Lugu sellest, kuidas Lummikest Printsessi vanaemaks peetakse…

Ma kunagi mõtlesin, et kuidas on üldse võimalik oma eksidega sõpradeks jääda. Sest noh – Egoga läksime me ju niimoodi lahku, et sellist draamat polnud mul ei varem olnud ega ka hiljem tulnud (ptüi-ptüi). Kuid mina ise saan ju ka Esimese ja Romantikuga jumala normaalselt läbi. Me pole küll sellised sõbrad, kes kohvikus väga chillimas käiks, aga vahel Facebookis ikka suhtleme ning sünnipäevadel helistame vms. Romantik on näiteks veendumusel, et talle meeldivad natuke hullumeelsed naised, aga mina olevat nüüd nii igavaks muutunud, et lausa häbi mõeldagi😀 Millegipärast inimesed alati eeldavad, et kui ma just 40-kraadise palavikuga voodis pole, siis ma seksin. Või vähemalt mõtlen seksile. Või mõtlen meestest (just nimelt mitmuses, eksole! :D), kellega ma varsti seksin. Ja kui ma siis jutu sujuvalt mujale viin ning ütlen, et meestest ega seksist ei mõtle, siis arvatakse, et mul on palavik. Aga palavikku pole, väga hea on olla🙂 Aga eks eksid arvavad end alati väga hästi teadvat, kuidas Printsess teatud olukordades käituks. Ilma nüansse arvestamata.

Kuid päevanali on ikka see, et Lummikest mu vanaemaks mingites ringkondades peetakse😀 Kui ma Manjana blogist seda lugesin, siis sain hea kõhutäie naerda.

Miks on vahel nii, et sa ootad midagi nii-nii palju, et sa sellele lakkamatult mõtled? Ei räägi seksist jällegi. Millal see homme ometi kätte jõuab? Saaks vaid aja kiiremini tööle panna!🙂

8 thoughts on “Lugu sellest, kuidas Lummikest Printsessi vanaemaks peetakse…

  1. Lummike kunagi ise ütles, et talle meeldib Printsessi blogi ja ta tahaks samamoodi oma seksikogemusi jagada😛 Vaimne vanaema siis nagu…
    B.

  2. aga kas see oli ikka lugu sellest, kuidas Lummikest Sinu vanaemaks peetakse? pigem nagu lause.😀

    • “Lugu sellest…” on Printsessi lugu, milles ta ei väidagi, et see vanaemaks pidamine oleks olnud lugu. Lihtsalt tema pealkirjastiil.

  3. Noneh seda pealkirja saab tōlgendada ka, et
    Lummikest / nummikest Printsessikest peetakse vanaemaks!
    kuigi meie Printsessat on vōimatu veel vanaemaks pidada🙂

Lisa kommentaar

