Sünnipäevast / “Miks ma alati su viimane valik olen?”/ Printsess on igavaks muutunud…

Ja ongi jõulud kätte jõudnud. Nädalavahetusel olin siis üle saja aasta Tartus ning pidasin kaks korda oma sünnipäeva – laupäeval koos sõpradega ning pühapäeval koos sugulastega. Nüüd on õige sünnipäev ka läbi, mis oli eile, aga siis ma ei teinud suurt midagi, sest tähistamine oli ju nädalavahetusel.

Kõigepealt oligi väike istumine minu juures Tartus, kus ma nii palju naerda sain, et pisarad olid lausa silmis😀 Pihiisa ei saanud siiski tulla, aga temaga peame sel nädalavahetusel järgi. Olidki kohal mu endised kursaõed (ühel neist kallim kaasas), kaks parimat sõbrannat (ühel neist kallim kaasas), Salapärane elukaaslasega, Ustav kallimaga. Truu ja üks kursaõde ei saanud veel tulla, sest nad on hetkel välismaal.

Omapärane oligi see, et mu kursaõed loevad mu blogi ja küsisid ka kohe, et kes on Pihiisa, haha😀 Või et kes on Salapärane või Ustav. Nüüd said näo bloginimega kokku panna😀 Sest ma tihtipeale kasutan nendega ka bloginimesid, sest pärisnimed ei ütle neile mitte midagi (kuna ma neid nii tihti ei näe ka, seega nad unustavad need ära, kui ma ka peaksin neid mainima).

Kõige varem jõudsid Salapärane ja ta elukaaslane, lausa nii vara, et mul oli meik puha tegemata veel😀 Otsustasin, et mida vanem eit, seda roosam kleit – ehk siis taaskasutus on in, seega panin selga oma üheksanda klassi lõpukleidi! Kujutate ette, ma mahtusin sinna ära, see on ikka päris ime, sest nii aasta tagasi oleksin ma võinud sellest ainult und näha. Tegelikult oleksin tahtnud 12-nda klassi lõpukleidi selga panna, aga see sunnik ei läinud selga, aga mitte kõhu pealt vms, vaid rindade juurest oli kitsas😀 Üheksanda oma oli sealt õhulisem, seega sellepärast läks. Ma tean jah, et mu tissid on 19-nda eluaastaga võrreldes natuke suuremaks läinud😀

Salapärane oli lausa oma habeme ära ajanud ja nägi umbes samasugune välja, kui 2,5 aastat tagasi suvel, mil me natuke sebisime – kuigi jah, umbes 15 kg raskem (mida ma ka juba teadsin, sest olen teda vahepeal ka paar korda näinud). Seevastu ta elukaaslane nägi väga super välja, ta oli varem ka ilus, aga nüüd oli kohe eriti, väga palju alla ka võtnud – ega ütleks, et ta nii hiljuti alles sünnitas.

Tegelikult on naljakas mõelda, et ma nendega nii palju suhtlen – võinoh, Salapärasega siis. Kuna nad jõudsid esimesena, siis ma rääkisingi nendega nagu ma tavaliselt Salapärasega Facebooki chatis suhtlen, sama vabalt😀

Sünnipäev oli megatore, aeg läks kiiresti ja öösel suundus kogu meie seltskond edasi Atlantisesse! Kuna seal on ju Star Cafe, kus tuleb ainult retromuusikat, siis loogiline, et Printsess sinna kohale ronis. Suur oli mu pettumus aga, kui kohale jõudes selgus, et Star Cafe on üldse suletud! Mu sõbrad läksid asja uurima ja said vastuseks, et Star Cafe avatakse südaööl (me jõudsime enne kohale) – seega ma ei pidanudki pisaraid valades sealt ära minema, vaid sain niikaua teises saalis möllu panna. Kõige esimesena ronis lavale tantsima Salapärane ja siis mulle meenusid tema omapärased tantsuliigutused sellest ajast, kui me Maasikas peol käisime (siis kui ma oma kutseka lõpukleidi lausa katki tantsisin). Me siis all plaksutasime ja vilistasime ning hiljem tahtis üks võõras geimees Salapärast sebima hakata😀

Kui Star Cafe avati, siis kõigepealt koristati sealt mingi pulmalaud ära, aga me läksime juba siis sisse, teenindajad ütlesid, et võib tulla😀 Nad olid seda natuke ümber teinud, viimati kui ma käisin, siis nägi see veidike teistmoodi välja. Ja siis hakkas tõeline möll pihta! 80-ndad, 90-ndad – see on minu muusika! Kui minu teha oleks, siis ma korjaks kogu tänapäevase kräpi muusikamaailmast ära, sest no seda ei anna võrrelda sellega, millist head muusikat siis tehti!  Flashdance, Mr.President, Dr.Alban, E-rotic, Corona, Modern Talking, Bad Boys Blue, Blue System, Haddaway, La Bouche, Scatman John, ATC, Sandra, Bonnie Tyler jne – see on minu maailm!🙂 Ma kuulan harva raadiot, aga kui ma kuulan, siis on see enamasti Retro FM (tööl on HitFM, mis on ka enam-vähem kusjuures, sest seal tuleb ka päris tihti vanemat muusikat). Sõbrad tellisid mulle mitu soovilugu koos pühendusega ja ma tantsisin ning laulsin nii kõvasti kaasa, et jalad annavad siiani tunda ning hääl oli vist esmaspäeva hommikuni kähe😀

Tansisime ringis ja vahepeal sai Salapärasega nii palju keerutatud, et siis mulle meenus üha enam see paariaastatagune pidu😀 Ma usun, et ma pole oma elu jooksul mitte ühegi teise eesti mehega kokku puutunud, kes peaaegu päris kainena niimoodi tantsida julgeks (Salapärane ei joo eriti). Ja mulle meeldivad mehed, kes on mingit moodi veidrikud😀

Mõned seltskonnast läksid varem ära, aga mina, mu üks parim sõbranna, Salapärane ja ta elukaaslane olime lõpuni – sest nad kõik jäid nagunii minu juurde ööbima. Lõpus tulid mingid küllaltki ebameeldivad tüübid minu ja mu sõbrannaga tantsima, aga me ei tahtnud neid enda lähedale, seega sel hetkel tuli Salapärane ja oma 192 cm pikkuse ja sellise turske välimusega hirmutas need umbes 175 cm noorsandid kohe minema😀

Minu juurde jõudsime umbes 04.30 hommikul ja Salapärane ja ta elukaaslane ööbisid minu toas, teises voodis ja mu sõbranna ööbis minu voodis, minu kõrval. Salapärane veel imestas, et issand, kuidas minu enda ühekohalisse voodisse üldse mehed on ära mahtunud, aga siis talle meenus, et ta on kunagi ise ka seal ööbinud, haha😀  Nojaa, see voodi on ikka igasuguseid asju näinud  – ja sinna on ka kahemeetrised ära mahtunud, kuigi jalad on üle voodi alati olnud😀 Aga mida väiksem voodi, seda rohkem oledki meeste kaisus ju😀 Ja kuna mul paksude meestega kogemus puudub, siis sellist jama pole kunagi olnud, et ära ei mahu. Pikkadel meestel on lihtsalt jalad üle voodiääre alati olnud😀

Kui asi oli sealmail, et riided seljast võtta, siis Salapärane ütles, et miks ma vannituppa riideid vahetama lähen, kui ta nagunii kõike näinud on😀 Nojah, ma ütlesin, et siis oli teine olukord ning see oli nii ammu😀 Tema elukaaslane on vist selliste kommentaaridega harjunud, aga jah – eks nende suhe on alati omapärane olnud. Ja enne uinumist viskas Salapärane veel meie kõigi kuuldes nalja, et ta elukaaslane võiks mu sõbrannaga ühes voodis magada, et ta saaks siis minuga ühes voodis olla, et ma hea pikk neiu ju😀 Ma ütlesin, et unistagu edasi😀

Hommikul kella 10.00 ajal läks mu sõbranna ära, Salapärane ja ta elukaaslane läksid vist umbes 11.30 minema. Enne minekut Salapärane ütles mulle, et kribab mulle midagi Facebookis hiljem.

Salapärane: Kas sa kell 10.26 ei kuulnud midagi?

Printsess: Mida ma kuulma pidin? Ei… Oot, trukkisite või?😀

Salapärane: Jah, lausa kaks korda, sa tegelt ka ei kuulnud midagi? On sul alles uni😀

Printsess: On jaa. Mis sa oleks tahtnud, et ma oleks kuulnud või?😀

Salapärane: Loomulikult. Mis sa siis teinud oleksid?

Printsess: Mitte midagi. Ma olen ise ka niimoodi seksinud, et keegi teine on toas, siis peabki vaikselt asjatama. Oleksin edasi maganud või edu soovinud, mis seal muud😀

Salapärane: Ühes voodis ja samas toas jäin kunagi ilma kepita, aga nüüd samas toas, aga teises voodis ning teise naisega sain seksi😀 Aga tead, mis kõige ideaalsem variant oleks olnud?

Printsess: No mis siis? Et ma oleks teid pealt kuulnud ja end kolmandaks pakkunud? Kunagi te ju seda tahtsite😀

Salapärane: Seda ka, aga see oleks kõige ideaalsem olnud, kui ma oleksin sinuga saanud magada ja elukaaslane oleks samas toas olnud😀 Ehk kunagi?😀 Aga noh, hea oli vähemalt see, et nüüd samas toas olid, sain ette kujutada…😀

Printsess: Sa oled ikka imelik mees😀 Ja sellist asja juba vist ei juhtu😀

Salapärane: Näh. Alati olen ma su viimane valik. Ise räägid, et olen välimuselt sinu tüüp, pikk jne, aga ikka seksiksid sa enne ükskõik kellega, aga minuga mitte kunagi😀 Mingid jupatsid alati enne mind😀

Printsess: Sa oled hõivatud mees ka. Ja endal nii ilus ja töökas naine kodus, kes teeb ilusat käsitööd (mu sünnaks koob mulle kleidi näiteks), kasvatab lapsi, tegeleb loomadega jne – mida sa veel tahad?

Salapärane: Sul lihtne rääkida, sa saad seksi isegi siis rohkem, kui sul nii-öelda seksipaus peaks olema. Minu pärast võib naine poole vähem teha, aga rohkem seksida😀

Printsess: No aga ma olen mitu korda teie seksielu juba vürtsitanud, tol korral, kui su elukaaslane sai teada, et me sebisime, siis oli sul eriti aktiivne aeg pärast seda seksi mõttes. Mõtle, nüüd tulete minu juurde ja öösel ka kohe mitu raundi!😀 Pealegi, seks ei ole ju kõige tähtsam🙂

Salapärane: Ise ka usud, mida sa räägid?😀 Aga see üks naine oli teist mõlemast peajagu üle, kellega ma paar aastat tagasi tõesti oma elukaaslast petsin…

Printsess: Hmm… Ma ei mäleta, et me sinuga oleksime seksinud, aga no muudes asjades võis ju küll olla😀

Salapärane: Mitte sellepärast, aga see naine võrgutas mu ise ära, teid kahte olen ma alati pidanud ise taga ajama. Ja sinuga on alati kõige keerulisem😀 Alati üks jama ajab teist taga, et ei saa jne. Isegi siis ei saanud, kui sa arvasid, et ma olen vallaline😀

Printsess: Ju siis pidi nii minema😀 Ja tegelt ka, sul ilus ja hea naine kodus.

Salapärane: Ma loodan, et sa viie aasta jooksul last ei saa, meie kokkulepet ikka mäletad, mis me 2,5 aastat tagasi tegime?😀

Printsess: Haha, seda, et siis teed mulle lapse ära, kui ma 30 täis?😀

Salapärane : Jep😀 Pealegi võib viie aastaga palju juhtuda. Ehk olen selle aja jooksul üldse vallaline… Ma uuel aastal teen ühe eksperimendi ja eks siis näha ole.

Printsess: Mis mõttes?😀

Salapärane: Pole sinuga seotud. Kaudselt ehk on, aga enne ei räägi, kui asi käes😀

Printsess: Jobu. Ma räägin sulle küll kõigest😀

Salapärane: Sa alati sõimad mind ja räägid, kui head teised mehed voodis on😀

Eks ta ole. Meil on alati omapärane suhtlus Salapärasega olnud😀

Nädalavahetusel nägin Inseneri ka (see oli see noormees, kellest ma kunagi kirjutasin ja kes ise oma bloginime välja pakkus). Käisime väljas nendes kohtades, kuhu ma tavaliselt kunagi ei satu. Tore oli, mulle meeldivad sellised inimesed, kellega saab vabalt rääkida. Mõnikord on niimoodi, et oled kirjutades juba terve oma eluloo ära rääkinud, aga kokku saades ei oska mitte millestki vestelda ning kogu aeg on üks vaikus  – temaga sellist asja ei olnud, jutt jooksis kogu aeg. Nii et reede ja laupäeva öösel olin väljas kuni hommikuni, pühapäeval käisid sugulased läbi ja esmaspäeva varahommikul hakkasin Tallinna poole sõitma🙂

Ja olengi nüüd veerandsada täis! Ise ka ei usu tegelikult, alles olin 18. Juhtusin Romantikuga Facebookis rääkima ja ta mingi asja peale naljaga mainis, et ma olen nii igavaks muutunud, et varem olin ikka selline kärts ja mürts. Haha, irooniline on see, et just selle kärtsu ja mürtsu pärast meil midagi välja ei tulnudki, sest tema tahtis alati rahulikumat ning püsivamat naist😀

Kallikesed, ilusaid jõule teile ning mesimagusaid piparkooke🙂

21 thoughts on “Sünnipäevast / “Miks ma alati su viimane valik olen?”/ Printsess on igavaks muutunud…

  1. Tra. Siin vastus küsimusele, et “ishänd, MIKS sa loed seda blogi, kui ainult kriitikat tuleb??”: MTV pealt tuleb sari “Jersey Shore”. St see on tegelikult ammu läbi (vist), aga raudselt kordab mingeid mitu aastat vanu episoode. Tegelikult pole vahet, mis hooaeg sealt parasjagu tuleb, sama deliirium. Kes ei tea, mis sari see on, googeldagu. See on garanteeritult asi, mis mul igas olukorras tuju heaks teeb. Ärge küsige, miks.
    Kui selle Facebooki-dialoogini jõudsin (mis Hitleri stenografisti andumusega siia transkribeeritud sai), lõi pildi selgeks ja analoogia peas paika.

  2. Miks sa suhtled nii nõmeda mehega (Salapärasest räägime siin, kui aru pole saada)? Tüüp ei austa naisi, eriti OMAENDA naist, ja sina särad tema haledate ligiajamiskatsete pärast. Oeh.😦 Tõeline jackpot meesteloteriil ikka.. Ma isegi ei tea, kas haletseda tema elukaaslast või mitte. Kui ta sellist troppi maha ei jäta, siis ütleb tema kohta ka nii mõndagi.

    • No ütleme nii, et ega ta naine just palju oma meest ka ei austa (mul siseinfo olemas). Nii et jah, neil see asi on seal vastastikune. Miks nad koos on, see on müstika.

  3. Kas selle peast haige inimese naine ka teab, et see blogi siin eksisteerib? Kogu see asi siin on lihtsalt talle näkku sülitamine.

    • Teab küll, mõlemad teavad. Ma olen kirjutanud sellest poolest, aga tegelikult tean ka teist poolt, mis seal toimub. Sellepärast ma võib olla mõistan ka natuke Salapärast.

    • Ei tea, ju siis kunagi arvati, et tahetakse koos olla. Ehk sügaval sisimas tahavadki või vähemalt tahtsid, aga kuna teineteisega enam ei suhelda jne, siis ongi kogu suhe selline.

    • Kummaline, et sa püüad mõista jaanika kirjutatupõhjal kahte võõrast inimest. Need inimesed on koos sest nad suudavad leppida teineteisega nii nagu nad on. See mida jaanika kirjutab on üks pisike killuke nende elust. Huvitav kuidas need paarid suudavad koos olla kes aegajalt omale mõne mehe või naise kolmandaks võtavad? Mul omadest kogemustest on selliseid tuttavaid ja näed nad elavad koos juba logi 10 aastat.

      • Jah, mõnele sobib see kolmandate inimeste kaasamine suhtesse, selles pole midagi halba, kui mõlemad osapooled sellega rahul on🙂

  4. 2 täiskasvanud inimest võivadki oma elu elada täpselt nii nagu nad paremaks peavad. Kui aga peres on lapsed, siis selline elustiil mõjutab paraku mingil määral ka neid. Kes tahab oma last sellises peres kasvatada, kes mitte. No ma ise isiklikult sellist elustiili ei mõista, seega puhtalt isiklik arvamus, et mina sellises suhtes lastel kohta ei näe. Aga eks igaüks kasvatab oma lapsi nii nagu ise õigeks peab. Ja ütlen veelkord, et see on minu isiklik nägemus mitte ainuõige eluviis.

    • Täiskasvanute vallatused magamistoas ja nende lapsed ei käi üldse kokku. Enamasti lui neile keegi külla tuleb on laps/lapsed vanaema vanaisa juures.

  5. Võib-olla tõesti ei puuduta see lapsi nii palju neil, kes kahepoolsel kokkuleppel delikaatselt ja privaatselt oma asju ajavad. Aga ma räägin hetkel sellest inimesest, kes lubab Jaanikale oma pere kõrvalt last tegema hakata. See oli ehk pooleldi nali, aga ehk ei olnud ka. Lisaks teeb oma lapse ema kallal eksperimente, salamisi lootes, et ta feiliks ja saaks vabalt Jaanika kallale asuda.

    • No mul on kaks perekonda tuttavat kus mees ja naine elavad koos, neil on lapsed. Ühel perel sündis eelmine aasta alles laps. Nad armastavad üksteist, nad elavad koos aga näed seks ei klapi. No miks lasta head suhet raisku mingi tühise seksi pärast. Avalik saladus on, et mõlemas peres nii naistel kui meestel on omal armukesed. Aga ikkagi elavad koos, kasvatavad lapsi. Mõlemil on oma kodud aga näed, seks oma mehe/naisega ei klapi.

      Kusjuures mõlemas peres on üks osapool avalikuelu tegelane ja suhteliselt tuntud

    • Salapärasel on nagu tõsiselt suva kõigest😀 Ja oli küll. Ma varemgi seda teinud, ta loeb mu blogi – ja tal on jumala kama.

      • aga see on hämmastav, kuidas sa alati mingite tontide poolt aetud suvalisele plämale reageerid – oled kuidagi eriti rahul sellega ikka, et mingi rändom lollpea sind nussida tahab. On jälle põhjust blogis edvistada, nagu oleks suur uhkuseasi.

Lisa kommentaar

