Kaks täiesti erinevat Printsessi

Oma lühikese eluea jooksul olen ma märganud, et ka meestega suhtlemisel on minus kaks täiesti erinevat Jaanikat. See kõige tüüpilisem on selline natuke flirtiv, mitte eriti tagasihoidlik ning selline chill. Kui mees mulle füüsiliselt ja pigem ainult seksuaalselt sümpatiseerib, siis ma võin temaga väga palju sellist flirtivat teksti ajada, sest see on lihtsalt lõbus (kui ta mulle üldse ei sümpatiseeri, siis ei tee ma seda ka). See on kohati selline tore adrenaliin, pilgumängud, flirtivad laused jne. Ja selle tõttu ehk ongi mõned mehed veendunud olnud, et ma ei ole eriti tagasihoidlik neiu. Nendega tõesti ei ole, sest nad küll võivad mulle meeldida, aga pigem väga pinnapealselt – ja adrenaliinipakkuvalt.

Ja siis on see teine Jaanika. See teine Jaanika muutub maailma kõige häbelikumaks neiuks, kui mõni noormees talle tõeliselt meeldib. Et mitte see meeldimine et oh sa krt, see tüüp näeb nii seksikas välja, vaid ikka tõsisem meeldimine. Sellisel juhul ei käitu ma väljakutsuvalt, mõtlen alati, et appi, miks ma nii palju räägin, miks ma nüüd seda ütlesin, miks ma oma kiiksud kohe letti ladusin. Ja kui juhtub, et ma peaksin selle meeldiva noormehega veel kuhugi sööma minema, siis tavaliselt olen ma nii pabinas, et ma lihtsalt ei suuda iial oma toitu lõpetada, sest ma kardan, et kohe lendab raudselt midagi sülle, tomatimahl vms läheb ümber jne. Ning ma siis enda arust täiega üritan mitte seda noormeest vahtida ning mitte nii palju naeratada, sest muidu võib mulje jääda, et ma olen mingi friik😀 Ja tihti võib ka juhtuda sellisel juhul nii, et ma avastan, et ma olen pool tundi lakkamatult rääkinud, ilma et ma oleksin noormehel lasknud sõnagi lausuda ning kui ma seda taipan, siis mul hakkab nii piinlik ning ma olen kindel, et see noormees lihtsalt kohe laseb jalga.

Vahel on elus ju tulnud ka seda ette, et mingi noormehega sa suhtled enne nägemist pikemalt ja sa ei oska seda isegi seletada, aga tundub, et ta meeldib sulle. Kuna tavaliselt ma enne esimest kohtumist ei oska noormeestest suurt midagi arvata, siis ei tule sellist asja eriti ette. Ja sellisel juhul võib juhtuda lausa nii, et mina vana sarideitija, hellan päev enne seda kohtumist sõbrannale ja hakkan talle muret kurtma, et kle, mul on veits hirm, millepeale sõbranna muidugi naerma hakkab ja ütleb, et Jaanika, sinu jaoks ei ole see ju uus asi, sa oled umbes miljon korda meestega kokku saanud ju. Ja siis ma adun ise ka, et ega ma esimest korda niimoodi meestega kokku ei saa. Kuid kuna selliseid olukordi juhtub väga harva, et ma enne kellegi nägemist niimoodi pabinasse võin minna, siis minu jaoks on see siiski uudne kogemus.

Ja kui peakski juhtuma, et mingi noormees mulle ikka tõsiselt meeldima hakkab, siis ma olen nagu tõeline looduskatastroof – söögiisu pole, olen hullult hajameelne, kogu aeg on mingi veider naeratus näol, iga telefonikõne või smsi peale hakkab süda kloppima, et ehk on helistajaks või sõnumineerijaks tema – ja kui see peakski nii olema, et ta helistab, siis enne kõnele vastamist ma kordan endale: “Jaanika, rahune maha, rahune maha, rahune maha!”😀

Ja kui veel peaks juhtuma, et see konkreetne noormees sind kallistab või kohvikus istudes käe sulle ümber paneb, siis on mul selline tunne, et ma ausõna suren kohe ära, sest raudselt ta tajub, et ma kohe punastan end lolliks ning süda taob täiega. Minu jaoks sellised kallistamised vms ei tähenda enamasti suurt midagi, aga kui noormees peaks mulle väga meeldima, siis on see minu jaoks nii suur asi. Või siis lihtsalt teineteise käte puudutamine – kui ma olen lihtsalt mingi kena noormehega söömas, kellega on küll tore, aga kes mulle nii hullult ei meeldi, siis see asi ei jää mulle meeldegi. Aga kui see mees mulle tõesti meeldib, siis on see minu jaoks nii eriline hetk.

Tavaliselt viskan oma kiiksud kähku letti ning mul on suva. Kui ma aga näiteks meeldivale noormehele räägin, et tead, ma kodus siputan ühe nööriga, kui ma arvutis olen või loen ning sellel peab üheksa või kümme sõlme olema ning ma kutsun seda nööri siputajaks, siis ma kohe taipan, et appi, Jaanika, mida sa teed, et sa ikka ei suuda kunagi vait olla😀 Või et ma pean alati äratuskella viis korda kontrollima, kui ma selle moblal olen pannud, sest ma lihtsalt pean seda tegema, ühest korrast ei piisa. Ja tule taivas appi selle eest, kui ma jälle juhtun seda noormeest jõllama ning lõpuks pean lihtsalt pilgu ära keerama (mis ongi naljakas, sest tavaliselt ma suudan pilgumängu teha), sest ma hakkan nii naeratama, et ma ei oska enam lihtsalt olla. Või hakkan punastama ka veel.

Nii veider ongi tegelikult võrrelda neid kahte Jaanikat, sest nad ongi nagu kaks täiesti erinevat inimest. Kuna seda viimast tuleb kõvasti harvem ette, sest enamasti ma häbelikkusega just silma ei paista. Nende meeste puhul jah ei paista, kes mulle seksuaalselt väga meeldivad, aga kui keegi peaks tõeliselt meeldima, siis… olen ma kobakäpp-närveldaja-häbelik-tagasihoidlik kuubis.

14 thoughts on “Kaks täiesti erinevat Printsessi

  1. Aga mida tähendab seksuaalne sümpatiseerimine vōi seksuaalne meeldimine. Mille järgi sa hindad seda esimesel kohtumisel?

    • See on raske küsimus. Noh… eks mõnega ongi pigem selline ainult füüsiline keemia, sellest saab aru, ilma et peaks midagi füüsilist üldse tegema. Ja siis see lähebki ainult selle seksuaalse meeldimise alla ( a la vbl juba enne kohtumistki pigem sellele keskendunud). Teine noormees on selline, kes võib tõeliselt meeldima hakata, tema puhul ongi siis nii, nagu kirjeldasin. Sellest lihtsalt saab aru, mina vähemalt saan.

  2. Kas see on tõesti sinu meelest midagi märkimisväärset?
    Kõigil on nii. Kui on pohui, siis on pohui, kui on oluline, siis on oluline. Täiesti default inimemotsioon.

    Et sina alles OMAvanuliselt sellele äratundmisele on ikka jõhkralt kurblik. Mõistlikud inimesed läbivad sama faasi nii kolme-neljateistaastastena (aga noh, eks sina olid selajal liiga hõivatud põõsastes hooramisega.
    Tõestab ainult seda, et kõrge (tühi)enesehinnanguga naised on täpselt nii lollid kui maailm neid kohtleb ja see on veel jõhkramalt kurblikum. Vau.

    • Jumal küll, ma olen seda alati teadnud, kuidas ma siis käitun, kui mees tõsiselt mulle meeldib. Ma pigem võrdlesingi seda, kuidas ma siis käitun, kui mees mulle tõsiselt meeldib ja siis, kui ta mulle lihtsalt seksuaalelt meeldib.

  3. aga. kui nüüd olulisest rääkida, siis….
    ammu veidi viskab juba üle see, et kui avad blogi siis esimesena kargab suurelt ette see “odavamaiguline” tissivahe ja fakingSEINAKONTAKT jms ja iga jumala kord, rsk, ma olen sunnitud seda jõllitama mingi hetk ja siis pean kiiresti tekstini kerima, et see piinav pilt võimalikult ruttu silme eest ära saada, sest, saage aru, ma ei taha seda näha!
    mu nägemismeel vajab puhkust?🙂
    ja ära unistagi, et ma siit kaon😉

    • No siis pole muud teha, kui kannatada, kui siit kaduda ei taha🙂 Mina vahetan oma päise pilti ainult siis, kui ise tahan, minu pärast võid pimedaks ka jääda. Hetkel ei taha🙂

  4. Jaanika, ma pole alati nõus sellega mida sa kirjutad, aga sinu blogi mulle meeldib, sest sa oled kõige kõigutamatum blogija, keda ma tean. Mõni minestab ära kui keegi talle midagi halvasti ütleb, aga sina selline pole. Jätka samas vaimus😉

  5. VAUU! Nagu ise oleks selle jutu kirjutaud. Poleks ise suutnud paremini kirjeldada. Eriti meeldis mulle see koht: “Vahel on elus ju tulnud ka seda ette, et mingi noormehega sa suhtled enne nägemist pikemalt ja sa ei oska seda isegi seletada, aga tundub, et ta meeldib sulle.”.
    Jaanika, tundub, et Sa oled oma elus praegu väga õnnelikus kohas. Aitäh, et oma lugejatega seda jagad🙂

  6. AGA kas sul üldse on kunagi nii onud, et kui sulle keegi nii väga meeldib, nagu sa siin kirjeldad, et siis samal ajal meeldid sina ka tüübile vähemalt sama palju?

    • Ikka on🙂 Kuid Murphy on ikka niimoodi, et kas mina meeldin noormehele nii palju ja tema ei meeldi üldse või siis vastupidi🙂

  7. Lugesin su selle jutu läbi ja ma ei ole kül mingi arst, ega psühhiaater kuid tundub et sul on kaks hinge mis on ühes kehas lõksus. See on inimese puhul üsna tavaline, kuid on ka olukordi kus asi läheb ohtlikuks
    On ka juhtumeid kus inimene sooritanud kuriteo aga päris inimene on olnud kusagil mujal. võta sa kinni kes see õige on. Kuid sinu puhul on see asi väga kaugel. Sa pead peegli eest ära otsutama kas jätta oma peegelpilt sinna kus kurat või oled naine kahes elemendis🙂

  8. Oh te püha lihtsameelsed – tütarlaps kirjeldab siin ju armumise algfaasi! Mingeid kahte erinevat Maarikat ei ole olemas. On üks, aga ta tema olemus vastavalt muutub ajas ja olukorras.
    See, et inmene muutub nagu siin kirjeldatud on täiesti tavaline nähtus kui vastassugupoolest keegi VÄGA meeldima hakkab. Teine asi on hullumeelne fänlus – nutvatest ja minestavatest fännidest on ehk paljud midagi kuulnud/näinud? (siinkohal on see muidugi täiesti erinev teema:))
    Aga see tunne, et keegi väga meeldib ja sa oled selle mōju all ja käitud teistmoodi kui tavaliselt, see on kuradima mōnus tunne🙂
    Kena tulevast kevadet!

Lisa kommentaar

