Lugu sellest, kuidas Printsess endast noorema mehega väljas käis… (ja enam iial seda ei tee!)

Nagu ma olen alati arvanud, siis kui juba esimene kord kohtamine üle lasta, siis pole ka mõtet teisel katsel proovida. Nimelt ma eelmisel laupäeval pidin endast natuke noorema mehega kokku saama (seesama, kellega ma telefonis eksamitest rääkisin), aga kuna ma olin reede õhtul Esimesega päris kaua veinitanud, siis ma lihtsalt ei viitsinud. Talle ma niimoodi ütlesingi, et vot, jaksu ei ole. Ega ei olnud ka. Ta pakkus pühapäeva, aga ka siis ma teadsin, et ma nagunii ei viitsi, seega keeldusin😀

Nädala alguses me siis suhtlesime ja ta hellas ning saatis sõnumeid. Ma küll mitu korda ei vastanud telefonile, sest ma magasin (ja kuna mul on kaootiline unerežiim, siis ma võin väga kummalisel ajal magada :D). Kuigi mul on telefon alati hääle peal ja oluliste inimeste jaoks olen ma ka olemas, aga teiste jaoks mitte.

No lõpuks ma siis mõtlesin, et fain, peaks ikka omavanuste noormeestega ka tegemist tegema ning olin kohtumisega nõus (sest telefonivestlused olid väga okeid – ja mulle meeldivad mehed, kes oskavad väga hästi kirjutada, tema oskas – seda ma teadsin juba Flirticu ajast). Nii et eile me siis nägimegi.

Noormees ise oli… noor😀 Ja nägi välja nagu 20, ausalt ka😀 Ma olin küll pilte vaadanud, aga seal ta ei tundunud nii noor. Tõi mulle martsipani, mis iseenesest on ju armas žest. Ja suhteliselt jutukas ka, kuigi minul millegipärast hakkas päris ruttu igav. Ju ma olen harjunud lihtsalt teistsugustel teemadel rääkima kui mingid eksamid ja muud värgid.

Läksime siis sööma. Ja enne, kui me üldse jõudsime midagi tellida, mainis noormees: “Maksame siis eraldi.” Hmm… Ma olen mitu korda küll kirjutanud, et mind ilmselt ei häiriks noormehed, kelle puhul ma esimesel kohtumisel peaksin ise maksma, kuid asja iva on ju selles, et ma pole seda mitte kunagi pidanud tegema (olgu, valetan, kogu mu deitide pagasi juures vast paar korda on elu jooksul ette tulnud, aga seda ka siis, kui ma ise olen tungival nõudmisel peale käinud). Et isegi, kui ma hakkan oma rahakotti välja otsima, siis ei ole noormehed mul lasknud ise maksta. Ja ma ütlen ausalt, et ega ma väga vaidlema ka ei hakka, sest ma ei ole see feminist, kes arvab, et kõik peab täpselt sendi pealt pooleks tegema. Asi pole selles, et ma ei suudaks seda kinni maksta, vaid džentelmenlikus käitumises.

Ja eriti veider selle asja juures oli ju see, et ta mainis seda enne toitude tellimist😀 Ei, ma ei läinud välja ei õpilase ega ka töötu üliõpilasega, vaid täiesti töötava noormehega.

“Ma olen küll harjunud natuke teistmoodi,” ütlesin ma kõva häälega. Ja päris sellise ülbe tooniga ka. Noormees mainis, et tal on niimoodi kombeks, et esimesel kohtumisel maksavad kõik enda eest. Ja mina oma peas mõtlesin, et mul on kombeks käia väljas noormeestega, kes ei lase mul enda eest maksta. Ja siis ma mõtlesin, et miks see mind nii kohutavalt häirib… Ei, mul ei olnud kahju sellest rahast, sest see polnud nagunii suur summa, aga ma sain aru, et see suhtumine ei meeldi mulle.

No igal juhul… Kuna me juba seal olime, siis ma mõtlesin, et ehk olen liiga pealiskaudne. Et siiani ei osanud ma ju temast suurt midagi arvata.

Kuid edasine ei läinud ka paremaks. Ju kuigi ma peas mõtlesin, et ma ei tohiks ju sellise asja pärast mehest arvamust kujundada, siis tegelikult sain aru, et no kammoon – ma olen ju harjunud teistmoodi😀 Ja nii ongi. See ei tee minust bitchi, kui ma eeldan, et esimesel kohtumisel maksab noormees minu eest (ka sellisel juhul, kui ma pakun välja, et ma võin seda ise teha). Kusjuures kunagi ma arvasin vist isegi teistmoodi, aga vahepeal on aeg mind muutnud. Või ehk oli pigem asi selles, et ma polnud selliste meestega kokku puutunud, kes niimoodi reaalselt käituksid😀

Mingil hetkel tüüp mainis, et ma näen väga hea välja. No rääkisime veel veidike ja siis hakkasime ära minema, sest ma pidin nagunii saatesse edasi minema. Ja saate aru – siis ta eeldas, et ma peaksin teda veits saatma. Nagu tegelt? Ma ütlesin, et ei, jääb ära ning tõmbasin nii kiiresti leebet, kui jalad võtsid – samal ajal kõrvus kostumas temapoolne ütlus, et näeme veel. Võite vist kolm korda arvata, et ega ikka ei näe küll😀

Ma ei lähe enam iial endast nooremate meestega välja, ausõna😀

41 thoughts on “Lugu sellest, kuidas Printsess endast noorema mehega väljas käis… (ja enam iial seda ei tee!)

  1. Lapsuke, ära nüüd kõik endast nooremaid mehi ka ühte patta pane. See konkreetne noormees juhtus lihtsalt möku olema.
    Selles suhtes on Sul küll vist õigus, et kui esimesel kohtamisel juba paha tunne on, ega sellest vist enam asja ei saa. Aga vanus ei ole see, mis mehe headust või viletsust määraks. Ma ausalt tean, millest räägin, mul on 4 aastat noorem abikaasa (ja peaaegu 14 aastat koos), ühel sõbrannal lausa 7 aastat noorem ja nad on väga õnnelikud. Õige inimene on lihtsalt nii tore, et vanus ja muud parameetrid ei mängi mingit olulist rolli.

    • Eks see õige muidugi ole🙂 Ja kui noormees oleks ikka sümpatiseerinud, siis oleks sellest eraldi maksmisest ka ilmselt mööda vaadanud.

  2. Mul oli deit ühe kutiga, kes oli ilge kooner. Leppisime kokku, et vaatame minu pool filme, tema ostab snäkid ja minu poolt on siis koht. Vaatasime filmi, küsisin kas ta võib mulle juua kallata…vastas “Noh, eks ma võin siis Sulle OMA raha eest jooki kallata”. Kuna kutt mulle enam-vähem siiski meeldis, läksime järgmine deit kinno. Kassas ei hakanud ta oma rahakottigi välja võtma, ütlesin, et ma maksan siis praegu ise, lootuses, et pärast teeme tasaarveldust vms…YEAH RIGHT!
    Samuti ei teadnud ta midagi elementaarsest viisakusest ja oli üldse tropp😀

    • Leenu, sellised mehed tuleks viisakuskoolitusele saata😀 Oot, kas ma saan õigesti aru, et sa maksid tema eest ka? Siin maailmas on ikka igasuguseid troppe. Sellised koonrid ajavad suht närvi, parem on nendega mitte tegemist teha!

      • Maksin tõesti tema eest😀 Siiani ei suuda uskuda, et kuidas lasin sellisel asjal juhtuda.

  3. Antud noormees vast tõesti ei olnud päris see aga naljakas on lugeda, kuidas sa ise arvad, et ainult 10 aastat vanemad mehed on sinu tasemel – arvestades seda, et sa ise oled blogi põhjal küll veel paras pubekas. Muidugi vanus ei määra midagi ja tundub, et oled suutnud leida üles need endast vanemad mehed, kes ongi sellised kompleksides ja muidu saamatud tossikesed. (Terminaator, Salapärane jms) Noh sellised, keda ükski samas vanuses olev eneseväärikusega naine ei vaataks.

    Aga ära kanna neid 20+ vanuses noormehi nüüd päris maha kah. On olemas väga tublisid, asjalikke ning kordades mehisemaid tegelasi kui need 10 aastat vanemad kelgunöörid, kellega siiani oled sebinud. Flirticust sa ilmselgelt neid ei leia, sest ma räägin meestest, kes toimivad ka päris elus mitte max tase ei ole kusagil netis kümnetele sinisilmsetele imalat ila ajada. Võta sõbranna ja minge välja ja suhelge inimestega. Mitte klubisse, mitte mingisse kuradi maakaid täis pubisse või Tallinna Bermuudasse – minge mõnda korralikku kohta, kus on inimesed, kes on elus ka kusagile jõudnud. Tänapäeva kahekümnendates meeste seas on vägagi tasemel eksemplare. Maailm on valla, inimesed on reisinud, õppinud parimates ülikoolides üle terve ilma ja edukaid start-up firmasid tuleb nagu seeni pärast vihma. Ära lihtsalt suhtle mingite luuseritega.

    *maakate all pean silmas mentaalselt maakaid ehk siis lolle ja labaseid

    • See, kellega ma nüüd deidil käisin, oli psühholoogiat õppinud, kuid ei töötanud selles vallas (baka oli psühholoogias). Nii et loll ta kindlasti ei olnud, aga jah – seal oli määravaks muud asjaolud.

      No ma ei tea… See 40-aastane tüüp, kellega ma siin suhtlesin, oli edukas ärimees (see tüüp, kelle puhul vanus sai siiski määravaks faktiks ja selle tõttu ma siiski otsustasin temaga enam mitte suhelda). Ja Insener on… insener (temaga suhtlen ka ikka). Nii et ma nüüd küll ei saa öelda, et Flirticust ainult jobud tulevad. Aga eks see ole igaühe enda asi, kuidas ta maailma näeb – kui mina olen sinu arvates mõttemaailmalt veel mõttetu pubekas, siis mina jällegi ei mõista neid “geeniuseid”, kes arvavad, et internetis leiab ainult tohlakaid. Leiab igasuguseid🙂

      • Oh isver, vot sellised mõtteavaldused panevadki pead vangutama. Ülikooliharidus ei tee nüüd kellestki intelligenti. Ma tean ikka erakordselt lolle tegelasi, kes on suutnud endale isegi magistrikese kätte rabeleda. Lollil peab ainult veidi järjekindlust jaguma. Suisa märkimisväärne tegelikult, et inimene suudab 5 aastat ülikoolis käia ja on endiselt kitsa silmaringiga jobu. TÜ hariduse devalveerumine on omaette suur teema, millesse pole praegu mõtet süveneda.

        Edukas ärimees on ka selline vägagi mitmeti mõistetav termin. Mõni Hiinast saasta telliv ja siis FB-s seda ebaseaduslikult edasi müüv tibin või Amway ohver on samuti oma jutu järgi edukas ärimies🙂 Antud inimest ma aga ei tunne ja ehk tõesti on tegu väga tubli ja eduka mehega.

        Muidugi võib internetis mõni pärl ikka leiduda. Erand kinnitab reeglit! Lihtsalt isiklikult ei viitsiks eales netis 999 jobuga chattida, et leida siis 1 normaalne inimene. Normaalsus on aga väga subjektiivne termin ja noh, siiamaani blogi põhjal su eelistusi/valikuid jms vaadates, siis vbla tõesti, sulle lihtsalt sellised sobivadki🙂 Peaasi, et inimesed ise õnnelikud on.

  4. Jaanika, selliste pärast nagu sina kes eeldab, et mees maksab ongi täiesti normaalne kui esimesel kohtumisel maksab igaüks ise enda eest. Ma olen nii paljudega kokku saanud ja tead kui sa ikka ise pead maksma aga sind on esmalt üle lastud või see kohtumine jääbki ainsaks või tibil ongi kombeks toituda sedasi, et käib kohtamas, siis polegi muud kui igaüks maksab ise. See on kige normaalsem kui veel seda kohe öeldakse ja seda ei pea ma imelikuks.

    Seda, et aga tänu sellele, et ta ei maksnud jäi see esimeseks ja viimaseks kohtumises, seda ma aga ei mõista. Sa nagu oleks püüdnud talle müüa oma aega aga jäid tasuta… kõlab nagu prostituut.

    Assumption is the mother of all fuckups. Miks peaks keegi üldse eeldama, et keegi teine tema eest maksab? Ok ma võin eeldada, et ma lähen oma parima sõbraga välja ja ma tean, et kui mul ei ole hetkel raha, siis ta maksab ära aga me oleme temaga tuttavad ka 28 aastat, ma saan selle ajapõhjal midagi juba eeldada aga esimese kohtumisega seda eeldada.

    Ja on ka mulle välja tehtud kinopilet popkorni ja asjaga (notäislaks) sest lihtsalt ununes rahakott maha ja see selgus siis kui pilet oli juba kassast küsitud… me käisime selle tüdrukuga veel palju kordi kinos ja söömas ja üldse väljas.

    Lühidalt, kooner ei ole mitte see kes arvab, et igaüks maksab enda eest vaid see kes arvab, et teine maksab tema eest.

    • Henry, jälle saad minust valesti aru. See nüüd küll pole ainuke põhjus, miks ma seda noormeest uuesti ei näe, muud tegurid ka lisaks. Kuid siiski jah, ma eeldan, et noormees esimesel kohtumisel maksab ja see kõlab kohe nagu prosituut? No kammoon, sa ise ka saad aru, millest sa räägid? Ja enamikele meestele üldse ei meeldigi see, kui hakkad ise pakkuma, et arve maksad. Mehed tahavad ka mehed olla! Ja minu meelest on see suht loogiline ka. See ei tee minust mingit bitchi. Ning ma ei räägi mingitest ulmelistest summadest, eksole. Naljakas on mõnede meeste arvamus, et selle järgi vaatame, kes on kullakaevaja ja kes mitte – hah, kullakaevajad otsivad hoopis teiste kaliibritega mehi, eksole.

      • Ma olen kokku puutunud sellistega kes tutvuvad ja saavad kokku, sest kodus tal süüa pole ja lapsega kodune, tööl ta ka ei käi. Tõsi, tallinnas ma selliseid pole kohanud aga kui ma tartus elasin, siis seal selliseid ikka jagus. Need tunsid kohe ära kui ta esimeseks kohtumiskohaks kohe mingi kohviku või pubi valis. Kui valis kokkusaamis koha mingi muu avaliku koha, siis need ei olnud sellised kes oleks üldse tahtnud kuskile väga sööma minna.

        Enamikele meestele meeldib just see kui ta saab öelda naisele, et “mina maksan” ja näeb, et naine ise pakub seda aga siis see pakkumine ära öelda.

      • Minu arvates esimesel kohtamisel ongi mõistlik minna kohvikusse, sest seal saab rääkida. Kui ma lähen kinno, siis ma vaatan ju filmi ning see pole minu jaoks hea variant. Jah, sellisel juhul küll, kui enne käiakse kohvikus ja siis minnakse kinno. Ma ei viitsi ausõna kellegi võõra kõrval kaks tundi lihtsalt passida ning siis filmi vaadata. Kohtumise mõte on teineteist paremini tundma õppida ning selleks on rääkimine. Vähemalt minu nägemuse järgi küll.

        No ma pakun ka enamasti, et ma ise maksan, aga ma sellest ju räägingi, et keegi ei lase seda iial teha😀

  5. See maksmise kirjeldamine ja sinupoolne reaktsioon pani mind samuti kulmu kergitama. Mul ei tuleks mõttessegi lasta suvalisel inimesel enda eest maksta või endale välja teha. See oleks NII alandav. Mul on küllalt raha enda eest maksta ja minu eest võivad maksta vaid väga kindlad inimesed või on tegu kuidagi erilise, teistmoodi olukorraga. Ja ei, ma ei ole mingi feminist. Eeldan, et mees aitab mulle mantli selga, avab ukse, kannab raskemaid asju jms elementaarne. Olles väljas oma mehega, siis pole vahet kumb maksab (rahakott on nagunii ühine) ning ma saan aru, et kui kohtan vana ja head sõpra üle pika pika aja ja ta soovib maksta mu klaasikese veini või lõunasöögi eest, siis muidugi ma ei hakka demonstratiivselt oma rahakotiga vehkima. Järgmine kord lähen mina leti äärde ja ostan lihtsalt talle ka dringi🙂 Aga eales ei laseks linnas mingil suvalisel võõral mehel enda eest maksta. Esiteks on see äärmiselt ebaturvaline ja teiseks ei soovi ma, et keegi võiks eeldada, et ma nüüd pean temaga suhtlema vms. Esimesel kohtingul on minu meelest vägagi okei, et kumbki maksab enda eest. Miks kuradi pärast peaks mees täiesti võõral tibil arved kinni taguma ?

    • Merr, minul on sügavalt pohhui, et mõni mees eeldab, et pärast seda, kui ta mu arve tasus, et siis ma peaksin temaga edasi suhtlema. Suhtlen siis, kui tahan, mitte sellepärast, et ta mu arve tasus.

      Ebaturvaline on see, kui sa kuskil klubis või pubis enda joogi üksinda jätad, mehel esimesel kohtamisel enda eest maksta lasta ei ole ebaturvaline.

      • See ongi tänapäeva naiste viga, arvavad, et nad on mehele midagi kohe võlgu, kui tüüp neile välja teeb. Ma saaks aru, kui me naaritsakasukast räägiksime.

      • Sul on täielik õigus su sügavale pohhuismile sellises olukorras, kuid väärikalt saad seda siiski teha vaid siis kui ise oma arve tasud. Vastasel juhul on see lihtsalt matslikkus. Teine inimene tasub su arve sellepärast, et ta soovib sinuga suhelda. Võttes vastu tasuta joogi või söögi annad sa talle märku, et ka sina oled huvitatud suhtlemisest. Muidugi sa võid ta ka pikalt saata aga see on minu arvates lihtsalt ülimalt ebaviisakas.

        Ebaturvaline on ka see kui sa võtad vastu joogi, mis ei ole täielikult sinu silme all valminud. Nt mees ostab sulle joogi ja toob selle ise lauda. Olles suvalises baaris/klubis, kus ma töötajaid ei tunne või muidu ei ole täielikult veendunud, siis alati jälgin, kes ja kuidas mu joogi valmistab ning alles siis tarbin seda. See ei ole paranoilisus vaid reaalsus. Eelmine aasta sattusin vanade sõpradega Tallinnas peole kolmapäeval. Valik ei ole just suur ja lõpetasime Bermuudas mingis kohutavas urkas, seal töötav neiu rääkis avameelselt, kuidas ta oli kolm korda juba jooksval aastal saanud joogi, kus oli midagi sees.

      • Seda ma tean jah, et ei tohi lasta võõral mehel endale jooki lauda tuua.

        Väärikusest on meil jällegi erinev arusaam, mina lihtsalt ei arva, et see oleks ebaviisakas, kui ma lasen noormehel enda eest esimesel kohtamisel arve tasuda. Ka sellisel juhul, kui me edasi ei peaks suhtlema.

        Kuid nende jookide osas nõustun sinuga, selles mõttes peab alati väga valvas olema. Ja pigem karta kui kahetseda, sest isegi kõige ingellikuma noormehe kavatsused võivad väga halvad olla😦

      • Henry, sulle ei meeldi mitte kunagi mu lähenemine mõnele asjale, ka sellisel juhul, kui sa ehk tegelikult arvad samamoodi, aga sa pead nagu nui neljaks mulle vastu vaidlema. Ei räägi praegusest situatsioonist küll.

      • Jaanika, see teema on jubaliiga vana teema… loe mõned postitused tagasi, kus ma olin sinuga täitsa nõus. See väide ei päde enam, et ma ei ole kunagi sinuga nõus isegi kui ma arvan nii nagu sina arvad.

      • Küsida võib ikka. Tegelikult oleme Printsessiga ühevanused ehk siis 25 aastat. Elame lihtsalt väga erinevat elu ja liigume väga erinevaid radu.

      • Jah, eks maailmas peabki erinevaid inimesi olema, muidu hakkaks meil siin igav ju, kui kõik oleksid ühe vitsaga löödud🙂

  6. Ma olen just selline, kes esimesel kohtingul tahab kindlasti enda eest maksta. Kui teenindaja küsib, et kokku või eraldi, ütlen kohe “eraldi”. Sest noh, esimene kohting on see, kus ma tahan kohe kindlasti enda eest maksta, noormehed, kellega olen käinud, on küll pakkunud, et maksavad ise, aga nii tunnen ma end paremini. Ma ei tea, kas see on kiiks, aga nii ta on.🙂 Mõnega neist olen veel välja läinud ja üldiselt on tegu olnud väga toredate inimestega. Samas üks kutt, kes tahtis kõike ise kinni maksta, oli ikka tõeline mats. Rääkis kohtingu ajal ainult enda rahast, nagu oleks ma seetõttu temaga välja läinud. Käitus väga veidralt ja sealt kohtingult põgenesin ma küll kiiresti.

    • Jah, need rahast rääkijad mulle ka ei meeldi. Ma ei vali kunagi mehi selle järgi, mis ametit vms nad peavad. Kui inimene on jobu, siis ta on jobu – ja pole vahet, palju tal raha on või mis ametit ta peab.

  7. *peahoid ja ägamine + mõned oiged*

    a) linnuke jälle kuhugi, olen pigem Westonsiga nõus. (Mul on selline märkmik, kuhu kõik üles tähendatud saab, plussid-miinused, värgid. Sealt siis arvutan hiljem oma psühhopaadi-indeksit või midagi.)
    b) Kallid nais-inimesed, kas te muidu saate aru, misasi on feminist? Sest Merr, kes veidi nagu normaalset juttu ajas, avaldas siin eespool arvamus, et “ma pole mingi feminist, lasen mehel endale ukse lahti teha jne”.
    Loll oled vä? Vasta jah või ei.

    • Ei.

      *Ei pidanud oluliseks hakata siia feminismi kui terminit lahti seletama, kuna sa siin ühest sõnast kinni haarasid, siis lihtsalt seletuseks : Antud kontekstis pidasin silmas seda ebapopulaarset feministi stereotüüpi, kelle puhul on tegemist sellise ekstreemse elukaga, kes hakkab röökima kui talle uks avatakse🙂 Olen täiesti teadlik, et üks ei välista teist ja mida tähendab feminism.

  8. Mul on ka selline komme, et esimesel kohtingul maksan alati ise – kui peaks tekkima tõsine suhe, läheb nagunii nii, et vahel maksab üks ja vahel teine, aga esimene kohting on selline koht, kus inimesed alles otsustavad, kas nad tahavad üksteist lähemalt tundma õppida. Mõlemad on alles äraootaval positsioonil ja minu jaoks annaks see, kui lubaksin mehel siis maksta, selge signaali, et olen rõõmuga valmis ka edaspidi kokku saama.

    Kui saan kokku sõpradega, eriti minust vanematega, siis on teine asi, sest paljud neist lihtsalt on sellise suhtumisega, et mehed maksavad.

  9. Ja feminismi osas inimesed arvavadki, et feminismi esimene eeldus on olla kole ja mitte mingit viisakust evida. Ma olen feminist, sest ma arvan, et naised peaksid sama töö eest sama palka saama, neil peaks olema hääleõigus, neil peaks olema õigus ise oma keha üle otsustada jne jne. See, kes kellele ust avab, ei ole siin absoluutselt oluline, sest need on lihtsalt õpitud viisakusreeglid.

    Merri leiab, et naistele hääleõiguse andmine oli ilmselgelt raiskamine? Ja et üksikemad võivadki meestest vähem palka saada, ongi rohkem motivatsiooni uus ja rikkam mees otsida?

    See, et mu mees ise puid tassib, sest ta on füüsiliselt tugevam, ei muuda asja. Oleks ma lesbi, tassiks ka tugevam puid. Oleks mu mees ratastoolis, tassiksin ma puid ise. Kuidas kuradi päralt see feminismiga seondub?

  10. Jõudsin just praegu sinu kommentaarini ja vastusena võid lugeda, mis ma AbFabi alla kirjutasin, kasutasin blogis lihtsalt terminit feminist, selle ebapopulaarses stereotüüpses valguses. (Ei täpsustanud.) Ära pane mulle sõnu suhu. Ma pole mitte midagi rääkinud hääleõigusest või palkadest. Ehkk kui selles natukenegi oma arvamust avaldada, siis sügavalt minu isikliku arvamuse järgi on vähemalt Eesti riigis need naised, kes on nõus saama sama töö eest vähem palka kui mehed, pehmelt öeldes lollid. Suu on peas ja kui sa küsid tagasihoidlikult vähem palka, siis seda ka saad. Vaba riik ja vaba maa, kurat võtaks otsi siis töö, kus sind hinnatakse või loo endale ise töökoht.

    Väga subjektiivne sõnavatt aga oi ma ei salli selgrootuid limukaid.

    • SINA kasutad sõna “ebapopulaarses stereotüüpses valguses” ehk siis teisisõnu “valesti” ja MINA panen sulle sõnu suhu??? Äkki väljendaks end lihtsalt nii, et ei teki seda probleemi?

      Ja miks sa arvad, et mehed on viisakuse feministide pärast minetanud? Mina küll ei arva, et need omavahel seotud on. Mina olen suhtes olnud ainult meestega, kes usuvad võrdsetesse õigustesse, ja kõik nad on uksi avanud ja bussipeatuses iseenesestmõistetavaks pidanud, et ka võõra naisterahva lapsevanker aidatakse bussi tõsta. Ja kui ma oma tutvusringkonna peale mõtlen, on väga selgelt näha, et need mehed, kes teevad nalju teemal “naise koht on vait”, ei tule selle pealegi, et uksi võiks avada või muul moel galantselt käituda – näiteks ühe tuttava mehe arusaam galantsusest oli see, et kui ta üheksandat kuud rasedal naisel oli vaja apteeki minna, parkis ta invakohale, et “naisel oleks lähemal minna”. Sest selle variandi peale, et mees võiks oma viimse piiri peal raseda naise eest ise liigutada, ta lihtsalt ei tulnud. Prantsusmaal on aga väga sage suhtumine, et kui mees sulle ust avab, loodab ta midagi romantilist, metroos ka vanainimestele ega rasedatele istet ei pakuta jne, lihtsalt veits matslik kultuur, taas pole kuidagi feminismiga seotud. USA-t pole mõtet näiteks tuua, seal on lihtsalt persekukkunud kultuur, meie mõistes feminismiga pole seal midagi pistmist, lihtsalt hullumeelsed. Ah, sain juba ise aru, et pole mõtet rääkida.

      • Poleks eales arvanud, et ühest sõnast nii palju lärmi tuleb😀

        Enda näide oli silmas pidades Skandinaaviat ja USA aga lihtsalt mainin, et kui ise nii terav oled üldistamise suhtes ja oh jummel, keegi kasutab stereotüüpe, siis äkki ei kirjelda USA kui persekukkunud kultuuriga kohta, kus tegutsevad hullumeelsed. Kõlab üpris stereotüüpselt ?😀

  11. Ja põhjus, miks kasutasin sõna feminisim, selle halvas stereotüüpses olekus, on lihtne. Jah, kõik sellised väikesed asjad nagu mantli selgaaitamine jms on väikesed viisakusreeglid jne aga paljuski kadumas. Paljudes riikides on sellised “padufeministid” – just need viisakuseta ja koledad räuskajad, saavutanud juba sellise olukorra, et mehed ei tee enam selliseid väikeseid viisakusžeste, sest kui ühe korra juba selliselt “padufemininistilt” sõimata saad stiilis “mis sa arvad, et naine ei oska ise ust avada”, siis kaob nagu isu ära🙂 Ning see haakub lihtsalt teemaga, mis enne õhus oli – mees ja naine koos väljas ja kes maksab.

    • A see on nagu, et kui ma ütlen, et “mina ei kavatse ennast õhku lasta, sest ega ma mingi kuradi moslem pole”, siis see on jumala okei, sest telepaadid ju kõik teavad, et ma mõtlesin islamiterroristi hoopis, mitte neid kõiki TEISI moslemeid.

      Sõnaga, loen vastuse mu küsimusele jaatavaks.

      • Umbes nii ma seda mõtlesin jah nagu sinu toodud näites. Suurim viga on aga eeldamine ja ju ma siis lihtsalt eeldasin, et vabas vormis vestlus ja ma ei pea iga sõna täielikult lahti seletama. Oleks pidanud lihtsalt arvestama, et tegu pole mu sõpruskonnaga ja võõrad inimesed võivad asjadest teisiti aru saada.

        Loe nagu tahad😀. Vaba maa ja sul on täielik õigus oma arvamusele.

  12. Minule ka kusjuures on meeldinud, kui mees esimesel kohtingul maksab. See kuidagi jätab sellise viisaka ja mehise mulje. Ma ei oskagi seda selgitada, võibolla see, et ma tahan alfaisast, kes suudab minu ja meie järglaste eest hoolitseda, mitte mingit sussi, kes ei suuda/taha/raatsi mulle isegi tassi kohvi välja teha.
    Ja kui tuleb teine kohting, siis ma reeglina ütlen, et sina maksid eelmine kord, nüüd maksan mina. Või kui on õhtusöök ja kino, siis kui on selline mees, kes maksab restorani, siis mina nõuan, et ma ostan kinopiletid.
    Aga siuke vend, kes ütleks “sa maksad enda eest ikka ise eks” paneks mu küll kulmu kergitama😀

    Käisin ka kunagi väljas Flirticust mingi tüübiga. Käisime jalutamas, ma pakkusin, et võiks kuskile istuma ja kohvi jooma minna. Siis ta ütleski konkreetselt, et tema ei käi kohvi joomas. Ta käib nii palju kohtingutel, et kui ta kõigile peaks kohvi välja tegema, jääks vaeseks. Ütleme, et tundsin end väga erilisena😀

  13. Igalt poolt tuleb välja, et su tsölibaat peale Terminaatorist lahkuminekut kestis ainult paar nädalat- Kellega sa siis nüüd seksid?

    • Ma ei läinud iial Terminaatorist lahku, sest me polnud iial koos. Hiljem pärast mingit pausi me küll suhtlesime edasi ja eks mõnikord juhtusime ka seksima, aga seda pole enam sada aastat olnud. Nüüd suhtleme ka vahel harva, aga kõvasti vähem kui kunagi.

      Konkreetselt hetkel ei seksigi kellagagi, aga viin vahepeal tuli ette küll.

  14. Mind härib väga kui keegi minu eest maksab. Ma olen siis peale seda kuidagi ebalev ja kohmetu. Alati on mul endal raha kaasas kui välja lähen. Isegi suhtes olles on imelik. Ma käin ju samamoodi tööl ja tahaks et asi võrdne oleks.

  15. Hirmus palju mingis valehäbis vaevlevaid naisi on siin kommentaariumis..
    Mina olen ka harjunud, et esimesel kohtingul maksab mees. Küll aga on minulgi tulnud ette olukord, kus mina maksin me mõlemi eest! Asi ei olegi selles, et pole endal raha, aga kui piinlik oli see, kuidas noormees arve tasumisest end ära nihverdas. Sellist ju ometi ei võtaks endale kunagi meheks!

  16. Abfab sa oled lihtsalt hale. Ise käid ja undad Henry kallal, et too võtab kommentaarides ühest sõnast kinni ja keerutab selle kohal tolmu üles. Kas sa ise oled kuskilt otsast etem või?

  17. Põnev teema! Minul oli teismelisena sinuga sarnanev ettekujutus, isegi veidi ühevärvilisem. Käisin kuttidega “väljas” üldiselt ema teadmata, st täiesti rahata, ja pidasin seda normaalseks. Samas, need kutid, kellega ma ca 15 aastaselt lävisin, olid minust dekaadi jagu vanemad, ja üldiselt lollid ning seega väga igavad. Nende ainus väärtus mu silmis oligi võimalus kuttidega käest kinni käia, kuskil bowlingusaalide nurgas neil süles hõõruda ja tunda, et olen niiii-iii täiskasvanud.

    Nüüd on arusaamad muutunud. Esiteks ei käi ma väljas härradega, kelle vastu väga tugevat füüsilist tõmmet pole. Esimesel kohtingul ise maksmine annab mulle vabaduse süümekateta eemale hoida, juhul kui selgub, et tegu on siiski jopskiga. Suuremas pildis aga… Who cares? Reaalsuses oleme siin, et välja selgitada 1) kas me seksime lähiajal; 2) kas me seksime rohkem kui korra; 3) kas me meeldime üksteisele ka peale seksi piisavalt, et veel kohtuda. Mis see saiakese eest maksmine asjasse puutub?

    Mulle on üldist mentaliteeti jälgides jäänud mulje, et vähemalt Eestis on see deidil välja tegemise ja klubis joogi ostmise teema nagu mingi valuutavahetuse sarnane kogemus. Teen sulle kohvi välja, see annab mulle loa sulle nädal aega järjest iga päev oma riistast pilte saata. Ostsin klubis joogi, nüüd kannata mu hingeõhku ja rändavaid käsi oma kehal, naine! Vice versa, muideks. Ma olen näinud, kuidas neiu oma peene kuldse clutchiga kutile vastu molu pani, sest oli talle Illukas purgi džinni ostnud ja härra oli teise naisega tantsima läinud. Minule see valuutavahetus ei sobi, olen liiga iseteadlik ja suure mölaga, et mõnd rikast härrat tasuta mohhiito nimel taluda, eriti kui neid mohhiitosid endalgi raha osta oleks. Pigem üksi kui rikka põmmpeaga tasuta saiakeste maailmas.

    Aga kui selle kommentaariumi põhjal otsustada, on neid päris palju, kes tunnevad, et meeste kohus ongi mingi gatekeeperi tasu maksta esimesel kohtingul! Huvitav! Ma ei suhtle isiklikult vallaliste neiududega ja ei olnudki selle mentaliteediga üldse kursis. Naersin ka sõprade üle, kes sõjaväest nv-ks välja saades ütlesid, et on üks neiu, meeldib ja tahaks välja viia, aga raha, kurat, pole ja väest välja st normaalse palgatöölise elu peale saab alles poole aasta pärast, selleks ajaks naisele ammu juba nii palju roose viidud, et on kellegi teisega. Tundub, et põevad asja pärast ja stereotüübid mingil määral tõsi! Mh.
    Öelge nüüd, et naistel peavad päriselt ka olema suured tissid ja blondid juuksed, muidu pole sittagi väärt😦

Lisa kommentaar

