Küsimused-vastused

Kuna Merje blogis olid mingid küsimused, siis mõtlesin, et võiks ju ka neile vastata. Mulle vahel meeldib igasugustele küsimustele vastata, seega sellised ülesanded on mulle südamelähedased!

1. Kes on olnud sulle kõige armsam inimene läbi su elu?

Minu ema. Ta oli mulle kõige kallim inimene siin maailmas.

2. Kirjelda mingit toredat seika oma lapsepõlvest.

Ma olin umbes nelja-aastane ning elasin alevikus. Ma tegelikult ei tohtinud veel oma kortermaja eest kaugemale minna, aga uudishimulik olin ma juba siis – seega ma mõtlesin, et lähen aleviku teise otsa, kus mu ema kaupluses müüjana töötas. Lapseajuga ma aga ei taibanud, et mu emal on üldse vaba päev, seega võiksin koju minna. Kõndisin siis pool maad ära, aga nagu alevikus ikka juhtub, siis kõik teavad kõiki, seega üks naine teadis, et ma ei või veel üksinda niimoodi ringi hulkuda ning viis mu ilusti koju tagasi.

Teine olukord oli siis, kui olin vist viieaastane. Olin oma tolleaegse parima sõbranna ja veel ühe teise sõbrannaga, kellega läbisaamine ei olnud alati just kõige parem. See teine sõbranna jäi oma kingapaelu vms siduma ning mina oma parima sõbrannaga lasime lihtsalt jalga, kui ta neid paelu sidus😀

Ja veel meenub see, kuidas meil alevikus sõitis piimaauto ringi, millel oli taga see kast, kuhu kõik lapsed end istuma sättisid – ehk siis saime kogu ringi kaasa sõita, kui see naine teistele piima viis. Hiljem keelas politsei sellise liiklemise ära, et terve lastekari selles kastis istus.

3.  Milline on ideaalne hommik?

Ideaalseid hommikuid pole olemas, sest ma pole üldse hommikuinimene. Kui just vajadust pole, siis ma enne kella 13.00 ei ärka. Ma olen ju nagunii ööinimene, seega juhtub väga harva, et ma enne kella 02.00 magama läheksin, tavaliselt ikka 03.00 või 04.00 hommikul. Seega on ka loogiline, miks ma hommikuti ei taha ärgata.

4. Mida kirjeldaksid kui kõige raskemat aega oma elus?

No pärast ema surma oligi. Mitte isegi kohe, vaid umbes pool aastat hiljem, sest alles siis hakkas see täielikult kohale jõudma, et nüüd ongi niimoodi.

5. Milline on sinu jaoks täiuslik suhe?

Päris raske küsimus, sest mul pole ju mitte ühtegi sellist olnudki. Ideaalis oleks see selline, kus on teineteise mõistmine, usaldus, armastus, puudub armukadedus. Väga oluline on ka see, et sa saaksid selle inimesega end täiesti vabalt tunda.

6. Mis on asi, mida sa veel ei oska, kuid tahaksid osata?

No neid asju on ka palju, aga tahaksin osata inimesi rohkem mõista ning neist aru saada. Mõnikord ma ei ole väga suure empaatiavõimega inimene.

7. Mis on sinu elu suurim unistus, mida tahad tõeks teha?

Elu suurima unistuse ma juba tegin teoks – see oli Mehhiko. Eks neid ole veel, aga küll aeg näitab🙂

8. On sul foobiaid? Kui jah, siis milliseid?

Kas just foobiaid, aga ma kardan kõrgust. Ning ämblikke kardan ka. Ning kardan, et koer võib mind hammustada, nii et kui lahtiseid koeri tänaval näen, siis hakkavad judinad jooksma küll. Samuti kardan, et lähedaste inimestega võib midagi juhtuda, see viimane pole nüüd nii suur hirm, et ma sellele kogu aeg mõtleksin, kuid siiski.

9. Kuidas suhtud noortesse emadesse?

Mis vanuses on noor ema? Suhtun üldiselt hästi, sest iga inimene teab ise, millal lapsevanemaks saada. Kuid päris jama on olukord siis, kui juba 14-neselt hakatakse sigima ja 18-neselt ollakse juba mitme lapse vanemad. 14-neselt võiks kodus nukkudega mängida, mitte kodu mängida.

10. Lemmikloomi on? Millised?

Ei ole, ma ei ole väga suur loomasõber. Väiksena olid kassid.

11. Kannad sa hetkel mõnda parfüümi?

Ei.

12. Mida sa tulevikust teada tahaks?

Kas enda tulevikust või üldiselt? Üldiselt tahaks teada, et kui hulluks see nutimaailm veel läheb… Nukker on mõelda, et tänapäeva lastel ei ole mitte kunagi sellist lapsepõlve, mis meil veel oli, vaid nüüd ongi ainult mingid iphoned, tahvelarvutid ja sada muu jama.

13. Kogud sa midagi?

Kunagi kogusin telefonikaarte ja seebikamaterjale😀 Need on mul veel alles, Tartus seisvad megapaksu rohelise kausta vahel.

14. Mis sul seljas on?

Kodukleit.

15. Kas sul on neete/augustusi?

Ainult kõrvaaugud. Ma olen vanamoodne inimene ning mulle ei meeldi mingisugused muud kohad, kuhu endale neete saaks panna. Kuid kõrvarõngastega on see asi, et mul peavad alati mingid kõrvarõngad kõrvas olema, sest muidu ma tunnen end kui alasti. Suuri kannan enamasti peol või saates, aga igapäevaselt on mul mitu paari kõrvarõngaid, mida ma kannangi kogu aeg – ka magades. Ja ma satun paanikasse, kui hommikul ärgates peaks üks olema kuhugi ära kadunud. Ilma kõrvarõngasteta ei ole ma mitte iial, kui just tõesti ülim vajadus pole.

16. Tähtkuju?

Kaljukits.

17. Kui kaua võtab sul aega enda korda tegemine hommikul?

Vähe. Vabal ajal ma silkan nagunii kogu aeg ilma meigita.

18. Viimane kord, kui tegid kellelegi musi?

Eile hommikul.

19. Mida ütleb viimane sõnum, mis sulle saadeti?

Mul oli ka nii imelik magada! Oleksin pigem ikka sinu kaisus tahtnud olla!

20. On sul hüüdnimesid?

Jah, pere jaoks olen ma alati Jannu. Kui mu õed või isa peaksid mind Jaanikaks kutsuma, siis on asjad väga tõsised😀 Sõbrannade jaoks olen tihti Jansa ja mõned kutsuvad perekonnanime järgi ka. Paanika on ka kohati väga levinud😀

21. Kui sa võidaksid loteriiga, mis sa esimese asjana ostaksid?

Olenevalt summast, aga kui suur summa, siis teeks oma järgmise suure unistuse teoks🙂

22. Kus ja kuidas sa oma mehega tuttavaks said?

Mis mehega?😀 Pole oma meest.

23. Midagi, milles sa oled väga halb.

Joonistamine, laulmine. Mind ei saaks vist isegi väevõimuga ja täiesti purjus peaga karaoket laulma😀

24. Kas sul on või tahaksid sa tätoveeringuid? Mis ja kus?

Ei ole ning ei taha ka. Teiste inimeste puhul need mind ei häiri, aga endale ei taha.

25. Lemmikaastaaeg ja miks?

Kindlasti kevad, sest siis pole veel nii palav nagu suvel. Mulle palavad ilmad ei meeldi. Mu lemmikaeg aastas on kuskil mai-juuni algus, kui ilmad on juba piisavalt soojad, aga pole veel nii palav.

26. Kas oled kelleltki oma nime pärinud?

Ei, aga mulle taheti nimeks panna Kristel. Ma olen väga õnnelik, et ikka Jaanika pandi.

27. Kas sul on lapsi?

Ei.

28. Kui oleksid keegi teine inimene, kas oleksid siis iseenda sõber?

Enamasti ikka, sest oma sõprade jaoks olen ma alati olemas. Siis vbl ei oleks iseenda sõber, kui mul paha tuju on, sest siis ma olen väga emotsionaalne ning teen sääsest elevandi. Sellistel puhkudel kõik mu sõbrad juba teavad, et reageerin jälle üle😀

29. Mis on esimene asi, mida märkad inimeste juures?

Sõbralikkust ja avatud olekut. Mulle meeldivad inimesed, kellega tekib suhtlemisel kohe klapp.

30. Mis värvi on su silmad?

Helepruunid. Mõned küll väidavad, et rohelised, aga tegelikult on helepruunid.

31. Suvi või talv?

Kui tõesti just peab nende kahe vahel valima, siis pigem suvi. Tegelikult ei meeldi kumbki. Kogu aeg võiks kevad olla😀

32. Arvuti või televiisor?

Arvuti. Pole eriline televiisori vaataja.

33. Kus oled sündinud?

Tartu sünnitusmajas.

34. Mida tavaliselt hommikul sööd?

Ma ei söö enamasti hommikuti. Ka siis ei söö, kui ma hommikul pean vara ärkama.

24 thoughts on “Küsimused-vastused

  1. 18. Viimane kord, kui tegid kellelegi musi?

    Eile hommikul.

    19. Mida ütleb viimane sõnum, mis sulle saadeti?

    Mul oli ka nii imelik magada! Oleksin pigem ikka sinu kaisus tahtnud olla!

    Ühesõnaga, püksikumm on endiselt lõtv?

  2. No seksisuhe on ka ikkagi suhtetüüp ju… Kui magad järjepidevalt mingi kindla tüübiga (no ma eeldan, et mingi üheöösuhe ei saada sõnumit, et tahaks jälle kaissu), siis on see ju seksiSUHE, või mis? Ei usu, et sa korduvalt kogemata ühe tüübi otsa satud (pun intended), see on ikkagi ju süsteem ja seda saab suhtetüübiks nimetada.

    • Muide, boheemlastibid from tartu nimetavad korduvkeppi hea tuttavaga boonustega sõpruseks, siis on hea mainida järgmisele potensiaalsele kepihuvilisele, et kle tead ma olen täitsa vallaline, ma ei ole suhtes. Neil näib see toimivat – hundid söönud, lambad rahuldatud.

      • Ja tore, et sa Pille-Riin, mind järjepidevalt regionaalhaiglast lugemas käid🙂 Ju siis ikka “litsi” tegemised meeldivad😉

      • Hah, hakkas huvi pakkuma, mida sa veel kommenteerinud oled, Pille-Riin🙂 Ja ei tea, kas teie regionaalhaigla IP-aadressilt käib mitu lugejat siin lugemas või on sul mingi häire, et kord kiidad taevani ja siis laidad maapõhja😀 Need arstid pididki ju kõige suurema häirega ise olema.

  3. IP aadressiga selline asi ei ole, et need muutuvad koguaeg? Mallukas jauras ka, et mõned inimesed kiidavad ja siis sõimavad, siis tuli kommentaarides välja, et aadressid muutuvad koguaeg.. Ma sellepärast ertiti kommenteerida ei julgegi, sest kardan, et näitab, et olen midagi halvasti öelnud, kuigi ei ole.😀

    • Vist muutuvad jah, kuigi Pilleka puhul on ta enamasti seda sama nime ka kasutanud (ja sama e-maili aadressi). Seega kui IP-aadressid ka muutuvad, siis nimi ega meil ei jääks ju ometi samaks😀 Mõned kommentaarid olid teiste nimedega ka, aga samalt IP-aadressilt, vbl need olid siis need kommentaarid, kus IP-aadress oli muutunud. Ei kujuta ette tõesti.

  4. Võib-olla oled päris kena tüdruk tegelikult (kuigi ma ei ole ühtegi head pilti sinust veel näinud, aga ilu on vaataja silmades), aga miks su päisepildid ALATI (st. see korra kuus või kahe kuu jooksul, kui ma siia satun) nii halva kvaliteediga peavad olema? Praegune on ju nt täiesti udune ja teeb su enda ka väga inetuks.

    Sorri, et su suvalise postituse alla seda kommenteerin, aga ma olen seda lihtsalt nii mitu korda mõelnud ja tahtsin lõpuks välja öelda.

    No harm feelings, sest nagu ma ütlesin, siis ilu on vaataja silmades, pildi kvaliteet aga ma arvan, et kõigi meelest antud juhul näiteks VÄGA halb ja suisa valus vaadata.

    Väikesed asjad, eks.

    • Mulle see pilt meeldib ja nagu mu lugejad teavad, ei ole mind iial kottinud, mida keegi teine arvab🙂 Udune on tõesti veits, tunnistan, aga mis siis. Nii et mõttetu on tulla jälle seda sama rääkima, sest mina muudan neid pilte ainult siis, kui tahan. Hetkel ei taha.

      • No hard feelings* oli see lause, mis ma kirjutada tahtsin, aga muidu jah, ega ma otseselt ei tahtnudki, et sind kotiks ja et sa jookseksid kohe päist vahetama ja ette-taha vabandama või mida iganes. Kaudselt ka ei tahtnud, et sa nii teeksid. Tahtsin lihtsalt avaldada oma arvamust selle kohta.

  5. Äkki need košmaarsed pildid on taotlus omaette. See on siiani vist isegi kõige jubedam pilt, mis sul on siin kunagi olnud. Suva taust, viltu, täiesti udune – kuidas see saaks kedagi kaunistada? Seda maitselagedat sigrimigri turult saadud kleiti pole vist mõtet kritiseerida, tausta vaadates on mingi lootus, et see on suvaline kodukalts. Ja ometi sa ei ole ju tegelikult kole.

    • Esiteks pole see kleit turult. Ja teiseks, Merr, tee endale blogi ja pane sinna stuudios tehtud pildid, palun väga, keegi ei keela ju🙂

  6. Ega see turg ei olnudki halvasti mõeldud. See oli lihtsalt pakkumine, sest seal on sellised neoonvärvides, kirjud, sädelevad ja muidu röökivad nartsud.

    Said vist veidi valesti aru. Ka kodus on võimalik teha enamvähem kena pilt, tänapäeval isegi telefoniga. Antud pilt on lihtsalt nii udune, et pea hakkab kumisema🙂 No lihtsalt selgelt ebaõnnestunud pilt ja seetõttu ongi veider vaadata, et keegi sellise pildi esile tõstab.

Lisa kommentaar

