“Tahad mu blogis endale ise nime valida?”

Ma olen elus ikka igasuguseid vestlusi meestega maha pidanud, aga jällegi on mind üllatada suudetud😀 Nimelt olen ma üle kuu aja ühe noormehega suhelnud, kes elab Tartus (Flirticu kaudu tutvusime loomulikult). Pidime lausa siis nägema, kui eelmisel korral Tartus käisin, aga mul läks marukiireks, seega jäi see ära (ja tal endal oli ka mingi muu üritus ees sellel ajal täpselt). Pealegi olime me siis väga vähe suhelnud, praegu oleme teineteise Facebookis ka.

Nüüd oleme ikka vahel chattinud, ta on mulle öösaate teemasid välja pakkunud (kuigi ma ei ole mitte ühtegi tema ideed kuulda võtnud, aga noh… selline ma ju vahel olen, mis teha :D). Ja siis eile rääkisin talle mingist asjast, millepeale noormees ütles, et näed, nüüd saadki sellest oma blogis kirjutada. Ma siis kohe vastasin, et sellistest asjadest ma blogis ei kirjuta (nagu näete… on teemasid, millest ma ei kirjuta) ja siis mulle meenus – wait a minute, ma ei ole ju temaga üldse oma blogist rääkinud😀 Kuna blogi on minu jaoks juba nii loomulik asi, siis ma tihtipeale unustan, et tegelikult ma pole sellest ju kõigiga siiski rääkinud. Noormees siis mainis, et pole tõesti, aga ta googeldas ja on nüüd viimaseid postitusi lugenud. Ma siis ütlesin, et naljakas, et kohe delete ei tulnud, ta ütles, et teda sellised asjad ei häiri.

Ja siis me rääkisime sel teemal pikemalt ning noormees mainis, et kui me Tartus nägema juhtume, et siis ma ju ilmselt kirjutaksin temast oma blogis. Ma ütlesin, et no vbl ka ja ta ütles, et mis ta nimeks siis saaks ning ma naljaga küsisin, et oletame, et ma kirjutan temast blogis, et mida ta siis tahaks oma nimeks, et kas ta tahaks ise valida. Ja ta ütles, et tahaks jaa, sest insener sobiks hästi, sest just seda ta ametilt ongi. Ma siis mainisin, et ma tavaliselt ei pane mitte kunagi kellelegi tema ameti järgi oma blogis nime, pigem ikka iseloomujoone või välimuse järgi, pealegi hoian ma selles suhtes noormeeste pärast ka madalat profiili😀 Tema aga mainis, et talle just see nimi meeldiks, sest ta on uhke oma ameti üle. Ma siis mainisin, et olgu, et kui me näeme ja ma temast kunagi pikemalt kirjutama peaksin, siis ta võib insener olla, kuigi ma ise poleks never seda nime talle pannud, sest ma ei sega teiste inimeste elukutseid oma blogisse, aga kui inimesel endal selle vastu midagi pole, siis mulle sobib😀 Noormees ütles, et vbl siis tahan talle mingi iseloomujoone järgi vms mõne teise nime panna😀 Millalgi me rääkisime sellest, et ma pole ikka õige tartlane, sest ma pole kunagi üle Kaarsilla kõndinud ning viskasime nalja, et kevadel peaks ikka koos sealt üle kõndima. Kuigi seda ilmselt ei juhtuks, sest ma usun, et sellist nalja juba ei juhtuks, et ma üle Kaarsilla julgeksin kõndida😀

Nojah, noormees on pikk, üle 190 cm. Ta mainis, et tema vaatab alati pikkadele naistele järele (tavaliselt olen ma kuulnud selliseid lauseid nii umbes 170 cm meestelt, sest tihtipeale tundub, et pikkadele meestele meeldivad lühikesed naised ning lühikestele meestele meeldivad pikad naised :D).

Aga ma hakkasin mõtlema, et kui olukord oleks vastupidine – kui mina oleksin see naine, kes avastab, et mees peab sellist blogi ning siis ma saaks vbl oma nime tema blogis valida… Siis oleks päris omapärane situatsioon, isegi hetkel ju tegelikult on, sest mitte ükski mees pole mitte iial mu blogis endale nime saanud valida😀

Kui nüüd teistel teemadel rääkida, siis ma lasin ühe deidi jälle üle (kuskil kuu aega tagasi tegin seda ühe teise tallinna noormehega ja siis pidin talle teada andma, et millal mulle uuesti sobib, aga siiani annan- ehk siis enam ei anna ka). Juba eelmisel nädalal leppisin mingi noormehega kokku, et näeme täna õhtul, aga päeval ma andsin teada, et ma siiski ei saa, tegelikult ma lihtsalt ei viitsinud. Ta siis kribas Flirticus, et tal vabakava, võin öelda, millal mulle uuesti sobib, aga ma olen kindel, et seda kirja ta ilmselt minult enam ei saa, sest ma olen aru saanud, et sellisel juhul ma enam ümber ei mõtle. Naljakas on see, et just pealinna noormeestega ma käitun niimoodi😀 Ma olen tähele pannud, et on teatud noormehed, kelle puhul ma lihtsalt teen seda ja ma ei oska seletada, miks see nii on. Tegelikult selle noormehega oli ka see teema, et ta teietas mind kogu aeg. Kui ma talle ütlesin, et mind võib sinatada, ta ikka teietas, sest ta ütles, et ta pole harjunud sinatama (mulle ei meeldi, kui mind teietatakse). Jah, ma tean, et tegelikult see näitab ülimat viisakust, aga mina teietan inimesi ainult poodides, pankades vms (ja päevasaates ka, sest seal on formaat selline, öösaates ka alati sinatan, isegi siis kui keegi mind teietab, siis ma ütlen kohe, et mind ei pea teietama). Mulle ei istu nii ametlik suhtlemine vabal ajal. Eks ma üks veidrik ole, mis seal muud😀

See on täpselt nagu siis, kui üks noormees kunagi minuga esimesel kohtumisel pani ülikonna selga ja kui ma küsisin, et miks nii pidulikult, siis ta ütles, et noh… sest selliseid sündmusi juhtub üliharva, et ta üldse naistega välja läheb… Kõige suurem turn off üldse, mida mees öelda võib, eriti esimesel deidil. Või kui mees end maha hakkab tegema (ja seda esimesel kohtumisel), siis mul on ka alati tunne, et miks sa ometi teed seda??? Miks? Nüüd ma ilmselt ütleks otse välja ka, mida ma asjast arvan, paar aastat tagasi ma veel nii julge ei olnud.

Minul on tihtipeale esimeste kohtumistega see teema, et kõik läheb enne seda juba valesti, küll pritsib auto saapad poriga kokku, küll jookseb sukk, küll läheb jopelukk enne katki vms. Aga just sellistel puhkudel on tulnud kõige toredamad tutvused üldse🙂 Või teine variant, et lähed peole kampsuniga ja üldse mitte meigitult ning tutvud nii toredate inimestega –  ja üldse on parim pidu maailmas. See on nagu Murphy seadus.

Üks meessoost tuttav ka kribas Facebookis, et oli mu blogi lugenud ning talle meeldis, et ma nii avameelselt kirjutan. Küsisin siis, et kuidas ta selle avastas, oli googeldanud väljendit “räägib aiaaugust” ja tõesti- proovisin järele, esimene vaste on tõesti minu blogi, hehe😀

3 thoughts on ““Tahad mu blogis endale ise nime valida?”

  1. Mis valdkonna insener, kui küsida tohib?
    Aga tõesti, mehed, kes end maha teevad on väga jubedad. Pigem minna kohtingule ülimalt enesekindla inimesega kui enesehaletsejaga, kuigi need enesehaletsejad peaks juba internetis suheldes tavaliselt ära tundma.

    • See valdkond ei ole oluline, ma mainisin ka inseneri üldse sellepärast, et talle see sobis, lausa ise tõi selle välja ju – ja lihtsalt huvitav oli ära tuua, et keegi üldse niimoodi pakkuda võiks😀

      Ma olen absoluutselt nõus, ma suudan pigem ülimad ülbikud ära kannatada, aga mehed, kes ennast maha teevad, on kõige hullem nähtus maailmas.

      • Vanasti ma käisin kohtumistel niimoodi, et ma väga ei süvenenud sellesse, milline see mees on, nüüd ma päris niimoodi enam ei viitsiks tõesti, seega enesehaletsejate otsa pole ma õnneks enam ammu sattunud.

Lisa kommentaar

