Latiinod versus eesti mehed (minu nägemuse läbi) / “Võidab see, kellel on kõige hullem mees”

Tegelikult suhtlemine Erilisega pani mind mõtlema sellele, kui erinevad on latiinod ja eesti mehed. Eks me kõik teame seda juba niigi, et nad seda on – see temperament jne, kuid kuna mul enne Erilist kogemus puudus, siis oli see selline seebikateema, mida ma ehk kuulnud olin. Ja siis ma niisama järeldasingi.

No seda, et latiinod palju räägivad, teavad kõik. Mulle see üldiselt meeldib, aga seda, et nad voodis nii palju räägivad – seda ma ei teadnud. Kui mina esimest korda Erilisega magasin (olles siis 20-aastane ja enne teda nelja mehega maganud), siis ma küll mõtlesin, et tule taevas appi, miks peab nii palju voodis rääkima?😀 Kuna ma tol ajal oskasin juba hispaania keelt piisavalt, ei saanud ma ka valetada, et ma ei oska ise midagi vastu rääkida. Ma siis seletasingi Erilisele, et ma pole harjunud, kui mehed nii palju voodis räägivad – ja nad sunnikud ootavad, et sa ise sama palju vastu räägiks😀 Minu kogemuse põhjal on latiinode teema see, et nad armastavad kohutavalt su nime voodis korrata, nagu neil oleks muidu hirm, et äkki see läheb neil meelest ära😀 Ja kuigi nad üritasid Jaanika õigesti hääldada, siis enamasti kõlas see ikka nii mööda kui vähegi võimalik😀 Seega alguses oli see vist kõige suurem kultuurišokk, mis ma Erilisega magades sain. Kuna ma tol ajal meestel endale eriti keelekat teha ei lasknud, siis ma sain pikki epistleid selle kohta, miks ma ikka ei lase jne. Ja siis ta tahtis veel nii näha, kuidas ma ennast ise rahuldan, aga sellist asja ei suutnud ma siis iial mehe nähes teha, sest tol oli see minu jaoks päris tabuvärk.

Kuna ma olin aga Erilisse nii krdi armunud, siis teada värk, et kui naine on pilvedes, siis ta üritab voodis ka rohkem. Ja eks ma siis üritasin nurjatusi rääkida… Ma ütlen ausalt, et mulle täiega meeldib hispaania keel, aga nurjatused hispaania keeles ei kõla just eriti ahvatlevalt. No näiteks, kui eesti mehelt küsida, et kas sulle meeldib, kuidas ma su riista imen, siis see kõlab…. normaalselt. Mitte et ma üldse eesti meestelt seda väga küsiks, aga nii, võtame ette hispaania keele – ¿Te gusta como chupo tu verga? (Mehhiko hispaania keeles on riist verga, Kolumbias kasutatakse selle asemel sõna pito, Hispaania hispaania keeles on selleks sõnaks polla, aga seda pole ma iial kasutanud, sest hispaanlastega maganud ei ole😀 Ja ilmselt tänu Mehhiko mõjudele kasutaks ikka sõna verga, sest aru saadakse nagunii :D ). Nii, võtame sõnapaari alla neelama. Eesti keeles kõlab see ilusti ja helisevalt, hispaania keeles on see tragar! Lisaks allaneelamisele tähendab tragar ka kugistama, mis on väga nõme😀 Ja tragar riimub sõnaga cagar, mis tähendab sittuma. Nii et minu jaoks on hispaania keeles nurjatuste rääkimine… natuke nõme😀

Ma näiteks viimasel ajal olen Facebookis kirjutanud ühe peruu tüübiga, keda ma iial näinud pole. Lisaks on ta mul Skypes ka, aga kuna me iial samal ajal online pole, siis Skypes rääkinud ka pole. Ja siis ta üks kord palus, et ma enda kogemuse põhjal võrdleks latiinosid ja eesti mehi – no ma siis ütlesingi, et see pole eriti hea võrdlus, sest ma olen ainult kolme latiinoga seksinud, aga eestlastega ju ikka kõvasti rohkem. Ja samas lisasin ka, et eesti mehed on paremad olnud. Tüüp siis küsis, et miks – ma ütlesin, et vähem loba, rohkem tegusid😀 Ja mulle ausalt öeldes ei meeldi voodis nii palju rääkida, lisaks ei meeldi mulle ka see, kui mu nime kogu aeg korratakse😀 Latiinod ei ole sugugi halvad voodis olnud, aga lihtsalt – oma parimad seksikogemused olen saanud ikka eesti meestega🙂

Pärast Erilist järgmine latiinokogemus oli peruulasest Lokilambaga. Siis ma juba eeldasin, et see võib nii olla, et nad nii palju voodis räägivad – ja nii oligi jälle! Kuna Lokilammas oli veel psühholoog, siis me väga kiiresti voodisse ei jõudnud – ta lihtsalt suutis mu esimesel korral niisama rääkides nutma panna – ja mulle ei meeldi, kui võõrad mehed mind nutmas näevad, siis läks seksini veel paar nädalat aega😀

No ja siis Romantik. Jälle sama lugu😀 Kuna ma temasse olin jällegi armunud ja ma teadsin, et talle meeldib voodis igasuguseid selliseid fraase kuulda, siis eks ma ikka üritasin😀 Minu jaoks on see päris raske, ma ütlen ausalt. Ja ma arvan, et eesti keeles oleks veel keerulisem, kuigi see kõlab ilusamalt. Naljakas on see, et ma võin nurjatusi jne rääkida kas Facebooki chatis või telefonis, aga seksimise ajal ma väga ei saa😀 Romantik millalgi mainis mulle Facebookis, et tegelikult oleksin ma võinud veel kõvasti rohkem seksimise ajal rääkida. Nagu veel rohkem?😀 Ma niigi hüppasin üle oma varju, eksole😀

Ma arvan, et ehk selle tõttu mulle eesti mehed rohkem voodis sobivadki – nad peaksid veidraks seda, kui naine nii palju selliseid asju räägib, samuti ei räägi nad ise voodis nii palju. Ja nad ei korruta ka miljon korda su nime ega taha, et sa nende nime tuhat korda ütleksid😀

Ahjaa, soovitan vaadata sellist etendust nagu “Võidab see, kellel on kõige hullem mees”. See on ETV koduleheküljel täispikana täiesti olemas. Mina nägin seda mais lives ka Sinilinnus, kus toimus Kanal 12-ne ja Kanal 11-ne pidu. Ma naersin isegi nüüd seda uuesti vaadates nii palju, aga mais oli muidugi elamus veel suurem. Eriti meeldis see koht, kus Katariina loetleb neid riideesemeid, mis tal kapis on. Ja eesti meestest annab see ühe humoorika ülevaate🙂

2 thoughts on “Latiinod versus eesti mehed (minu nägemuse läbi) / “Võidab see, kellel on kõige hullem mees”

  1. Mind t2iesti huvitab, et milline see eestikeelne “dirty talk” on? On see levinud ja mida teineteisele 6eldakse? Too m6ni n2ide. Ma olen dirty talki kasutanud ainult inglise keeles ja kui ma peaks selle emakeelde ymber t6lkima ja kasutusele v6tma, siis k6laks see ikka v2ga veidralt. Mulle tundub, et emakeeles selline t6sisem dirty talk yldse puudub.

Lisa kommentaar

