Ja ongi käes 2015! :) Printsess ja tema eksid

Ja vahepeal ongi kätte jõudnud aasta 2015! Minu uusaasta tuli suhteliselt rahulikult, sest võtsin selle vastu Suvereporteri rõdul. Nimelt olin ma sel öösel tööl ja kuna saade algab enamasti kuskil 01.35, siis kobisin enne südaööd juba stuudiosse. Vaade oli päris imeline ja kuigi raketid ei ole mulle kunagi meeldinud (ma nimelt kardan neid), siis aastas korras võib ju neid taluda. Lisaks olid mul kaasas sõbrannad ja ka eetrimees oli veel majas olemas (tavaliselt on sel kellaajal maja täiesti tühi), sest pidi presidendikõne eetrisse laskma.

Üldiselt on mu viimased uusaastad suhteliselt rahulikud olnud (võinoh, tegelikult sellist öösaadet polnud mina pea kahe aasta jooksul kogenud, kus kogu aeg mõlemad telefonid heliseksid, aga samas loogiline ka – uusaastaööl on kõik inimesed ju sel kellaajal üleval). Eelmisel aastal võtsin uue aasta vastu Romantikuga, olime minu juures. Üle-eelmisel aastal tuli see Tartu kesklinnas ja hiljem panin kuni kella 06.00ni hommikul pidu (ja oleksin peaaegu esimesel jaanuaril 2013 Romantiku üle lasknud, kui me esimest korda nägime, aga siiski otsustasin seda mitte teha). 2012 tuli Soomes, olin siis Ego vanemate juures.

See nädalavahetus on jällegi möödunud veinitamise taktis. Nägin üle pika aja Esimest. Meil oli see nägemine plaanis juba ammu, aga kuna ta on hetkel sõjaväes, siis on selle ajaga halvad lood. Tal need linnaload on olnud, aga siis olen mina kas midagi muud teinud vms. Nüüd siis oli tal jõulupuhkus.

Igal juhul oli tore teda üle pika aja näha, viimati juhtus see suvel, kui juhuslikult samas bussis olime – vahepeal oleme suhelnud ikka, aga näinud pole. Sõjaväes on ta jällegi kõvasti alla võtnud, võrreldes siis sellega, milline ta suvel oli. Mulle ta mainis ka esimese asjana, et võrreldes suvega olen alla võtnud. Ütlesin, et jah, päris sama vist välja ei näe, kui koos olles (sest 17-18-aastaselt olin ma suht peenike), aga jah – eks mingi vahe on vist sees küll. Sest me nägime ju siis ka, kui äsja Tallinnasse kolisin ja sellega on see vahe veel eriti märgatav. Võinoh, ma ise ei pane tähele, aga inimesed, kes mind igapäevaselt ei näe, on mulle seda maininud. Mina saan lihtsalt sellest aru, et teksad on laiaks veidike jäänud.

Tegelikult on tore, et ma mõne oma eksiga ka normaalselt läbi saan (Romantik ja Esimene). Esimesega meenutasime vanu aegu (ei, ei, mitte niimoodi nagu te arvate, lihtsalt rääkides. Eksid on siiski eksid, nii et mitte midagi sellist ei toimunud peale lihtsalt kahe kallistuse – tervitades ja hüvasti jättes).

Printsess: Me ei lahendanudki kunagi seda müsteeriumit ära, kuidas me teineteise msni saime.

Esimene: Ei lahendanud jah. Aga seda mäletad, kuidas sa oma katkise jopelukuga meie esimesele kohtamisele tulid? Sa olid nii närvis😀

Printsess: Loomulikult. Ma olin 16-aastane ka😀 Just enne sinuga kohtumist läks lukk katki, mu klassiõed veel üritasid asja parandada, aga ei miskit!

Esimene: Ja pärast pudistasid seal täiega süües. Ja mul olid naeratamisest põsed valusad. Nii armunud olin esimesest silmapilgust.

Printsess: Mina ka. Mäletad, kui koju jõudsin Tartusse, siis läksin kohe msni, sa olid online ja ütlesin sulle, et appi, mu juuksed lõhnavad sinu järgi, täiega kaifisin. Noorena oli kõik palju lihtsam.

Esimene: Oli tõesti.

Ja nii meie õhtu mööduski. Meenutades, naerdes, veini nautides. Meenutasime seda aega, kui istusime mõlemad poole ööni msnis ning kirjutasime end ribadeks. Seda, kuidas me esimest korda teineteise ees täiesti alasti olime, mängisime riiete peale kaarte, aga kuna me mõlemad olime siis väga süütud, siis panime me riided tagasi selga – seksini jõudsime alles mitme kuu pärast😀

Mul oli siin natuke aega tagasi üks kõige omapärasem ja huvitavam Skype-vestlus üldse, mis mul viimasel ajal olnud on (või ehk kogu elu jooksul?). Teinekordki, eksole😉

12 thoughts on “Ja ongi käes 2015! :) Printsess ja tema eksid

  1. Jaaa, ilmselt see pilt on sobivaim selle blogi jaoks, sest sellel pildil ongi “unistuste printsess” (meeste jaoks?), iseküsimus kui palju sellel pildil seda päris ehtsat Jaanikat on?
    Henry, asjatundjana, vōiks seda pilti kommenteerida vōi pōhjust miks just selline pilt vms. Mida see tüdruk pildil tahab öelda?

  2. Ilus oled küll, aga pilt on kole, võib-olla peaksid veidi kadreerima nägu rohkem näha, kuid käsi, mis on väga mustad ja väändunud, vähem.

    • Nojah, mida sa vanast pannist digikast ikka tahad, hea et üldse mustvalgeks pildi sain😀 Ja minu käed ongi alati imelikud olnud, suudan neid sellistesse asenditesse panna, et inimesed alati ahhetavad (kui käed üles tõstan)😀

      • Mu sõbranna kusjuures avastas selle viimase asja, ma ei teadnudki, aga mingil põhjusel tõstsin käe nii üles – ja siis jääb selline imelik väändnud käe mulje, mida ma teistel inimestel eriti kohanud pole (ja keegi teine ka pole). Pärast seda näitan inimestele seda ja nad alati küsivad, et kuidas ma neid niimoodi panna saan, et nemad küll ei saa, aga ma ju ei tea ise ka – lihtsalt lähevad🙂

  3. On jah ilus seekord. Mitte just kõige “maitsekam” meibi😀 aga ilus oled seal küll!

  4. Minuarust blond värv oli parem. Kuidagi nooruslikum ja vallatum. Tume teeb süngemaks su üldise olemuse.
    Aga dekoltee rõhutamine on väga hea. Milleks peita oma kehavõlusid😀

  5. Millal Sa viimati endaga “tegelesid”? Kui kiiresti saad tavaliselt O kätte?
    Millele seksfantaasiale mõtlesid viimati endaga “tegelemise” ajal? Palun ausaid vastuseid.

    • Kus on alles uudishimu😀 Kusjuures ma ei mäletagi, millal viimati endaga tegelesin – ju siis piisavalt kaua tagasi. O oleneb sellest, kas kasutan enda sõrmi või patareidega “abimehikest”😀 Esimese puhul läheb selleni kauem aega.

  6. Oleks põnev kui kirjutaksid nüüd, kellega (mitte nimeliselt muidugi :D) seksinud oled vahepeal ja, mis asjaoludel🙂 Seksiblogi siiski. Usun, et kõik lugejad ootavad. Pidi ju olema tsölibaat, aga sain aru, et ei ole olnud. Kirjuta palun ka, kas Terminaatoriga vahepeal suhelnud mingitel teemadel oled.

    • Tsölibaat jah ei ole, kuigi idee oli muidugi hea😀

      Seksiblogi see pole enam ammu, sest isegi ei mäleta, millal viimati seksist kirjutasin😀

      Terminaatoriga olen suhelnud küll. Me vahepeal ei suhelnud mingi aeg, aga siis jälle hakkasime suhtlema (siis ei suhelnud, kui otsustasin temaga mitte enam suhelda). Nüüd suhtleme jälle vähem, nii et see on periooditi. Seksinud pole temaga küll ammu enam😀

Lisa kommentaar

