Sünnipäevadest/ 2014-nda aasta kokkuvõte

Ma ei ole kunagi eriline sünnipäevade tähistaja olnud. Eks mind väiksena ajas kettasse vist see, et kuna mul on süntar päev enne jõule, siis sain ma alati sünnipäeva- ja jõulukingid korraga😀 Ja lastele sellised asjad ei meeldi. Kuni kuuenda eluaastani arvasin ma üldse, et jõulud ongi 23-ndal, aga siis sain teada, et ei olegi. Nutsin vist sama palju, kui aasta varem, mil sain teada, et päkapikke pole olemas. Ma olin õel laps, rääkisin viieselt teistele põngerjatele, et selliseid olevusi nagu päkapikke pole olemas, aga mõned hakkasid nutma ning süüdistasid mind valetamises. Ka algklassides oli sama lugu, kus õpetaja ütles mulle, et Jaanika, ära valeta. Ja mõni klassikaaslane tuli siis neljandas minu juurde ja ütles, et tead Jaanika, sul oli õigus. Mina muidugi olin seda juba viimased viis aastat teadnud.

Viimati tähistasin ma oma sünnat suurelt siis, kui ma 14 sain – kaheksa tolleaegset klassiõde olid sünnipäevale kutsutud. Hiljem on mul mitu aastat mäluauk, sest ju ma suurt midagi ei teinud, aga kui 18 sain, siis kinkisid sõbrannad mulle raamatu pealkirjaga “Seksiõpetuse ABC”, mis mul vist kuskil Tartus veel olemas on. Me vist midagi sealt ka Esimesega vaatasime😀 19-ndast sünnast ei mäleta midagi (mitte sellepärast, et ma oleksin nii täis olnud, vaid lihtsalt selle tõttu, et ma ei teinudki suurt midagi), vist käisin ööklubis klassiõdedega pidutsemas. 20 tuli ka kuskil istumisel – sel ajal oli hispaanlasest Jalgpallifänn Tartus. 21 tuli Omakasupüüdmatuga koos olles, 22 oli Egoga, 23-ndat ei mäleta ja 24 tuli ka vaikselt – nimelt Romantik ja mu parim sõbranna tulid stuudio ette ning tegid mulle üllatuse, käes lilled ja šampus ning viled.

Ja nüüd üle pika aja, tähistan ma nädalavahetusel jälle oma sünnat (öeldakse küll, et ette ei tohiks pidada, aga mu enda sünna on nädala keskel ja see ei sobi kohe teps mitte, sest siis ma olen nagunii tööl ja kaugemalt ei saaks inimesed siis tulla, ma isegi ei saaks ju :D). Mitte nüüd nii suurelt, aga kuskil 13-15 inimest (mõned ei saa vbl siiski tulla, seega ma täpset arvu veel ei tea). Ja Tartus, sest enamik inimesi on sealt, need, kes Tallinnast või mujalt tulevad, neid on vähem. Ma küll üritasin sugulaste eest põgeneda, aga ei õnnestunud – seega laupäeval tähistan sõpradega ja pühapäeval sugulastega. Õnneks sain pühapäevase kellaaja väga hiliseks lükata, tegelikult oleks tahtnud veelgi, aga 16.00 on piisavalt hiline. Sest ma kujutan ette, et ega ma enne 06.00 hommikul magama ei saa ilmselt😀 Nii et see istumine sugulastega saab vaevaline olema, sest olen ilmselt magamata ja pohmakaga😀 Kuna ma viimasel ajal joon nii harva, et ise ka ei usu, siis üks korralik pidu võib üle pika aja tulla🙂

Mulle üldiselt meeldib teiste sünnipäevadel käia, aga ise mulle ei meeldi sünnipäevi pidada😀 Aga kord 10-ne aasta jooksul võib ju ka. Kui ma viitsin, siis teen selle viktoriini, mida enda kohta tegema pidin – samas mul mõned küsimused on täiesti olemas, sest kunagi ma tegin saatevaatajatele taolised küssad, et kui palju nad saatejuhist teavad. Ja nad teadsid kõike😀 Aga need oleks vist sõprade jaoks liiga lihtsad.

Kuna aasta hakkab varsti lõppema, siis oleks vist paslik teha selle aasta kokkuvõte. 2014 on olnud üks kõige rahulikumaid aastaid mu elus – ma usun, et viimase kuue aasta jooksul küll. Isiklikus plaanis suht draamadevaba. Mulle veel paar aastat tagasi meeldisid draamad, just nimelt mu enda elus. Kui ma 2013-nda aasta alguses megasuurte peavaludega arsti juures käisin, arvates, et ehk ma suremas olen (Googlega olin jõudnud juba endale diagnoosi panna, et mul on ajukasvaja ja kujutasin ette, et mulle öeldakse, et mul on paar kuud elada jäänud), siis just tol perioodil oli mu elu nii rahulik, et peavalud oleksid pidanud viimased olema, mis mind kimbutanud oleksid. Tegelikult polnud mul midagi viga ja kui teada sain, et kõik on korras, kadusid ka peavalud. Ehk ma olin lihtsalt nii harjunud, et kogu aeg on mingid tülid, armukadedusstseenid, kokku-lahkuminemised, et ei osanudki teistmoodi elada. Ma tõsimeeli arvasin, et õige suhe tähendabki seda, et sa tahad teisele kogu aeg ära panna, et need draamad ongi see adrenaliin, mida sa oma ellu vajad. Mina tol ajal vajasingi. Ma ei osanud teistmoodi. Ja just see mul Egoga oligi ju.

Ega ma nüüd suhetest rohkem tea, aga ma olin pidanud end üpris armukadedaks inimeseks (no Ego endaga ei andnud muidugi võrrelda). Ja kuigi Romantikuga suhe ei pidanud kaua vastu, siis selle juures ma mõistsin, et tegelikult ma ei ole seda. Mulle meeldis see draamavaba aeg ja see, et ma ei tahtnudki neid enam korralda, ma ei tahtnud, et keegi neid mulle kogu aeg korraldaks. Mina, kes ma olin alati arvanud, et üks õige suhe peab olema kogu aeg kärts-mürts ja pauk… sain aru, et ma olen ikka tõsine idioot olnud.

Ja just sellepärast ongi see blogi sellel esialgsel kujul end ära ammendanud. Ma ise olen selle viimase aasta jooksul päris palju muutunud. Ma olen palju rahulikum, pohhuistlikum, täiskasvanulikum (kuigi mitte alati loomulikult) ja ka igavam. Blogilugeja silmis ka kõvasti igavam.

Ehk siis ma ei kao kuhugi ja kirjutan ikka, aga on asju, millest ma ehk enam nii avameelselt ei pajata. Näiteks kas või see nelja tähega sõna seks, mis selle blogi algusaegadel pea igast postitusest läbi käis. Millal ma sellest viimati üldse enam kirjutasin? Kes seda enam mäletab… Kas see tähendab, et ma olen need kaks kuud ilma seksita elanud? (jah, tean, et teoreetiliselt peaks mul seksipaus olema jaanuari keskpaigani, aga…). Oh ei. Ma võiks ju oma idüllilises maailmas uskuda, et ehk ma suudaks olla see naine, kes tõesti seksib siis, kui midagi tõsisemat hakkab tekkima, aga kuna ma olen sarivallaline, siis kes nii kaua jõuaks oodata?

2 thoughts on “Sünnipäevadest/ 2014-nda aasta kokkuvõte

  1. Mul on tunne, et sa oled selle Terminaatoriga ikka koos. Ma ei tea mis pühalehm ta sulle on aga ole meiega aus.

Lisa kommentaar

