vaatamata kohe uue pildi pildistab ja taas hõikab onju mul tuli ilus pilt täna.

    • Aga M… Ma oletan, et sa oled Marko… Tore on näha, et sul ikka veel ei ole oma elu tekkinud (Edit tehtud Printsessi poolt, ma ei lase oma blogis perekonnanimesid läbi, kui pole kindel, et just selle inimesega on tegemist)

      • M (Kes ei ole Marko ja edaspidi kasutab A tähte enda tutvustamisel. Andres ka ei ole)

        Tänan huvitumast, tunnen kolme Markot, ise ma küll Marko ei ole. Ai ei nelja tunnen.
        Kas eelpool nimetet Marko tegi liiga Sulle, või käitus muidu solvavalt? Järgmine kord vajutan A tähega klahvi nime panekul. Tänan.

        PS Kena pilt ju.

  10. Mind hakkas IT-huvilisena huvitama, et kuidas sa, Printsess, tead Regionaalhaigla IP-aadresse? Neid seal erinevates hoonetes sadu ja kust sa tead, et mingi kindel IP kuulub just regionaalhaiglale?

Lisa kommentaar

