Öös on asju… :D

Vahel on mehed veidrad. No ma ju mainisin, et see korralik noormees sai mu blogist nii suure šoki, et ei suhelnud minuga enam edasi. No ma olin selle teema juba unustanud, kui ta nädalavahetusel mulle eetrisse sõnumi saatis – kuna ma saatejuhina näen, mis numbrilt see tuleb, siis sain seda kontrollida ka. Kuigi ma sain kohe aru, et see on tema, sest ta oli mulle mõne oma luuletuse näitena saatnud, seega oli see vaid selline ülekontrollimine. Lisaks sellele soovis head saadet ka (lisaks sellele luuletusele, mis ta siis eetrisse saatis). Ma eetris seda kommenteerima ei hakanud, kuigi ütlesin, et ma vist tean, kes selle saatis. Kui ma talle siis sõnumi saatsin ja selle kohta küsisin, saatis ta vastu mu isiklikule moblale: “Mina magan, öö on käes, kes luuletab, seda sa ei näe :)”

Mehed on ikka veidrad😀

Lisa kommentaar

