Lugu sellest, kuidas Printsess jälle ühe deidi üle lasi/ Lugu noormehest, kes ei taha Printsessiga kokku saada, sest kardab teda (ja arvab, et enne nägemist peaks sada aastat kirjutama)

Lasin täna jälle ühe noormehe üle. Nimelt lugu oli selline, et mulle kirjutas Flirticus üks 37-aastane mees. Suhtlesime siis natuke ja nädalavahetusel ta helistas mulle. Juttu jätkus kauemaks kuni lõpuks ta mainis, et ta on tegelikult 40. Kuna me olime selleks hetkeks juba 1,5 tundi telefonis rääkinud, siis ma mõtlesin, et no vahet pole, mis need kolm aastat siia-sinna ka on (kuigi mulle ei meeldi valetamine). Ja jutt jooksis väga hästi, mis mulle inimeste puhul alati meeldib. Kokku rääkisimegi 2,5 tundi telefonis.

No igal juhul täna me ka korraks nägime ja pidime õhtul veel nägema, aga umbes tund aega enne kohtumist saatsin ma sõnumi, et hakkasin sellele vanusevahele mõtlema ning see siiski häirib mind, vabandasin ka. Välimuselt nägi ta ka täpselt nagu 40 välja või isegi paar aastat vanemgi. Naljakas… Kui mees oleks 37 olnud, siis mind polekski ehk isegi häirinud, aga jah. Ja ta oli pikk mees, üle 190 cm.

Kolmas mees, kelle me kahe kuu jooksul üle lasen. Lisaks pidin Seksikat ka nägema, aga lõpuks kadus ta Flirticust üldse minema, nii et võib öelda, et tema lasi minu üle. Ega ma ei hakanud huvi ka tundma, et mis juhtus.

Ühe noormehega, kellega ma suhtlen (aga näinud veel ei ole) on see teema, et talle ei meeldi, et ma mitte kunagi ise temaga rääkima ei hakka. Oleme ühe korra telefonis rääkinud ja enamasti Facebookis ikka, aga ta just mingi aeg mainis mulle, et miks ta peaks aktiivsem pool olema, kui ma mitte kunagi ise esimesena rääkima ei hakka. No ma siis ütlesin, et no ma olengi selline, et ma hakkan harva niimoodi ise suhtlema, kui ma meest näinud pole. Ja ta pole väga netiteel naistega kohtunud ja tahab sada aastat enne kribada vms, aga ma olen selline inimene, kes pigem saaks rutem kokku, sest ma ei viitsi romaani kokku kirjutada. Haha, blogisse võin küll romaani kirjutada, aga niimoodi ei viitsi. On ainult mõned mehed, kellega ma viitsin ja tahan Facebookis pikalt chattida ja need on sellised, keda ma tean kauem või kes mulle tõsiselt sümpatiseerivad. Et see noormees on arvamusel, et pigem mitu aastat kirjutada ja siis kokku saada😀 Kuna ma olen nii palju netis tutvunud, siis minu jaoks pole selle jaoks vaja enne nii pikalt kribada. Aga nojah, eks inimesed ole erinevad😀 Pealegi, tean ma seda tüüpi juba peaaegu kaks aastat, mil me Flirticus suhtlema hakkasime, siis me vahepeal ei suhelnud, sest ma olin hõivatud ja mingid muud asjad, nii et minu meelest on see piisav aeg küll juba, et kokku saada. Aga lisaks kõigele tundub, et ta üldse kardab mind (samas loogika puudub, sest ta tahaks, et ma hakkaks ise rohkem rääkima) ja ta on seda tunnistanud ka. Üks kord viskas nalja, et ta peab mu ikka ära sebima, millepeale ma ütlesin, et kui ta mind kardab, siis on see suhteliselt raske😀 Ja kui ma ütlesin, et ega ta ka aktiivne pole olnud, siis ta ütles, et tema mulle helistanud on ning alustab ise alati vestlust, aga mina talle pole ning alustan megaharva ise rääkimist ka Facebookis. Talle olen ka maininud, et ma viimasel ajal ei käi enam eriti deitimas, siis ta ikka viskab nalja, et ootan teda, aga kuna ta mind kardab, siis mis seal ikka😀 Ütlesingi, et ehk 2017 näeme, ta ütles, et 2020 ikka, sest selleks ajaks oleme netis piisavalt suhelnud – ja ehk ma alustan ise ka vestlust😀 Nii et võib öelda, et tema laseb mind kogu aeg üle😀

3 thoughts on “Lugu sellest, kuidas Printsess jälle ühe deidi üle lasi/ Lugu noormehest, kes ei taha Printsessiga kokku saada, sest kardab teda (ja arvab, et enne nägemist peaks sada aastat kirjutama)

  1. Aga sulle üldse tundub see kartja-tüüp atraktiivne? Ma motlen, et kui tunduks siis oleksite vast ammu rohkem suhtlema hakanud🙂 ja kui alguses sädet ei ole, siis on seda tihti hiljem võimatu saadagi😛

    • Eks see õige ole muidugi. No mul tegelikult arvamust ei ole, piltide järgi ei tea öelda, jalust maha just ei raba. Kohati tundub ta iseloomult väga okei, aga siis jälle mitte😀 Ja tal ka säde siis puudub, kuigi rääkima hakkab küll, vahepeal pikalt ei suhelnud, siis kirjutas mulle uuesti, et ei saa minust ei üle ega ümber. Ta küll väidab, et mina kustutasin ta ise Facebookist ära (siis kui suhtes olin), aga ma olen veendunud, et tegelikult kustutas tema minu. Nüüd mitmed kuud tagasi kirjutas uuesti Flirticus ja siis lisas uuesti sõbraks ka Facebookis. Me pidime ühe korra nägema, aga ta jäi haigeks (või valetas, et jäi haigeks, kes teab? :D).

Lisa kommentaar

